Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?
Maar hoe oud was hij toen,veel supporters kijken daar niet na.. En veel kijken naar wat een speler niet kan ipv wat hij wel kan..
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Er zijn wel meer spelers die bij Cambuur geen reed waard waren en dan ergens anders de pannen van het dak speelden.

Ik denk dat er ook een groot dosis geluk bij komt kijken bij een aankoop.

Het wordt dit jaar het 2e jaar voor Steblecki en Vytas... In het 2e jaar krijgen spelers het meestal moeilijker. Dus ben benieuwd naar deze 2 aankopen. Nou moet ik wel zeggen dat Steblecki eerst ook nog eens moest wennen aan het niveau. Maar ben echt benieuwd naar Vytas. Over Reijnen zit ik niet in, dat is klas bak. Dat straalt hij overal in uit.

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juni 14, 2015, 09:50:45

Het wordt dit jaar het 2e jaar voor Steblecki en Vytas... In het 2e jaar krijgen spelers het meestal moeilijker. Dus ben benieuwd naar deze 2 aankopen. Nou moet ik wel zeggen dat Steblecki eerst ook nog eens moest wennen aan het niveau. Maar ben echt benieuwd naar Vytas. Over Reijnen zit ik niet in, dat is klas bak. Dat straalt hij overal in uit.
Zijn wel meer dingen(taal,eten, cultuur) waar deze spelers aan moesten wennen dan alleen het niveau.. Vytas heeft voordat hij kwam al een voorbereiding en een (halve) competitie in de benen, dus hij zal minder vermoeit zijn als het goed is...
Ik denk dat het 2e jaar een beter jaar wordt voor Vytas en Steblecki..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?

Chery was hier al de beste voetballer, maar velen hier vonden dat hij Sandor voor de voeten liep.....
Komop zeg, je zag toen al dat Chery veel meer kon dan de alle andere spelers hier.

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 09:58:39
Zijn wel meer dingen(taal,eten, cultuur) waar deze spelers aan moesten wennen dan alleen het niveau.. Vytas heeft voordat hij kwam al een voorbereiding en een (halve) competitie in de benen, dus hij zal minder vermoeit zijn als het goed is...
Ik denk dat het 2e jaar een beter jaar wordt voor Vytas en Steblecki..

Vytas heeft ook al veel meer gespeeld dan Steblecki. Dus tegenstanders kennen hem ook beter. Ik wil ze eerst nog wel even zien voetballen. Maar verwacht dat ze het moeilijker krijgen. En qua taal en cultuur geef ik je ook helemaal gelijk in. Dat bedoel ik ook met een dosis geluk. Net als Van der Heide in Duitsland... Totaal geflopt! Maar hij kon het bij Cambuur met 2 vingers in zijn neus. Er zijn diverse factoren van invloed op een selectie. Straks zit er die ene rotte appel in... Denk toch dat Henk daar wel goed mee overweg kan. Een nieuwe aankoop brengt zeker risico's met zich mee. Het is ook de taak van de TS om dit op te vangen.

Ben benieuwd naar die 2! Denk dat Ogbeche een belangrijke rol gaat spelen dit jaar.

AL

Maar nu weer vooruit kijken...
Rechtsback, (linker) centrale verdediger, linksback, linksbuiten en spits moeten er in mijn ogen nog zeker komen.
Vooral rechtsback, linksbuiten en toch ook spits vind ik prioriteit.
We hebben zeker scorend vermogen nodig, want met de huidige selectie voorzie ik toch problemen.

Ben benieuwd naar Macek....De verwachtingen zijn hooggespannen. Is hij een type Rusnak? Dan zou dat al flink helpen, maar is toch afwachten.
Toch zou ik zeker meer kwaliteit voorin zien.
Narsingh is prima, Rosheuvel kan (maar zijn beide rechtsbuiten). De rest heb ik echt mijn vraagtekens bij.



Sakin

Ik vind dat er nog een type de Ridder er bij moet. Rosheuvel en Narsingh gaan beide altijd buiten om. En weinig scorend (De Ridder mocht overigens ook wel wat meer maken)... Maar de Ridder had een dribbel en passeerde makkelijk binnen door. Waardoor je meer afwisseling krijgt in je aanval.

Een 2e de Ridder die binnen door komt vind ik noodzaak. Als je niet scoort win je nooit!

AL

Een snelle linksbuiten erbij maakt het spel veel gevarieerder en voor de tegenstander moeilijker te verdedigen.
Probleem is dat je moeilijk zo'n goede linksbuiten vindt.


Sakin

Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:32:17
Een snelle linksbuiten erbij maakt het spel veel gevarieerder en voor de tegenstander moeilijker te verdedigen.
Probleem is dat je moeilijk zo'n goede linksbuiten vindt.

Idd snelheid is altijd van belang. Maar ik mis het rommelaartje/dribbelaartje die van buiten naar binnen komt! Snelheid is altijd van belang voorin. Maar echt ik vind dat we met rosheuvel en Narsingh 2 indentieke voetballers hebben. Er moet een variatie in komen. Het afgelopen seizoen vond ik met rosheuvel op links en narsingh op rechts voorin veel te weinig gevaar.

dizzhead

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?
ja.

richard

Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:32:17
Een snelle linksbuiten erbij maakt het spel veel gevarieerder en voor de tegenstander moeilijker te verdedigen.
Probleem is dat je moeilijk zo'n goede linksbuiten vindt.

Gaat er vast wel komen?

AL

Citaat van: Sakin op juni 14, 2015, 10:25:35
Ik vind dat er nog een type de Ridder er bij moet. Rosheuvel en Narsingh gaan beide altijd buiten om. En weinig scorend (De Ridder mocht overigens ook wel wat meer maken)... Maar de Ridder had een dribbel en passeerde makkelijk binnen door. Waardoor je meer afwisseling krijgt in je aanval.

Een 2e de Ridder die binnen door komt vind ik noodzaak. Als je niet scoort win je nooit!

Zie liever een echte linksbuiten die buitenom kan passeren en een goede voorzet heeft.
Kan er maar 2 bedenken en die staan nog onder contract: Houtkoop en Verbeek.

Of een speler die binnendoor komt en wel scorend vermogen heeft.
Spelers als Adje, Darri en Linssen.

Met onze huidige aanval moet ik het nog maar zien. Beide spitsen zijn totaal afhankelijk van de aanvoer. Ik zou daarom graag een spits zien die zelf ook gevaarlijk kan worden.
Locadia en Zivkovic gaan waarschijnlijk naar Roda en Willem 2. Dat zijn klasbakken je gewoon een stuk sterker maken.

Ik snap dat er geen geld is, maar met de huidige aanval zie ik het niet zitten.

richard

Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:20:04
Maar nu weer vooruit kijken...
Rechtsback, (linker) centrale verdediger, linksback, linksbuiten en spits moeten er in mijn ogen nog zeker komen.
Vooral rechtsback, linksbuiten en toch ook spits vind ik prioriteit.
We hebben zeker scorend vermogen nodig, want met de huidige selectie voorzie ik toch problemen.

Ben benieuwd naar Macek....De verwachtingen zijn hooggespannen. Is hij een type Rusnak? Dan zou dat al flink helpen, maar is toch afwachten.
Toch zou ik zeker meer kwaliteit voorin zien.
Narsingh is prima, Rosheuvel kan (maar zijn beide rechtsbuiten). De rest heb ik echt mijn vraagtekens bij.

Komen sws een links en rechtback en waarschijnlijk 2 linksbuitens.....linkerverdediger zie ik zelf niet zo snel gebeuren!!

richard

Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:40:44
Zie liever een echte linksbuiten die buitenom kan passeren en een goede voorzet heeft.
Kan er maar 2 bedenken en die staan nog onder contract: Houtkoop en Verbeek.

Of een speler die binnendoor komt en wel scorend vermogen heeft.
Spelers als Adje, Darri en Linssen.

Met onze huidige aanval moet ik het nog maar zien. Beide spitsen zijn totaal afhankelijk van de aanvoer. Ik zou daarom graag een spits zien die zelf ook gevaarlijk kan worden.
Locadia en Zivkovic gaan waarschijnlijk naar Roda en Willem 2. Dat zijn klasbakken je gewoon een stuk sterker maken.

Ik snap dat er geen geld is, maar met de huidige aanval zie ik het niet zitten.

Aanval wordt echt wel versterkt geloof daar nu maar in!!

AL

Citaat van: richard op juni 14, 2015, 10:42:02
Aanval wordt echt wel versterkt geloof daar nu maar in!!

Mooi, als jij dat zegt heb ik er wel vertrouwen in!
Wellicht aanvallers van City?