Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

isari71

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:28:55
Blijf dan gewoon op dat forum joh!

Haha! ;)

Je mut toch ergens je nieuws vandaan halen.... maar ze vinden daar Reijnen maar een baggeraankoop en hopen dat vd Laan in de deal betrokken wordt. Ben benieuwd...
Aut viam inveniam, aut faciam.

Timmie

Citaat van: isari71 op augustus 13, 2015, 16:31:07
Je mut toch ergens je nieuws vandaan halen.... maar ze vinden daar Reijnen maar een baggeraankoop en hopen dat vd Laan in de deal betrokken wordt. Ben benieuwd...

Haha! Geintje..
Ik word ervan verdacht een Groningen supporter te zijn omdat ik Nijland een goede zakenman vind en omdat ik veel van Groningen weet.. Dus vandaar:)

DeBruyne

Mocht Reijnen inderdaad vertrekken, dan zie ik Bart Vriends van de Eagles wel als vervanger komen. Net als Reijnen nog een contract tot 2016 en rechter centrale verdediger. Redelijk aan de lengte en ook een goede inspeelpas. Ben benieuwd wie er op de lijstjes staan...

Sakin

Gewoon van der Hoorn! Groot denken.

058-4life

Vriends én van der Hoorn dan maar. Het is te mager bezet achterin. Niet iets te huren vanuit Engeland/topclubs in NL? Laat v/d Laan daar maar mooi het bankje of de tribune bezet houden. Eigen schuld.

Collingwood

Misschien een aardig idee: Dit seizoen Van der Hoorn huren van Ajax en voor volgend jaar Fischer transfervrij vastleggen (heeft voor één jaar bijgetekend).
Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Het grote speculeren kan weer beginnen. Benieuwd wanneer de opvolger van Reijnen bekend is..

El Ma-kri-niii

Ik kom de naam Jan Wuytens tegen. Mag weg bij AZ. Was bij Utrecht een prima verdediger.

Grijskijkert

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 17:43:05
Ik kom de naam Jan Wuytens tegen. Mag weg bij AZ. Was bij Utrecht een prima verdediger.
Nog maar een linkercentrale verdediger erbij...
IN HENK WE TRUST!!!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 17:44:58
Nog maar een linkercentrale verdediger erbij...
Ik meende dat het een rechtspoot was. Dan is het geen optie inderdaad.

KristCambuur

Sleegers mag voor een spotprijsje weg bij Feyenoord, zelfde geldt voor Woudenberg. Prima spelers voor ons, buitenkansjes!!
Cambuur till I die!

Dokkumer

Morgenochtend presentatie Bart Vriends?  |:)

zeewolde

Citaat van: KristCambuur op augustus 13, 2015, 17:56:13
Sleegers mag voor een spotprijsje weg bij Feyenoord, zelfde geldt voor Woudenberg. Prima spelers voor ons, buitenkansjes!!
dus als we reijnen verkopen, sleegers maar halen? :zucht

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it