Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 12:26:05
Ben jij zaakwaarnemer van Fortes?
Op domme vragen geef ik geen antwoord :D
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Ik vind Fortes ook een prima speler, hoor.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 19, 2015, 12:36:13
Ik vind Fortes ook een prima speler, hoor.
Dat weet Cor alleen niet...
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

Weetje, de zaakwaarnemer van Abel Tamata is Ali B.

michello

Klopt  :_schater

Had liever Tamata ook gehad op links dan Peersman want ik vind Tamata in aanvallend opzicht beter, maar goed we zullen het wel zien. Alle vertrouwen in de TS en zullen wel een reden hebben waarom ze voor Peersman zijn gegaan..  :thumbsup

Collingwood

De hier wel eens genoemde Randy Wolters lijkt naar GAE te gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 19, 2015, 14:05:04
De hier wel eens genoemde Randy Wolters lijkt naar GAE te gaan.
Nou Cor zal ik het voor je zeggen... Wie wordt hier niet genoemd.. :_schater

Maar zou jammer zijn, denk dat hij hier ook wel op zijn plek zou zijn geweest..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Wolters had ik er ook graag bij gehad hoor.onberekenbaare speler met een verwoestend schot.

John Hiatt

En waar blijft die buitenlandse spits? Kenners?

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 14:18:57
Nou Cor zal ik het voor je zeggen... Wie wordt hier niet genoemd.. :_schater

Maar zou jammer zijn, denk dat hij hier ook wel op zijn plek zou zijn geweest..

Daarom noem ik ook niks, laat me graag verrassen. Vraag me wel eens af waarom niet meer forumgangers hier bij het aan en verkoopbeleid betrokken worden. Genoeg mensen die heeeeeeeeeeeeeel veel namen hebben   :_schater

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juni 19, 2015, 16:20:11
Wolters had ik er ook graag bij gehad hoor.onberekenbaare speler met een verwoestend schot.
En daarnaast erg snel en een fijne voorzet met links...
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 12:37:56
Dat weet Cor alleen niet...

Dat is een aanname maar vind het fijn dat je je gesteund voelt in die aanname  :y

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:43:51
Daarom noem ik ook niks, laat me graag verrassen. Vraag me wel eens af waarom niet meer forumgangers hier bij het aan en verkoopbeleid betrokken worden. Genoeg mensen die heeeeeeeeeeeeeel veel namen hebben   :_schater
Moeten hier toch wat te lullen hebben, anders kan de site tijdens de zomer wel op slot...
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:46:13
Moeten hier toch wat te lullen hebben, anders kan de site tijdens de zomer wel op slot...

Sommige mensen lullen hier alleen maar in de zomer  8)

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:45:17
Dat is een aanname maar vind het fijn dat je je gesteund voelt in die aanname  :y
Of wist je wel dat Collingwood het een prima speler vind?
IN HENK WE TRUST!!!