Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
Zou het mes aan twee kanten snijden. Hij een mooi avontuur en wij een andere keeper. Gun hem zeker wel een leuke club!

AL

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 22:02:56
Zou het mes aan twee kanten snijden. Hij een mooi avontuur en wij een andere keeper. Gun hem zeker wel een leuke club!

En wij een transfersom!!

sunderland

Citaat van: AL op juni 02, 2015, 22:00:58
Falkenburg mag weg voor een klein bedrag.
Prima speler op middenveld en kan ook op 9 uit de voeten (heeft hij bij Eagles wel bewezen).
Hoef je dus geen 9 meer aan te trekken en sla je dus 2 vliegen in 1 klap.
Scorend vermogen!!

Probleem zal zijn riante salariseisen zijn denk ik......

Echter had ik ook niet verwacht dat we een speler van het kaliber Overgoor zouden binnenhalen.
ben fan van hem maar verdiende bij nac heel goed .Las ergens 50.000 meer dan bij egels die hem voor 2 ton huurden .Cambuur heeft verl seiz ook met hem gesproken .

Dokkumer

Citaat van: AL op juni 02, 2015, 22:10:11
En wij een transfersom!!
Die zit al in die andere keeper begrepen ;)

speculeter

Is dat gerucht van Nienhuis echt?

Dokkumer

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 22:30:47
Is dat gerucht van Nienhuis echt?
Geloof dat Dijkhuizen moest kiezen tussen Nienhuis en Deckers :devil

speculeter

Nienhuis weg maakt de plek vrij voor timmermans?

Bernardo

Mocht het waar zijn, hoop ik toch echt dat we een betere keeper gaan halen.

PePe

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2015, 23:01:14
Mocht het waar zijn, hoop ik toch echt dat we een betere keeper gaan halen.

Meul is nog niet rond met Tilburg ???

PePe

Harm Zeinstra eerste keeper, en Timmermans reserve is ook goed.

Bernardo

Zeinstra is niks beter als Nienhuis, schiet je er nog weinig mee op.

el haj

Een transfersom voor Nienhuis die we vervolgens in Bizot kunnen investeren? Waarom niet.  :y

ruubmac

Doe dan maar Erwin Mulder. Al geloof ik niks van het gerucht dat Nienhuis Diekhûzen achterna gaat.

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op juni 03, 2015, 08:28:45
Doe dan maar Erwin Mulder. Al geloof ik niks van het gerucht dat Nienhuis Diekhûzen achterna gaat.
Valt me nog mee dat je geen Stekelenburg zegt... :_schater

Waar komt het gerucht vandaan?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Dijkhuizen kan toch wel veel betere keepers vinden?