Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

#1725
CiteerMede door de transfers van Ramon Leeuwin en Martijn van der Laan is de begroting voor het seizoen 2014/2015 ruimschoots gehaald. Net als in de afgelopen jaren kunnen we over dit seizoen dan ook uitstekende winstcijfers presenteren. Iets wat overigens nog steeds noodzakelijk is, omdat we dankzij het roerige verleden nog altijd te kampen hebben met een negatief eigen vermogen.

Bij het opstellen van de begroting voor de komende seizoenen zal dit ook het uitgangspunt blijven om de club definitief gezond te maken. Daarom is het mooi dat we qua begroting, ondanks de daling van de mediagelden en de uitgeputte mogelijkheden van ons stadion, komend seizoen weer een kleine stap omhoog kunnen zetten.

Ook qua spelersbegroting kunnen we een kleine plus noteren, maar deze wordt grotendeels  geïnvesteerd in het nieuw op te richten beloften team. Wat betreft het eerste elftal zitten we dan ook ongeveer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen. We staan kortom wederom voor een mooie, maar zeker ook uitdagende klus.

Ik dacht dat we een stijging hadden van mediagelden?

EDIT:

Afgelopen seizoen verdiende we 1.742.000 (http://www.nrcq.nl/2014/08/08/dit-is-wat-alle-18-clubs-uit-de-eredivisie-komend-seizoen-verdienen)

Volgend seizoen zouden we 1.8 pakken.. Of de Graafschap moet ons hebben ingehaald maar dat lijkt me niet, ze hebben dan wel vaker eredivisie gespeeld de laatste jaren, maar wij zijn hoger geindigd + dat was al een aantal jaar terug.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=216309&_ga=1.4064432.1402098238.1433518249



Yellow Army

Citaat van: Marc S op juni 05, 2015, 17:28:22
Ik dacht dat we een stijging hadden van mediagelden?

EDIT:

Afgelopen seizoen verdiende we 1.742.000 (http://www.nrcq.nl/2014/08/08/dit-is-wat-alle-18-clubs-uit-de-eredivisie-komend-seizoen-verdienen)

Volgend seizoen zouden we 1.8 pakken.. Of de Graafschap moet ons hebben ingehaald maar dat lijkt me niet, ze hebben dan wel vaker eredivisie gespeeld de laatste jaren, maar wij zijn hoger geindigd + dat was al een aantal jaar terug.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=216309&_ga=1.4064432.1402098238.1433518249

Nec en roda gaan over ons heen en eagles en dordrecht stonden onder ons, maar die verwdijnen
Area 58

Marc S

Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2015, 18:47:08
Nec en roda gaan over ons heen en eagles en dordrecht stonden onder ons, maar die verwdijnen

Die waren al meegenomen in de lijst. En roda om nac maakt niet uit net als de graafschap om go ahead

Yellow Army

Citaat van: Marc S op juni 05, 2015, 19:52:18
Die waren al meegenomen in de lijst. En roda om nac maakt niet uit net als de graafschap om go ahead

Je hebt gelijk. Merkwaardig idd en de Graafschap gaat bij lange na niet over ons heen. Heeft zo uit mijn hoofd 67 punten en wij 133.
Area 58

Marc S

Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2015, 20:26:43
Je hebt gelijk. Merkwaardig idd en de Graafschap gaat bij lange na niet over ons heen. Heeft zo uit mijn hoofd 67 punten en wij 133.

Kan best zijn dat we een bonus kregen omdat we kampioen van de jupiler league werden, dat zie je in andere landen vaak ook, de kampioen die promoveert krijgt wat extra's. En dat dit over 2 jaren is uitgesmeerd.

AL

Nick van der Velden nog steeds in de belangstelling?
Stond vorige week in FD dat zijn naam rondging binnen de club.


Collingwood

Ik zie er het nut niet van in om Van der Velden aan te trekken. Is niet (veel) beter dan Steblecki en bovendien al 33. Zou vanwege zijn multifunctionaliteit (kan ook rechtsvoor en in de spits spelen) een goede speler voor de breedte zijn, maar daar lijkt hij me iets te duur voor.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Cambuur is op zoek naar snelle buitenspelers of een creatieve middenvelder. Denk dat ie voor beide posities niet de juiste speler is...

Sccambuurdebeste

Citaat van: Collingwood op juni 07, 2015, 12:28:39
Ik zie er het nut niet van in om Van der Velden aan te trekken. Is niet (veel) beter dan Steblecki en bovendien al 33. Zou vanwege zijn multifunctionaliteit (kan ook rechtsvoor en in de spits spelen) een goede speler voor de breedte zijn, maar daar lijkt hij me iets te duur voor.

Klopt, het heeft geen zin, hij is al oud en zijn beste tijd was bij dordrecht en daarna niets meer gepresteerd

AL

Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 07, 2015, 18:47:22
Klopt, het heeft geen zin, hij is al oud en zijn beste tijd was bij dordrecht en daarna niets meer gepresteerd

Ik vind hem ook te oud en hoeft van mij niet te komen.
Echter heeft hij wel degelijk goed gepresteerd. Ook bij Groningen vond ik hem sterk.
Voetballend natuurlijk een prima speler.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 07, 2015, 19:10:16
Ik vind hem ook te oud en hoeft van mij niet te komen.
Echter heeft hij wel degelijk goed gepresteerd. Ook bij Groningen vond ik hem sterk.
Voetballend natuurlijk een prima speler.
Voegt denk ik niet veel meer toe... Wat mij belangrijker lijkt is dat Cambuur met een plan B op het veld kan komen.. Zodat het als het voetballen niet meer lukt,je uit een ander vaatje kan tappen...
IN HENK WE TRUST!!!


poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:34:07
Voegt denk ik niet veel meer toe... Wat mij belangrijker lijkt is dat Cambuur met een plan B op het veld kan komen.. Zodat het als het voetballen niet meer lukt,je uit een ander vaatje kan tappen...

In de zin van een stormram voorop of juist in de kont hangen en bij balverlies tegenstander toeslaan? Dan moeten we een counterspits erbij hebben
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 07:44:05
In de zin van een stormram voorop of juist in de kont hangen en bij balverlies tegenstander toeslaan? Dan moeten we een counterspits erbij hebben
Voor thuiswedstrijden denk ik dan aan een stormram(aangezien dat veel ploegen zich gaan ingraven) als je zo zo'n jongen een kwartier voor tijd brengt, dan gaat het bij het publiek ook extra leven..
En uit mag je van mij op de counter spelen, maar ook in die uitwedstrijden mocht je achterstaan(of gelijkt net als tegen Dordrecht) kan je de laatste 10/15 minuten zo'n stormram brengen.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:34:07
Voegt denk ik niet veel meer toe... Wat mij belangrijker lijkt is dat Cambuur met een plan B op het veld kan komen.. Zodat het als het voetballen niet meer lukt,je uit een ander vaatje kan tappen...

Het lijkt mij dat de TS zich er wel van bewust is dat er volgend seizoen een plan B moet komen, dus ga ik er ook vanuit dat ze hier wel de juiste spelers voor gaan proberen te halen