Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Trainer

Fischer heeft een clausule in z'n contract die eind december in gaat, dus winterstop. Als je dat bedrag als cambuur zijnde weet en je gooit daar nog eens 50.000 bij dan moet het wel ophouden. Het is graag of niet.
Overigens wel een tip voor onze TD, een clausule in een contract op laten nemen die pas in gaat vanaf december en niet vanaf start nieuwe seizoen!

Overigens had Glasgow rangers in april nog interesse in Fischer.......maar dat is ff off-topic.

Drumfather SCC

Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Klopt inderdaad!
2 spelers uit Zweden, beetje aparte keuze maar goed! Ik ben benieuwd  :D
Welkom  |:)
Hier het officiele bericht;

SC Cambuur en heeft zich weten te versterken met twee Zweedse spelers. Henk de Jong geeft aan hiermee zijn selectie compleet te hebben. H. Ögnödig en B. Rödnödig zijn beide zowel links als rechtsbenig en kunnen op meerdere posities ingezet worden

  :_schater

Timmie

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 14:10:08
Klopt inderdaad!
2 spelers uit Zweden, beetje aparte keuze maar goed! Ik ben benieuwd  :D
Welkom  |:)
Hier het officiele bericht;

SC Cambuur en heeft zich weten te versterken met twee Zweedse spelers. Henk de Jong geeft aan hiermee zijn selectie compleet te hebben. H. Ögnödig en B. Rödnödig zijn beide zowel links als rechtsbenig en kunnen op meerdere posities ingezet worden

  :_schater

:_schater :proost

moodygrunn

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 14:10:08
Klopt inderdaad!
2 spelers uit Zweden, beetje aparte keuze maar goed! Ik ben benieuwd  :D
Welkom  |:)
Hier het officiele bericht;

SC Cambuur en heeft zich weten te versterken met twee Zweedse spelers. Henk de Jong geeft aan hiermee zijn selectie compleet te hebben. H. Ögnödig en B. Rödnödig zijn beide zowel links als rechtsbenig en kunnen op meerdere posities ingezet worden

  :_schater

:_schater
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Dan zal de komst van Griekse spits Assimarakis niet doorgaan.

Dreet

Volgens mij zijn ze juist bezig met de Noorse verdediger Nietnar Euroborgen, bijgenaamd 'De slager van Bergen'

speculeter

Nee joh...
Met die Deense verdediger zijn ze bezig....
Hans zokkevoller.

Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 14:21:59
Dan zal de komst van Griekse spits Assimarakis niet doorgaan.

Zolang ze Papalamepiemelos maar niet nemen.
Area 58

SCC

Haha, dudes.... Nu maar weer aan het werk.

hobbes

"Van der Hoorn deed maandagavond nog mee met Jong Ajax tegen Helmond Sport, maar viel geblesseerd uit"

Streep van der Hoorn maar weg dus.

Vlampiep

Volgens betrouwbare bronnen zijn er vergaande onderhandelingen met drie broers bestemd voor de breedte van de selectie, namelijk;
A. Nus, P.Nus, K. Nus

El Ma-kri-niii

Citaat van: Vlampiep op augustus 18, 2015, 15:47:38
Volgens betrouwbare bronnen zijn er vergaande onderhandelingen met drie broers bestemd voor de breedte van de selectie, namelijk;
A. Nus, P.Nus, K. Nus
Jammer dat de vierde broer dan niet gekomen is, Beau Nus

Timmie

Citaat van: hobbes op augustus 18, 2015, 15:31:41
"Van der Hoorn deed maandagavond nog mee met Jong Ajax tegen Helmond Sport, maar viel geblesseerd uit"

Streep van der Hoorn maar weg dus.

Blessure valt mee.. Niks ernstigs!

wiekie1969

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 12:28:09
Klopt toch? Reijnen is weg en we hebben vooralsnog niks terug.

Vind ik niet. Ik heb Reijnen niet gemist zondag. Mc Intosh vond ik een meer dan waardig vervanger. Die jongen wordt door velen onderschat.

Met en zonder bal vind ik hem wendbaarder en sneller dan Reijnen.

Mocht Fischer komen, dan kan hij ook nog op de rechtsback spelen,

Las vandaag ook dat er interesse is voor die Beugelsdijk. Dat must niet willen als club zijnde, dikke aso. En zo dom als olie.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 16:04:04
Vind ik niet. Ik heb Reijnen niet gemist zondag. Mc Intosh vond ik een meer dan waardig vervanger. Die jongen wordt door velen onderschat.

Met en zonder bal vind ik hem wendbaarder en sneller dan Reijnen.

Mocht Fischer komen, dan kan hij ook nog op de rechtsback spelen,

Las vandaag ook dat er interesse is voor die Beugelsdijk. Dat must niet willen als club zijnde, dikke aso. En zo dom als olie.

Na afgelopen zondag vind het ik het vertrek van Reijnen ook minder erg. Mac-Intosh deed het prima en heeft ook een goede lange pass in de benen. Beugelsdijk is een goeie voor als je ploeg compact voetbalt om niet te verliezen. Maar aangezien wij toch meer de voetballende optie naar voren kiezen moet je hem er niet bij hebben.