Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 17:28:27
Eerst het paraafje maar even zetten. Daarna vertellen we het jou  :zweep

Tis rond hoor poelie????

Collingwood

Klinkt goed allemaal, ben benieuwd.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over Van der Velden, misschien zou hij toch niet zo'n slechte aanwinst zijn. Met Overgoor, Van de Streek en Masek op het middenveld is het allemaal wel wat aan de lichte kant natuurlijk. Van der Velden is een vrij felle, meer fysieke speler, die je in bepaalde wedstrijden wel zou kunnen gebruiken, denk ik.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2015, 20:12:17
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over Van der Velden, misschien zou hij toch niet zo'n slechte aanwinst zijn. Met Overgoor, Van de Streek en Masek op het middenveld is het allemaal wel wat aan de lichte kant natuurlijk. Van der Velden is een vrij felle, meer fysieke speler, die je in bepaalde wedstrijden wel zou kunnen gebruiken, denk ik.

We gaan voor kwaliteit!!

Collingwood

Citaat van: richard op juni 14, 2015, 20:13:12
We gaan voor kwaliteit!!

Tsja, Van der Velden is natuurlijk niet de beste voetballer en ook al op leeftijd. Dus ben benieuwd wat het alternatief is!
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: richard op juni 14, 2015, 19:29:29
Tis rond hoor poelie????
talent die rustig gebracht wordt, of de nieuwevrusnak?

zeewolde

Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.

Tot nu toe drie (Hoefdraad, Heerings, Overgoor) tegen één (Masek) in het voordeel van de Nederlanders!

Maar je hebt absoluut gelijk, het grootste deel van de selectie zou wat mij betreft uit Nederland moeten komen. Uitzonderingen maken voor grote talenten en posities waarvoor geen geschikte Nederlandse alternatieven zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Weet iemand ook 2 talenten van city die we kunnen gebruiken?

justremco

#2018
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 20:23:52
Weet iemand ook 2 talenten van city die we kunnen gebruiken?

Pozo en barker

Delamere

Citaat van: rudie op juni 14, 2015, 14:43:57
Voordat een ieder zich rijk rekent: met deze omschrijving kan het ook gewoon om een jeugdspeler van laten we zeggen Eibar, Cordoba, Paderborn, Burnley of Cesena ofzo gaan :_schater
Zou kunnen maar is niet zo. Het gaat om een jonge speler van een grote club uit een grote competitie.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 18:59:43
Je moet niet alles geloven wat mijn collega zegt, dat doen wij namelijk ook nooit  l0l
Dit klonk anders zeer aannemelijk..... :_schater

speculeter

Weet niet of hij betaalbaar is....
Maar zou te vrede van FeijeNoord een welkome versterking kunnen zijn?

justremco

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 20:40:25
Weet niet of hij betaalbaar is....
Maar zou te vrede van FeijeNoord een welkome versterking kunnen zijn?

Niet te betalen

Grijskijkert

#2023
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 20:23:52
Weet iemand ook 2 talenten van city die we kunnen gebruiken?
Voor welke positie?

Hier is de selectie van City U21...

http://www.transfermarkt.nl/manchester-city-u21/startseite/verein/9265

En nog jonger U19..

http://www.transfermarkt.nl/manchester-city-uefa-u19/startseite/verein/41593
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 14, 2015, 20:46:00
Niet te betalen
En een arrogant mannetje, wil niet voor ADO spelen, is hem te min...
IN HENK WE TRUST!!!