Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 08:52:42
TS willen graag een rechtsback van eredivisie niveau die er het liefst meteen kan staan.
Zou inderdaad mooi zijn, waarom geen transfervrije Fortes halen..of zou hij 2e keus zijn achter Tamata?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 09:22:27
Zou inderdaad mooi zijn, waarom geen transfervrije Fortes halen..of zou hij 2e keus zijn achter Tamata?

Ik gok dat ze in eerste instantie voor een hogere categorie spelers gaan, alleen zullen bepaalde spelers dan wel eerst moeten zakken in prijs. Tot die tijd kunnen Pereira en Macintosh daar wel spelen

piene hassus


Dokkumer

Citaat van: Sakin op juni 19, 2015, 08:55:08
Ik denk ook niet dat we NEC moeten onderschatten. Ze hebben wel even in de JL gezeten. Maar hebben een hondstrouw publiek en al goede resultaten neergezet in de eredivisie. Ik denk dat er menig voetballers eerder naar NEC gaat dan naar ons komt. Wij zijn denk ik nog opbouwend voor veel voetballers. De laatste jaren hebben wij echt goede stappen gezet met het halen van diverse goede voetballers.

Het was beter geweest dat we dit jaar al in het nieuw stadion kwammen te voetballen. Budget technisch en voor voetballers.
En zij hebben Boekhoorn, die regelmatig wat financiƫle impulsen in NEC steekt.

Sakin

Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 09:38:17
En zij hebben Boekhoorn, die regelmatig wat financiƫle impulsen in NEC steekt.

Kan ik dan spreken over een stabiele eredivisie ploeg??? Die voor ons toch bedreigend is? We zijn veel te laat met het stadion. Waardoor we niet een goede financiele impuls krijgen voor de selectie. Stond er maar eens een groot sponsor op. In het midden van het land en westen kan dit wel!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 09:27:36
Ik gok dat ze in eerste instantie voor een hogere categorie spelers gaan, alleen zullen bepaalde spelers dan wel eerst moeten zakken in prijs. Tot die tijd kunnen Pereira en Macintosh daar wel spelen
Ik vind Fortes niet minder dan bijvoorbeeld Tamata en is op meer posities bruikbaar en meer een vent..
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Wil niet lullig doen, doe het toch... Waar blijft de witte rook voor onze topspits!!!

ruubmac

Jammer, van Ooijen naar Heracles.

DayDreamer

Citaat van: ruubmac op juni 19, 2015, 10:17:32
Jammer, van Ooijen naar Heracles.

Heracles is goed bezig hoor.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

speculeter


Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 19, 2015, 11:59:46
ze zeggen wel eens. .geduld is een schone zaak!
Klopt... en er zullen vast genoeg spelers komende zaterdag op het veld staan..
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 09:22:27
Zou inderdaad mooi zijn, waarom geen transfervrije Fortes halen..of zou hij 2e keus zijn achter Tamata?

Ben jij zaakwaarnemer van Fortes?