Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 20:41:13
:_schater Zo lopen er hier wel meer rond. En nog veel meer met een ego zo groot als een planeet :devil

Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken?

Dokkumer

Citaat van: Lore op juni 02, 2015, 20:46:23
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken?
En nog dubbel ook. Sorry, kon het niet laten :proost

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 02, 2015, 20:30:13
toch een tegenvaller he grijskijkert.Jij die hier al weken doet alsof je het voetbal hebt uitgevonden
Tegenvaller, waar heb jij het over? Leg maar eens uit(als het je lukt)? Hoe kan dat nou JIJ hebt het voetbal uitgevonden en duld geen tegenspraak als GOD zijnde...niet de rollen omdraaien... of ga je zo weer beginnen over dat ik een tijdje niet op de site ben geweest..(doe je altijd om maar geen antwoord te geven)
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 21:05:07
Tegenvaller, waar heb jij het over? Leg maar eens uit(als het je lukt)? Hoe kan dat nou JIJ hebt het voetbal uitgevonden en duld geen tegenspraak als GOD zijnde...niet de rollen omdraaien... of ga je zo weer beginnen over dat ik een tijdje niet op de site ben geweest..(doe je altijd om maar geen antwoord te geven)

STOP!! Er is maar 1 GOD en dat is Sandor. En aangezien sunderland geen Sandor is kan hij nooit GOD zijn dus!

Enneh heren, stuur elkaar even een lief pb-tje om wat persoonlijke kwesties op te lossen en ga dan verder met het reageren op dit Libelle forum. Jullie lijken potdorie wel ongesteld.

speculeter

Nee....dat heet de overgang. ...

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 21:14:41
STOP!! Er is maar 1 GOD en dat is Sandor. En aangezien sunderland geen Sandor is kan hij nooit GOD zijn dus!

Enneh heren, stuur elkaar even een lief pb-tje om wat persoonlijke kwesties op te lossen en ga dan verder met het reageren op dit Libelle forum. Jullie lijken potdorie wel ongesteld.
Je hebt gelijk... Laten we weer normaal doen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

oke kap ik er ook mee :_spank  :zweepsoms ook wel even leuk nou

poelie-lwd

Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Ik hoop dat we nog 2 of 3 erediv spelers erbij halen met aangevuld een paar toppers uit de eerste div en nog een paar talenten van topclubs uit nederland en city.Dan heb je een prima basis en kunnen en mogen de talenten eerst wennen

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
zou mooi zijn .Brentford prachtige club

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)

Laten we hopen dat het waar is.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
En wat zeg jij dan? :D Breng je hem op de fiets? :P

Zou mooi zijn voor die jongen(en Cambuur)
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Falkenburg mag weg voor een klein bedrag.
Prima speler op middenveld en kan ook op 9 uit de voeten (heeft hij bij Eagles wel bewezen).
Hoef je dus geen 9 meer aan te trekken en sla je dus 2 vliegen in 1 klap.
Scorend vermogen!!

Probleem zal zijn riante salariseisen zijn denk ik......

Echter had ik ook niet verwacht dat we een speler van het kaliber Overgoor zouden binnenhalen.