Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Gebleken is dat Bakker ieder seizoen nodig is. En iedere keer staat hij er ook. Ben blij dat hij weer in de selectie zit.

AL

Citaat van: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

Steblecki is veels te traag!!!!

El Ma-kri-niii

Achterin moet er ook nog wat bij. Zes man is te weinig voor vier posities.

poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

Die is zo traag als dikke stront man, wat wil je dat hij doet met die ruimtes?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Ok. Op zich zie ik dat niet als een probleem... als je combinaties aangaat. De ruimte hoef je niet altijd op snelheid te benutten, dat kan ook met positiespel/wisselingen.

Maar is die echt zo langzaam? Dacht dat dat wel meeviel  8P

atsb

Citaat van: Bernardo op juni 30, 2015, 10:30:47
Komt er dus zeker op neer dat Roma nog een optie in zijn contract heeft en die voor 1 juli  moet lichten? En dat hij anders transfervrij is?

Volgens transfermarkt.nl  heeft hij nog 1 jaar contract...(dus tot 30-06-2016). Over een optie.. zoals hier boven staat kan ik niets vinden.
Volgens de zelfde site is zijn management  Nederlands.. PROF PARTNERS INTERNATIONAL (PPI) .. Waarvan 3 spelers bij AZ rond lopen en 2 bij Groningen..
 


Sakin

We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!

el haj

Citaat van: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!

Nienhuis lijkt het mij veel moeilijker hebben om op gewicht te blijven dan Velthuizen. Intussen komt Velthuizen te dik terug van vakantie en Nienhuis afgetraind.
Is ook niet te betalen voor ons. Nee, Velthuizen zal 'm wel niet worden en dat vind ik prima.  :P

Cor

Citaat van: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!

Die vetklep verdient 7 ton en staat er ook niet voor niets naast

el haj

Euh ja, das wel ongeveer de lompe versie van wat ik probeerde te zeggen.   8P

moodygrunn

Citaat van: Cor op juni 30, 2015, 23:22:57
Die vetklep verdient 7 ton en staat er ook niet voor niets naast

Bij ons krijgt hij minder salaris, dus dan kan hij ook minder eten kopen :)
In Henk en Sandor we trust

Lau Loene

Man City zal toch ook wel een paar keeperstalenten hebben ??
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Treb

Mooi, 'tis 1 juli. Berisha al rond?

Sakin

Citaat van: Lau Loene op juli 01, 2015, 00:16:58
Man City zal toch ook wel een paar keeperstalenten hebben ??

Dat hoop ik ook! Maar de TS moet ook inzien dat wij een matige keeper hebben.
En Velthuizen kunnen wij aftrainen en minder salaris geven voor kroketjes en pizza.
Daar valt wel wat mee te doen. En hij zit ook niet meer in de bloei van zijn carrière en kan dus wel wat minder verdienen.

Cor

Citaat van: el haj op juli 01, 2015, 00:03:02
Euh ja, das wel ongeveer de lompe versie van wat ik probeerde te zeggen.   8P

_O_