Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:40:44

Of een speler die binnendoor komt en wel scorend vermogen heeft.
Spelers als Adje, Darri en Linssen.

Met onze huidige aanval moet ik het nog maar zien. Beide spitsen zijn totaal afhankelijk van de aanvoer. Ik zou daarom graag een spits zien die zelf ook gevaarlijk kan worden.
Locadia en Zivkovic gaan waarschijnlijk naar Roda en Willem 2. Dat zijn klasbakken je gewoon een stuk sterker maken.

Ik snap dat er geen geld is, maar met de huidige aanval zie ik het niet zitten.

Geheel met je eens deze namen! En dan Ogbeche met zijn sterk lichaam in spelen voor een kaats! Kan Masek bij komen of de linksbuiten die naar binnen is getrokken! We moeten nu weer de tactiek en dergelijken aanpassen. Iedereen weet hoe we nu voetballen. Er zijn genoeg variaties te bedenken om toch aanvallend voetbal te gaan spelen!

richard

Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:42:59
Mooi, als jij dat zegt heb ik er wel vertrouwen in!
Wellicht aanvallers van City?

Kans is wel aanwezig...

Sakin

In Henk we trust... Vorig jaar ook al een paar keer gezegd door iemand op het forum!!! We shall see!!!

Delamere

Zou best weer een leuk weekje op transfergebied bij Cambuur kunnen worden. En dan gaat het niet om namen die hier al tig keer genoemd zijn maar nog eentje in de categorie Masek, dus een buitenlands talent van een grote, buitenlandse club. Ben benieuwd!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 10:57:18
Zou best weer een leuk weekje op transfergebied bij Cambuur kunnen worden.
Of de week erop of de week daarop,alles kan :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 10:57:18
Zou best weer een leuk weekje op transfergebied bij Cambuur kunnen worden. En dan gaat het niet om namen die hier al tig keer genoemd zijn maar nog eentje in de categorie Masek, dus een buitenlands talent van een grote, buitenlandse club. Ben benieuwd!

Vertel??

SCC

Richard: betreft het huur, koop of transfervrije aanvallers?

Delamere

Als het goed is wordt er de komende week weer een jeugdig talent uit de hoge hoed getoverd. En weer eentje die nu bij een club uit een grote, Europese, competitie speelt.

Delamere

Oja, zou in dit geval niet om huren gaan.

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 11:38:50
Oja, zou in dit geval niet om huren gaan.
Kijk dat is goed nieuws.. ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
heel veel geld.

Cambuur058

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
Nou ze rijden allemaal in hun BMW's en Audi's dus dat zal niet slecht zijn, op die leeftijd

PeterCambuur

Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 11:37:16
Als het goed is wordt er de komende week weer een jeugdig talent uit de hoge hoed getoverd. En weer eentje die nu bij een club uit een grote, Europese, competitie speelt.

Toevallig een (ex) Zweeds jeugdinternational die momenteel op de loonlijst staat van een Italiaanse topclub? ;)