Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Gewoon Donovan opstellen dan komt alles goed

sunderland

Citaat van: AL op maart 15, 2015, 19:35:21
Bijker is verdedigend zeker beter dan vd Linden.
Ook een stuk sneller.
Qua voetbal en rust is Job zeker beter.
sjezus .Bijker is in alles beter

sunderland

Citaat van: siepelsjeu op maart 15, 2015, 20:57:52
Gewoon Donovan opstellen dan komt alles goed
ja tuurlijk .Bij stiens of su

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....


Veel te traag man. Wel goede traptechniek maar te traag.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op maart 15, 2015, 21:41:44
sjezus .Bijker is in alles beter

Zeker. Bijker heeft meer overzicht, technisch begaafder, betere trap, leest het spelletje en bovenal, heeft meer lengte wat enorm handig is bij zowel offensief als defensieve corners en vrije trappen. Aangezien wij gemiddeld 65 tot 70 % balbezit hebben zou het van enorme onozelheid getuigen om Bijker in te ruilen ten favoure van vd Linden.  Die is welliswaar snel maar lijdt vaak balverlies in de as, staat daarnaast positioneel vaak verkeerd en geeft weinig tot geen rugdekking als zijn linksback in de problemen komt of dreigt te komen. Om maar niet te spreken over zijn matige opbouwende kwaliteiten.....

Ik ben om. Welterusten!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tukker

#80
Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2015, 22:40:33

Veel te traag man. Wel goede traptechniek maar te traag.
Precies. En gisteren was duidelijk (eerder ook wel trouwens) dat Reijnen ook snelheid te kort komt. Twee van dit soort wat tragere centrale verdedigers lijkt mij niet verstandig.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

Citaat van: Tukker op maart 15, 2015, 23:06:15
Precies. En gisteren was duidelijk (eerder ook wel trouwens) dat Reijnen ook snelheid te kort komt. Twee van dit soort wat tragere centrale verdedigers lijkt mij niet verstandig.

Volgens mij is onze filosofie op balbezit spelen met veel voetbal van achteruit. Wat hebben we dan aan een centrale verdediger die wel snel is maar niet of nauwelijks kan opbouwen? Gaan we nou de klemtoon leggen op verdedigen of aanvallen? Als wij de bal hebben maakt het geen fuck uit of de aanvallers van de tegenstanders snel zijn of niet. Over het algemeen hebben we 60 tot 70 & balbezit, dan heb je voetballers nodig in het centrum en geen harddravers met oogkleppen. Die lopen wel op de backs.



Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tukker

Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2015, 11:52:17
Volgens mij is onze filosofie op balbezit spelen met veel voetbal van achteruit. Wat hebben we dan aan een centrale verdediger die wel snel is maar niet of nauwelijks kan opbouwen? Gaan we nou de klemtoon leggen op verdedigen of aanvallen? Als wij de bal hebben maakt het geen fuck uit of de aanvallers van de tegenstanders snel zijn of niet. Over het algemeen hebben we 60 tot 70 & balbezit, dan heb je voetballers nodig in het centrum en geen harddravers met oogkleppen. Die lopen wel op de backs.
Onze filosofie is inderdaad op balbezit spelen, maar zelf heb ik de indruk dat wij de meeste doelpunten tegen krijgen als we de bal niet hebben  :P. Bij onze tegenstanders zijn de buitenspelers vaak de harddravers, maar ook die kunnen in de omschakeling naar binnen trekken en daardoor verdedigd moeten worden door een CV. Maar dat is mijn bescheiden mening  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

Citaat van: Tukker op maart 16, 2015, 12:40:36
Onze filosofie is inderdaad op balbezit spelen, maar zelf heb ik de indruk dat wij de meeste doelpunten tegen krijgen als we de bal niet hebben  :P. Bij onze tegenstanders zijn de buitenspelers vaak de harddravers, maar ook die kunnen in de omschakeling naar binnen trekken en daardoor verdedigd moeten worden door een CV. Maar dat is mijn bescheiden mening  :proost

Ik volg je wel echter is topsnelheid dan doorslaggevend? Volgens mij kun je dat ook compenseren door je positioneel goed op te stellen. Een CV die zijn gebrek aan snelheid compenseert door slim te lopen en positie te kiezen heeft komt op hetzelfde neer in mijn beleving. Je gaf het zelf al aan betreffende Reijnen, niet supersnel maar oh oh oh wat is die gast slim in het positie kiezen. Het is mij wel vaker opgevallen dat hij zo gaat lopen dat de vleugelspeler naar 'buiten' wordt gedrukt en de spits in principe niet aanspeelbaar is. Ik vind snelheid maar relatief, ik zou zelf altijd voor twee voetballende centrale verdedigers kiezen, zelfs als ze geen van beide Usain Bolt heten.

:proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

#Cambuur krijgt Kristiaan Haagen op proef. De #Anderlecht-verdediger (19) was gisteren en vandaag nog testspeler bij #NAC

Bron: Henk Albers

Schijnt een linksbenige verdediger te zijn.

speculeter

Niet goed genoeg voor Nac?
Wel voor ons?
Of konden ze hem niet betalen?

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op maart 19, 2015, 09:28:49
Niet goed genoeg voor Nac?
Wel voor ons?
Of konden ze hem niet betalen?

Misschien wil hij wel niet naar NAC of slaat hij SCC hoger aan, weet jij veel.

Laat het maar zien!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Jeugdinternational bij Belgiƫ.
Kan dus ws wel een beetje voetballen.

PePe

Volgend seizoen: Vitas centraal, Bijker weg, en Haagen op links?

Collingwood

Dennis van Bergen @dennisvanbergen 
#Anderlecht-belofte Kristiaan Haagen,op proef bij #NAC, wordt volgens club niet gezien als mogelijke versterking voor dit seizoen.Geen geld

Aldus de NAC-watcher van VI.

Kalmte alleen kan u redden.