Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 13:56:55
Volkomen onrealistisch om te denken dat hij hier komt, is voor 16mil gekocht door city en zal dus ook wel een gigantisch salaris hebben.

Als Cambuur hem huurt kunnen ze met City afspreken dat ze beiden een bepaald gedeelte van het salaris betalen. Ook Byrne heeft net zijn contract bij City met drie jaar verlengd, en zal dus een mooi salaris opstrijken. Ik verwacht ook niet dat Cambuur dat volledig betaalt.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 13:56:55
Volkomen onrealistisch om te denken dat hij hier komt, is voor 16mil gekocht door city en zal dus ook wel een gigantisch salaris hebben.
8 Miljoen pond en City moet altijd de hoofdprijs betalen.. Maar denk je dat hij nu al in het eerste van City kan/mag spelen? En over verdienen gesproken wat denk je wat Byrne verdiend? En denk je dat wij dat salaris 1 op 1 door betalen?
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur058

Byrne is met alle respect niks vergeleken met Roberts, zeker niet qua prijs. 16 miljoen he. zal wel naar een goed voetballende championship-side gaan zoals derby county oid.

Cambuur058

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 14:03:35
8 Miljoen pond en City moet altijd de hoofdprijs betalen.. Maar denk je dat hij nu al in het eerste van City kan/mag spelen? En over verdienen gesproken wat denk je wat Byrne verdiend? En denk je dat wij dat salaris 1 op 1 door betalen?
1 op 1 nee, maar al betaalt city 75% van zijn salaris kunnen we dat nog niet aanpoten.  telegraph gaf 11 mil pond aan

Grijskijkert

#3664
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 14:04:14
Byrne is met alle respect niks vergeleken met Roberts, zeker niet qua prijs. 16 miljoen he. zal wel naar een goed voetballende championship-side gaan zoals derby county oid.
Dan weet jij niet hoe hoog Byrne staat aangeschreven in Engeland.Waar haal jij 16 miljoen vandaan? Er is zo'n 8 miljoen pond voor hem betaald(wat in Engeland een schijntje is)en dat zo'n 11 miljoen in euro's.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3166957/Manchester-City-sign-Patrick-Roberts-Fulham-8m-deal-young-midfielder.html
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur058

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 14:08:36
Dan weet jij niet hoe hoog Byrne staat aangeschreven in Engeland.Waar haal jij 16 miljoen vandaan? Er is zo'n 8 miljoen pond voor hem betaald(wat in Engeland een schijntje is)en dat zo'n 11 miljoen in euro's.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3166957/Manchester-City-sign-Patrick-Roberts-Fulham-8m-deal-young-midfielder.html
http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/patrick-roberts-to-manchester-city-fulham-wonderkid-joins-premier-league-club-10399572.html

hoop hebben dat roberts hier komt is gekkenwerk

justremco

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3166957/Manchester-City-sign-Patrick-Roberts-Fulham-8m-deal-young-midfielder.html

2 miljoen pond nu, en dat loopt door clausules op tot 8 miljoen pond. Een geweldig talent en ook nog een linkspoot, maar die gaan ze vast verhuren aan een championship club die om het kampioenschap speelt. Dus voor ons helaas onhaalbaar

Marc S

De reden dat hij zo duur is, is omdat hij een zogenaamde homegrown player is. Daar moet ieder engels team minimaal een bepaald aantal van in hun selectie hebben. Ik denk daarom ook niet dat hij hier naar toe zou komen, ze hebben hem zelf nodig om aan die regel te voldoen.

ruubmac

Citaat van: Marc S op juli 20, 2015, 14:17:06
De reden dat hij zo duur is, is omdat hij een zogenaamde homegrown player is. Daar moet ieder engels team minimaal een bepaald aantal van in hun selectie hebben. Ik denk daarom ook niet dat hij hier naar toe zou komen, ze hebben hem zelf nodig om aan die regel te voldoen.

Precies, dat is de reden dat ze 'm gehaald hebben. Denken dat zo'n speler hier komt is volkomen onrealistisch.

433


ruubmac

Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 15:03:44
Kelechi Iheanacho


Favoriete positie:
Centrumspits
Nevenpositie:
Schaduwspits
Rechtsbuiten

Is dus niet nodig.

justremco

Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 15:03:44
Kelechi Iheanacho

Leuk spelertje, maar van buiten de EU

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op juli 20, 2015, 14:17:06
De reden dat hij zo duur is, is omdat hij een zogenaamde homegrown player is. Daar moet ieder engels team minimaal een bepaald aantal van in hun selectie hebben. Ik denk daarom ook niet dat hij hier naar toe zou komen, ze hebben hem zelf nodig om aan die regel te voldoen.
Duur? In Engeland lachen ze om die bedragen.. En die minimaal aantal Engelse spelers halen ze gemakkelijk daar hebben ze Roberts niet voor nodig..
Citaat van: ruubmac op juli 20, 2015, 14:46:35
Precies, dat is de reden dat ze 'm gehaald hebben. Denken dat zo'n speler hier komt is volkomen onrealistisch.
Hoe weet jij dat het DE reden is, of ben je stiekem hoofdscout bij City?
Wat is er onrealistisch aan om een speler hier te krijgen die vorig jaar wisselspeler was bij Fullham(2e niveau Engeland) en waarom wisselspeler, omdat hij het fysiek nog niet aankon(beetje het zelfde wat Rusnak had)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 20, 2015, 15:26:07
Leuk spelertje, maar van buiten de EU
Kom je weer in die belachelijke salaris regel... minimaal 400.000 euro?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:32:08
Kom je weer in die belachelijke salaris regel... minimaal 400.000 euro?

Yep, maar onder de 21? is het wel de helft, maar dat is nog minimaal een ton te duur denk ik