Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Montana


poelie-lwd

In ieder geval een speler met het nodige gif in de billug en fysiek sterk. Nadeel is dat hij niet kan opbouwen maar dat valt te leren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 08:41:45
In ieder geval een speler met het nodige gif in de billug en fysiek sterk. Nadeel is dat hij niet kan opbouwen maar dat valt te leren.
Dan snap ik 1 ding niet, die Belg kwam niet omdat hij er niet meteen stond, maar is dat met Heerings niet het zelfde dan? Hij zal er ook niet direct staan ,lijkt me...
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Heerings heeft de nodige ervaring in de ere.
Die Belg speelt alleen bij de beloftes en zal moeten wennen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 08:41:45
In ieder geval een speler met het nodige gif in de billug en fysiek sterk. Nadeel is dat hij niet kan opbouwen maar dat valt te leren.

Ben je daar zeker van waarde Poelie? Vond namelijk dit in een interview:

Heerings, een fysiek sterke voetballende verdediger komt van de Ajax-school, waar men veel hamert op techniek en attractief voetbalspel. "Het opbouwende en dan met name het inschuivende beheers ik goed", zegt hij

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 10, 2015, 08:55:23
Heerings heeft de nodige ervaring in de ere.
Die Belg speelt alleen bij de beloftes en zal moeten wennen.
Ervaring? Dat valt wel mee toch? Hij is reserve speler bij Utrecht...
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Kwam ergens een stuk tegen van een Utrecht supporter, en die geeft aan dat hij kan inschuiven en verdedigend vaak steken laat vallen.
Ach dat kan hij wel leren van Reijnen als Mentor  |:)

Heb je Mac Intosh nog achter de hand. Heb je al een aardig blok.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 10, 2015, 08:59:25
Kwam ergens een stuk tegen van een Utrecht supporter, en die geeft aan dat hij kan inschuiven en verdedigend vaak steken laat vallen.
Ach dat kan hij wel leren van Reijnen als Mentor  |:)

Heb je Mac Intosh nog achter de hand. Heb je al een aardig blok.
Oke... maar dan had die Belg ook wel kunnen komen.. Gelukkig hebben we nu een eigen belofte elftal en kunnen spelers opgeleid/wat geleerd worden zonder druk..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: justremco op mei 10, 2015, 08:57:02
Ben je daar zeker van waarde Poelie? Vond namelijk dit in een interview:

Heerings, een fysiek sterke voetballende verdediger komt van de Ajax-school, waar men veel hamert op techniek en attractief voetbalspel. "Het opbouwende en dan met name het inschuivende beheers ik goed", zegt hij


Dat zegt hij ja. Ik ga echter af op mijn eigen waarnemingen en ik zeg je dat hij dat (nog) niet voldoende beheerst  :fant

Nienhuis zegt van zichzelf dat hij goed kan keepen, snap je mijn punt?  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 10, 2015, 08:45:00
Dan snap ik 1 ding niet, die Belg kwam niet omdat hij er niet meteen stond, maar is dat met Heerings niet het zelfde dan? Hij zal er ook niet direct staan ,lijkt me...

Die belg was fysiek niet zo sterk als Heerings en had echt 0 ervaring.  Het zegt ook genoeg dat Letschert de voorkeur krijgt boven Heerings omdat die beter kan opbouwen. Maar nogmaals, dat valt redelijk snel te leren. Ik zie het wel zitten met hem.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 09:15:02
Die belg was fysiek niet zo sterk als Heerings en had echt 0 ervaring.  Het zegt ook genoeg dat Letschert de voorkeur krijgt boven Heerings omdat die beter kan opbouwen. Maar nogmaals, dat valt redelijk snel te leren. Ik zie het wel zitten met hem.
Bijker en v/d Laan waren ook niet echt fysiek sterk, maar snap je punt en de TS zal hem goed bekeken hebben..
Over fysiek sterk gesproken, bij Dordrecht liepen ook een paar sterke knapen rond zit daar niks tussen?
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.

Cor

Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.

Wie vertrekt er achterin bij Groningen dan?

AL

Citaat van: Cor op mei 10, 2015, 13:49:34
Wie vertrekt er achterin bij Groningen dan?

Botteghin.

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.
Zou jammer zijn maaaarr...komt er weer geld in het laatje...
IN HENK WE TRUST!!!