Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2015, 08:54:48
Die heeft het bericht van die Genk watcher.
Ik verwacht dat Bizot niet gaat komen.

Als het wel gebeurt ben jij ff stil tot de kerst?   :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mindra

Nou bizot scheelt een slok op de borrel.

Ok we hebben dan misschien een keeper teveel, maar een goede 1e keeper is nu noodzaak zie nac vorig jaar. Haalde in de winterstop ook allemaal spelers maar door die prutser op de goal er alsnog uit.

Als wij nu een keeper halen die meer ballen tegen houdt dan nienhuis dan pakken we echt de punten wel.

Geelblauwstiens

Volgens mij gaat het om het volgende keuzemenu:

Vitas/peersman

Vd laan/heerings

Dammers/mc intosch

Pereira/anderson

Daarna een plekje zoeken voor een steekpassmannetje en we kunnen gaan beginnen!

Bernardo

@DaanRieken: Door noodeditie #FD minder verhalen in krant. Zo haalde quote De Jong dat #Cambuur géén nieuwe keeper gaat halen de kolommen niet

hobbes

 
@arjendeboer12   
Doelman Marco Bizot van het Belgische Genk is in beeld bij Cambuur.

Vandaag maar gewoon afwachten dus

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 09:39:58
@DaanRieken: Door noodeditie #FD minder verhalen in krant. Zo haalde quote De Jong dat #Cambuur géén nieuwe keeper gaat halen de kolommen niet

Ik zag Ype lopen in de rust, ik denk dat die in staat was om per direct drie keepers aan te trekken  :_schater Overigens kan Henk dat wel roepen maar is zijn stem bindend? Stel dat hij naar Twente vertrekt, dan zitten wij met de gebakken keepers om het oneerbiedig te zeggen. Afwachten maar ik sluit de komst van Bizot ZEKER niet uit.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Keepers verdedigers wat een wassen neus allemaal. Het spel zal er niet beter om worden en de resultaten ook niet zolang men voorin maar wat loopt aan te kloten :zucht

DK

Bizot erbij zou een mooie opsteker zijn en noodzakelijk ook lijkt me. Nienhuis niet best, Zeinstra niet veel beter, die zie ik niet een heel seizoen op eredivisie niveau keepen. Met Bizot op goal, alle verdedigers weer fit, en Byrne erbij, Berisha en Masek die doorgroeien dit seizoen, zie ik de toekomst wel weer positief in!

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 09:46:46
Ik zag Ype lopen in de rust, ik denk dat die in staat was om per direct drie keepers aan te trekken  :_schater Overigens kan Henk dat wel roepen maar is zijn stem bindend? Stel dat hij naar Twente vertrekt, dan zitten wij met de gebakken keepers om het oneerbiedig te zeggen. Afwachten maar ik sluit de komst van Bizot ZEKER niet uit.
Denk dat wij en zelfs de grootste Nienhuis fans daartoe in staat waren ;) Henk heeft natuurlijk geen vetorecht, maar wel een belangrijke stem in de samenstelling van de selectie. Als de rest van de TS het vertrouwen in Nienhuis opgezegd heeft zal hij niet als een dictator "Nee" blijven roepen...
Ik blijf trouwens met je mee hopen dat Bizot hier als verrassing zal komen, het wordt een lange spannende dag in ieder geval!

Marc S

Bizot hierheen zou een prima opsteker zijn zeg.

speculeter

Lange spannende dag in ieder geval!!

Lobra

En ogbeche ook maar even op de bank.Raakt geen knikker meer,ballen springen van zijn voet. Eenvoudige 1-2 zit er op dit moment ook niet in. jammer

Timmie

Citaat van: Lobra op augustus 31, 2015, 10:09:06
En ogbeche ook maar even op de bank.Raakt geen knikker meer,ballen springen van zijn voet. Eenvoudige 1-2 zit er op dit moment ook niet in. jammer

Is al een jaar zo helaas.. Op linksbuiten wellicht meer ruimte voor hem!

michello

Gaat echt niks bijkomen hoor.. Iedereen lult elkaar na. Vd Vegt moet maar eens gas geven en spelers als Steblecki en Schootstra verhuren aan een JL club. Wellicht dat er dan nog wat mogelijk is.