Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 20:50:39
En een arrogant mannetje, wil niet voor ADO spelen, is hem te min...

Dat snap ik dan wel, maar hier gaat het over het grote Cambuur

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juni 14, 2015, 20:54:00
Dat snap ik dan wel, maar hier gaat het over het grote Cambuur
:D
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 22:59:00
Barker gaat op huurbasis naar Leeds.

Ook een mooie club. Dan Pozo hier maar heen met een noodgang!

papier

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2015, 20:12:17
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over Van der Velden, misschien zou hij toch niet zo'n slechte aanwinst zijn. Met Overgoor, Van de Streek en Masek op het middenveld is het allemaal wel wat aan de lichte kant natuurlijk. Van der Velden is een vrij felle, meer fysieke speler, die je in bepaalde wedstrijden wel zou kunnen gebruiken, denk ik.

Vd Velden is niet zo best hoor. Tuurlijk leuke techniek maar kiest vaak veel te moeilijke dingen uit. Groningen uit afgelopen seizoen, vd velden heeft de bal volgens mij is het 2 tegen 2 of man meer voor Gronjngen. Wat doet de beste man. Legt de bal stil onder z'n voet ipv uit te spelen. En zo zijn er wel meer voorbeelden dat meneer gaat hooghouden terwijl je de beuk erin moet gooien omdat je achter staat.

Plus te oud.

Mand

Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 20:38:34
Zou kunnen maar is niet zo. Het gaat om een jonge speler van een grote club uit een grote competitie.
dus barcelona chelsea man united real madrid toch nog veel teams daar hebben we niks aan l0l

poelie-lwd

Citaat van: justremco op juni 14, 2015, 23:05:36
Ook een mooie club. Dan Pozo hier maar heen met een noodgang!

Pozo is zo'n beetje het grootste talent van City als ik de supporters mag geloven. Die zal nu toch wel bij de A selectie komen denk ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Angelino Tasende zou een versterking voor de linksback kunnen zijn maar heeft ook de mogelijkheid om verhuurd te worden aan die amerikaanse zusterclub van City las ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Gaat het nu om een huurspeler of een definitieve overname?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 08:29:02
Angelino Tasende zou een versterking voor de linksback kunnen zijn maar heeft ook de mogelijkheid om verhuurd te worden aan die amerikaanse zusterclub van City las ik.
Jorge Intima  zijn contract loopt deze maand af...
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 08:48:16
Gaat het nu om een huurspeler of een definitieve overname?

Overname maar pin me er niet op vast!!

zeewolde

Citaat van: richard op juni 15, 2015, 09:00:07
Overname maar pin me er niet op vast!!
dat is niet die van city denk ik, maar die andrre speler.
Weet je ook voor welke positie?

zeewolde

Het is vandaag wel weer maandag dus transferdag. |:)

Delamere

Citaat van: richard op juni 15, 2015, 09:00:07
Overname maar pin me er niet op vast!!
Niet te bescheiden want het klopt gewoon wat je zegt. Gaat inderdaad om een definitieve overname. Morgen of woensdag meer bekend.

SCC

Bron prijsgeven is naïef en "verraad", dus dat vraag ik niet van jullie. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig in welke richting ik moet denken.
Is jullie bron dan iemand van de TS, iemand van de selectie, een sponsor of bestuurslid?