Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Baksteen


Geelblauwstiens

Nu we dit weten kunnen we een streep zetten en beginnen.
Ik zou zeggen: pisvee wordt eerste die we aan de zegekar binden.
Wij hebben tenslotte een mannetje meer. Zin in!

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 22:05:21
Nu we dit weten kunnen we een streep zetten en beginnen.
Ik zou zeggen: pisvee wordt eerste die we aan de zegekar binden.
Wij hebben tenslotte een mannetje meer. Zin in!

Optimist  :proost

Collingwood

Naar mijn mening hebben we, zeker als iedereen fit is, helemaal geen slechte selectie. Alleen de keeper is een twijfelgeval. Hopelijk gaat het er binnenkort uitkomen.
Kalmte alleen kan u redden.


Lau Loene

De 1e overwinning komt steeds dichterbij   :thumbsup
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

PePe

Mart Dijkstra (had in dit Cambuur) nu veel kunnen spelen. (hadden we moeten houden)

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op augustus 31, 2015, 22:44:27
Mart Dijkstra (had in dit Cambuur) nu veel kunnen spelen. (hadden we moeten houden)
Harrie vd Laan ook!

twingo

Op basis van wat moet Berisha er in.

SCC

Steblecki op de valreep nog verhuurd? Las in de Poolse media (Google translate) dat hij mogelijk verhuurd wordt aan zijn oude club Cracovia? Iemand hiermee bekend?

AL

Citaat van: twingo op augustus 31, 2015, 23:06:37
Op basis van wat moet Berisha er in.

Op basis van de wedstrijden in Oostenrijk en ook Zwolle uit!
Berisha is een echte afmaker!!
Als Ogbeche blijft staan vind ik het een schande!!

twingo

Heeft hij al een goal gemaakt dan in de competitie en bij zijn vorige werkgever was het ook niet denderend.

oost

heeft die al een hele wedstrijd gespeeld dan? :_spank

PePe

Het aftellen is begonnen, nog 5 minuten . . . . . .

okkele

nemec nog naar willem II.
zivkovic mag van mij op t oorlogspad.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.