Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 14:36:17
Dat de deal met Jack Byrne door gaat twijfelt niemand over. Het is de deal Berisha wat gevaar loopt.

Dat had ik begrepen ja. Was niet de reden dat ik het meldde.

speculeter

Wat zou het verschrikkelijk jammer zijn dat de deal met berisha niet doorging.

dit is mien club

Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 14:15:42
Sterker nog, ik doe met morgen :)

Ik sil even zien op het hoekje eerst naar de training
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

veteraan

Citaat van: AL op juni 26, 2015, 14:09:11
Berisha nu ook in belangstelling van NEC!!
Schijnt dat de TS van NEC op ons forum heeft gekeken :devil :devil

Zonder gekheid. Als Cambuur vindt dat het niet naar buiten gebracht mag worden en dit wel wordt gedaan vind ik het een zeer trieste zaak.
Echter dient Cambuur dit dan ook stil te houden tegenover Henk.

Als het inderdaad zo is dat het in vertrouwen is verteld en dat vertrouwen nu is geschaad, dan lijkt het mij einde oefening voor Henk.


Niet de eerste keer dat een primeurjager de belangen van de club schaadt !

poelie-lwd

Citaat van: veteraan op juni 26, 2015, 17:00:59

Niet de eerste keer dat een primeurjager de belangen van de club schaadt !

Verklaar je nader voor de onwetenden onder ons....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Cambuur moet het bij het zoeken van aanwinsten hebben van buitenkansjes, andere clubs weten dat en loeren daarop.
De LC maakt een nog niet afgeronde transfer bekend, en plotseling rinkelt de telefoon van de zaakwaarnemer van de betreffende speler.
Vorig jaar was Cambuur met Tigha en Vitesse rond over een slimme constructie. NAC nam dat over.
Zelfde verhaal !

Scc01

Nou hopelijk komt die speler, anders ben ik wel even klaar met die henkalbers. Maar hij heeft tenminste zn primeur........ Of niet dus.
Ik ben benieuwd hoe ver ze zijn met deze speler.....

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

poelie-lwd

Citaat van: veteraan op juni 26, 2015, 17:17:48
Cambuur moet het bij het zoeken van aanwinsten hebben van buitenkansjes, andere clubs weten dat en loeren daarop.
De LC maakt een nog niet afgeronde transfer bekend, en plotseling rinkelt de telefoon van de zaakwaarnemer van de betreffende speler.
Vorig jaar was Cambuur met Tigha en Vitesse rond over een slimme constructie. NAC nam dat over.
Zelfde verhaal !

Dank!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene


poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 18:14:59
zo... jij bent goedgelovig :insane

Jazeker. Temeer omdat ik het idee heb wie veteraan is of in ieder geval goed is ingevoerd. Net als Henk dus  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Maar goed, die ouwe teletubbie heeft de hele dag niks van zich laten horen. Ben wel benieuwd hoe hij het ziet. Kom er maar in brulaap!!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

carlo de leeuw

Er zijn hier al weken mensen interessant aan het doen over mogelijke geweldige aanwinsten en dankzij allerlei figuren rond de club, waar blijkbaar het amateurisme hoogtij viert zou een mogelijke geweldige aanwinst nu niet doorgaan.en arme Henk A krijgt overal de schuld van, omdat ie zijn werk doet.
Als dit niet doorgaat is de club blijkbaar gewoon nog niet in staat om dit soort zaken tot een goed einde te brengen.

Scc01

De mensen hier hadden in ieder geval het fatsoen om de namen niet te noemen....
Neemt noet weg dat het geluk bij cambuur intern natuurlijk erg slecht is

pvanbuijtene

Citaat van: Scc01 op juni 26, 2015, 18:55:36
De mensen hier hadden in ieder geval het fatsoen om de namen niet te noemen....
Neemt noet weg dat het geluk bij cambuur intern natuurlijk erg slecht is

Nee maar mensen gaan namen zoeken.. de jeugdinternational die in italie speelt... zo krijg je geruchten, en zo komen de namen de wereld in.. als je gewoon niks zegt, wist niemand wat tot de handtekenjngen warem gezet.