Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 25, 2015, 16:02:02
Ik zeg plet halen!! :_schater
En zijn vriendje Verhoek niet? Die 2 staan gerand voor degradatie... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur123

Peters van Emmen halen, en Maempa (keeper) van VVV is ook goed!

En Kolder hoef ik niet!!! Kest net zo goed Hemmen houden.

denistel

we kieke vooral naar spelers die bij het spel van cambuur passe en das de laatste 2 jaar steeds
behoorlijk goed gegaan.
een spits halen wut wel lastig want wat moet je hem zeggen je gaat de strijdt aan met b of
je wordt 2e spits achter b.
peters speelt trouwens van de linkerkant en we kenne er wel een vleugel bij hebben die
ook een keer of 7 a 8 zou scoren.


Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 25, 2015, 18:16:31
we kieke vooral naar spelers die bij het spel van cambuur passe en das de laatste 2 jaar steeds
behoorlijk goed gegaan.
een spits halen wut wel lastig want wat moet je hem zeggen je gaat de strijdt aan met b of
je wordt 2e spits achter b.
peters speelt trouwens van de linkerkant en we kenne er wel een vleugel bij hebben die
ook een keer of 7 a 8 zou scoren.
Maar geen garantie dat het altijd goed gaat... Spits halen lastig? Gewoon duidelijk zijn en B heeft ook niet het eeuwige leven als voetballer.. Denk dat een Bergkamp,Gladon of een Platje hier graag willen voetballen...
Of een linksbuiten met een knappe voorzet/actie zou ook wel fijn zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was
Turuc, Peeters en een betrouwbare rechtsback. Roorda als amateur, bytiqi na de winter.

En dan goed investeren in vervanger voor el makrini. Dat wordt de sleutel voor volgend seizoen , wie hem opvolgt.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was
Turuc kan naar elke subtop ploeg(o.a. AZ,Utrecht en Groningen) en heeft verschillende aanbiedingen uit Turkije.. En de Sa leuke voetballer maar is stijf rechts en daar zijn er al 2 van...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was

De Sa? Hou op man, dat is een hardlopende blinde vink! Tannane is mijn nr 1. Ik geloof nooit dat het nog goed komt tussen hem en Stegeman.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#1133
Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2015, 18:41:43
Tannane is mijn nr 1. Ik geloof nooit dat het nog goed komt tussen hem en Stegeman.
Tannane heeft nog een contract en ik denk dat Jan Smit hem niet gratis de deur uit laat lopen... Wat vind je van Wolters(VVV)?
Zou trouwens die Nijholt niet op Mo's zijn positie kunnen spelen?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 18:57:53
Tannane heeft nog een contract en ik denk dat Jan Smit hem niet gratis de deur uit laat lopen... Wat vind je van Wolters(VVV)?
Zou trouwens die Nijholt niet op Mo's zij positie kunnen spelen?

Nee lijkt mij ook niet maar de hoofdprijs zullen ze ook niet vragen met het risico dat hij aan het einde van zijn contract gratis de deur uitloopt. Ik vind Wolters zeker interessant al vind ik het lastig om te beoordelen of hij direct een meerwaarde is in de eredivisie. Nijholt is in mijn ogen meer een spelverdeler dan balafpakker maar kan me heugen dat hij bij Utrecht vaak op 6 speelde. Als je zoveel balbezit als ons zou je voor een type Nijholt kunnen kiezen ja.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2015, 19:04:33
Nee lijkt mij ook niet maar de hoofdprijs zullen ze ook niet vragen met het risico dat hij aan het einde van zijn contract gratis de deur uitloopt. Ik vind Wolters zeker interessant al vind ik het lastig om te beoordelen of hij direct een meerwaarde is in de eredivisie. Nijholt is in mijn ogen meer een spelverdeler dan balafpakker maar kan me heugen dat hij bij Utrecht vaak op 6 speelde. Als je zoveel balbezit als ons zou je voor een type Nijholt kunnen kiezen ja.
Wat Tannane betreft ,zit er een kans is in, dat het zo is hoe je het zegt..Wolters heeft een paar plus punten,hij is snel, heeft een goede voorzet/trap en is mannetje en bovendien linksbenig... Zo dacht ik dus ook over Nijholt en aangezien Mo er steeds op gewezen werd om meer te voetballen zou het een optie zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1136
Droste - Noor(rechtsback/verdedigende middenvelder) PSV, 20 jaar
Bijker - Gosens(linksback/linkermiddenvelder)Vitesse(Dordrecht), 20 jaar
Slijngard - Linthorst(linkercentrale verdediger) Vitesse, 21 jaar
El Markini - Nijholt(linksbenige verdedigende middenvelder/centrale middenvelder) VVV,25 jaar
Rusnak - Ojo(rechtsbenige verdedigende middenvelder/centrale middenvelder) Dordrecht, 23 jaar
de Ridder - Tannane(linksbuiten/spits) Heracles, 21 jaar
Hemmen - Bergkamp(spits/stormram) Emmen, 24 jaar
Schet/Schepers - Wolters(linksbuiten) VVV, 25 jaar

Als bovenstaand zou gebeuren kunnen we een leuk seizoen tegemoet zien..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 19:23:13
Wat Tannane betreft ,zit er een kans is in, dat het zo is hoe je het zegt..Wolters heeft een paar plus punten,hij is snel, heeft een goede voorzet/trap en is mannetje en bovendien linksbenig... Zo dacht ik dus ook over Nijholt en aangezien Mo er steeds op gewezen werd om meer te voetballen zou het een optie zijn..

Persoonlijk zou ik altijd voor een voetballer kiezen op de 6 positie als je vanuit balbezit denkt. Ik heb ook even gedacht aan Steblecki maar die komt echt  (handelings)snelheid tekort. Bakker zou het kunnen maar moet echt meer vooruit denken en is vaak veel te lief. Turuc zou een ideale versterking zijn maar zal denk ik ook te duur zijn. Het wordt nog knap lastig om daar een goeie voor te vinden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#1138
Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2015, 20:04:57
Persoonlijk zou ik altijd voor een voetballer kiezen op de 6 positie als je vanuit balbezit denkt. Ik heb ook even gedacht aan Steblecki maar die komt echt  (handelings)snelheid tekort. Bakker zou het kunnen maar moet echt meer vooruit denken en is vaak veel te lief. Turuc zou een ideale versterking zijn maar zal denk ik ook te duur zijn. Het wordt nog knap lastig om daar een goeie voor te vinden.
Je zou met bijvoorbeeld(uit mijn favorietenlijstje)  een middenveld van Ojo - v/d Streek - Nijholt kunnen spelen.. Dan heb je 2(Ojo en Nijholt) die verdedigend kunnen spelen maar ook het spel kunnen verdelen vanuit die verdedigende rol.. En Bakker(met Schootstra) een tijdje in Jong Cambuur op die verdedigende rol zodat hij kan wennen aan die rol...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Tannane is net als de Ridder .2a3 goede wedstr en voor de rest niks .Ja goed voor gerommel in de groep