Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 12:37:58
We kunnen het seizoen toch niet ingaan met een jeugdspeler op de rechtsback en met Pereira achter de hand die niet kan verdedigen?

Eens!
De aan te trekken rechtsback en linksbuiten zullen in mijn ogen echte versterkingen moeten zijn en basisspeler moeten worden.
Achterin is sowieso al niet al te sterk....

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 12:37:58
We kunnen het seizoen toch niet ingaan met een jeugdspeler op de rechtsback en met Pereira achter de hand die niet kan verdedigen?
20 jaar jeugdspeler?

En in geval berisha, masek en byrne is 20 jaar een gearriveerde speler of in elk geval vaste basisspeler?

AL

Citaat van: zeewolde op juli 11, 2015, 13:38:13
20 jaar jeugdspeler?

En in geval berisha, masek en byrne is 20 jaar een gearriveerde speler of in elk geval vaste basisspeler?

Is Schootstra al 20?
Dacht dat hij jaartje of 18 was.
Vind hem wel een speler met potentie (zeker op 6).
Toch moet er absoluut een topper bij op de rechtsback.
Pereira komt te kort.

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op juli 11, 2015, 13:38:13
20 jaar jeugdspeler?

En in geval berisha, masek en byrne is 20 jaar een gearriveerde speler of in elk geval vaste basisspeler?
Hij heeft nog nooit een wedstrijd op niveau gespeeld. Berisha is niet gehaald voor de basis, Masek en Byrne staan toch wat beter bekend dan Schootstra. Byrne heeft nog toekomst bij Manchester City, Masek is een afdankertje van HSV.

Schootstra is weggestuurd bij DKV, dat is toch even wat anders. Daarnaast is het nog maar de vraag of Masek en/of Byrne in de basis komen.

hobbes

Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 16:42:43
Hij heeft nog nooit een wedstrijd op niveau gespeeld. Berisha is niet gehaald voor de basis, Masek en Byrne staan toch wat beter bekend dan Schootstra. Byrne heeft nog toekomst bij Manchester City, Masek is een afdankertje van HSV.

Schootstra is weggestuurd bij DKV, dat is toch even wat anders. Daarnaast is het nog maar de vraag of Masek en/of Byrne in de basis komen.

Berisha niet voor de basis??

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 16:42:43
Hij heeft nog nooit een wedstrijd op niveau gespeeld. Berisha is niet gehaald voor de basis, Masek en Byrne staan toch wat beter bekend dan Schootstra. Byrne heeft nog toekomst bij Manchester City, Masek is een afdankertje van HSV.

Schootstra is weggestuurd bij DKV, dat is toch even wat anders. Daarnaast is het nog maar de vraag of Masek en/of Byrne in de basis komen.
schrijf je dit on je eigen gelijk te halen?masek heeft alleen nog maar op topklasse/hoofdklasse nivo gespeeld. Byrne idem.

en alle 3 niet voor de basis? Een speler van city huren om op maandag bij de beloften te laten spelen?

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 16:52:35
Ach ja laat maar lullen :_schater
Ogbeche is gewoon spits nummer 1 hoor. Berisha laten ze in de luwte groeien, zo moeten ze dat dus ook doen met Schootstra. Dat is mijn punt. Je kan het seizoen niet ingaan met een jeugdspeler die zijn hele leven op het middenveld heeft gestaan, 0.0 ervaring heeft, als rechtsback.

Dat suggereer jij toch?

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op juli 11, 2015, 17:53:50
schrijf je dit on je eigen gelijk te halen?masek heeft alleen nog maar op topklasse/hoofdklasse nivo gespeeld. Byrne idem.

en alle 3 niet voor de basis? Een speler van city huren om op maandag bij de beloften te laten spelen?
Mijn eigen gelijk? Het gaat niet om gelijk halen, het gaat om het feit dat je met Schootstra niet als nummer 1 rechtsback het seizoen in kan gaan. Dat is onverantwoord.

Grijskijkert

#3444
Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 18:49:15
Mijn eigen gelijk? Het gaat niet om gelijk halen, het gaat om het feit dat je met Schootstra niet als nummer 1 rechtsback het seizoen in kan gaan. Dat is onverantwoord.
Waarom niet? Als hij het goed doet in de voorbereiding, zou ik niet weten waarom hij niet als rechtsback in de basis kan spelen....
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 18:55:30
Waarom niet? Als hij het goed doet in de voorbereiding, zou ik niet weten waarom hij niet als rechtsback in de basis kan spelen....

Vraagje mijnerzijds, hoe kan het dat Schootstra zo wordt opgehemeld? Als hij zo goed is als ik de meesten mag geloven, waarom is dat er vorig jaar niet uitgekomen? M.a.w. watskebeurt in de zomermaanden?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2015, 19:27:19
Vraagje mijnerzijds, hoe kan het dat Schootstra zo wordt opgehemeld? Als hij zo goed is als ik de meesten mag geloven, waarom is dat er vorig jaar niet uitgekomen? M.a.w. watskebeurt in de zomermaanden?
Perreira geblesseerd volgens mij.
Je moet toch wat....Wie moet er anders op de rechtsback?

denistel

hij is meer 1 voor de positie van mo vind ik en dus logisch dat ie afgelopen jaar er niet aan te pas kwam en teven hart problemen had.
vind het een felle speler en is zeker nog jong maar dat zijn er meer bij ons.

Eewal

Ik luister nu naar interview met Henk de jong. In zake blessures; wie heeft er zijn achillespees afgescheurd??

justremco

Citaat van: Eewal op juli 11, 2015, 22:27:56
Ik luister nu naar interview met Henk de jong. In zake blessures; wie heeft er zijn achillespees afgescheurd??

Hoefdraad