Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 12:38:38
hou toch op man.....Overgoor zou hier een absolute aanwinst zijn.
Ach niet op reageren,als hij Propper beter vind dan Reijnen dan weet je toch wel genoeg.. :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 12:27:26
Haal die nummer 3 van De Graafschap maar. Wat een voetballer. Propper. Klasse beter dan Reijnen. Viel mij al op in de oefenwedstrijd tegen ze in januari. Legt de bal op de stropdas.
Hou op juh... Als Propper de bal krijgt dan trapt hij de bal in paniek snel weg.. dus die bal op de stropdas was puur gelukt,misschien meer wedstrijden bekijken(ipv 2) voor je met zo'n bewering komt :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

oldehove

Turuc bij GAE ophalen, Wil denk ik wel in de eredivisie spelen
ut komt su as het komt

Grijskijkert

Citaat van: oldehove op mei 26, 2015, 13:17:30
Turuc bij GAE ophalen, Wil denk ik wel in de eredivisie spelen
Dat vinden wel meer clubs en die hebben wat meer geld dan wij... weinig kans dus..
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Denk ook niet dat die haalbaar is helaas. Zal ook wel naar Turkije gaan.
Doe die Van Ooyen maar. De rest mag daar wel blijven.

AL

Brama is ook transfervrij.
Zal wel te duur zijn. Heeft een tijd niet gespeeld, maar deed het vrij aardig bij Zwolle als hij speelde.

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 26, 2015, 16:51:27
Brama is ook transfervrij.
Zal wel te duur zijn. Heeft een tijd niet gespeeld, maar deed het vrij aardig bij Zwolle als hij speelde.
Hij speelde zondag nog en de weken/maanden ervoor ook...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 17:00:00
Hij speelde zondag nog en de weken/maanden ervoor ook...

Weet ik, ik bedoelde dat hij de seizoen ervoor niet heeft gespeeld.
Was geen basisspeler bij Zwolle, maar speelde wel goed.

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:55:25
Hou op juh... Als Propper de bal krijgt dan trapt hij de bal in paniek snel weg.. dus die bal op de stropdas was puur gelukt,misschien meer wedstrijden bekijken(ipv 2) voor je met zo'n bewering komt :_schater


Toe juh oud wijf, ik zie meer voetbal dan dei.

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:51:32
Ach niet op reageren,als hij Propper beter vind dan Reijnen dan weet je toch wel genoeg.. :_schater


Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?

AL

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03

Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?

:_schater :_schater :_schater

wiekie1969

Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 12:38:38
hou toch op man.....Overgoor zou hier een absolute aanwinst zijn.


Vertel.........is ie beter dan Bakker, Steblecki of Vd Streek op het middenveld? Nee!!!

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:04:12

Toe juh oud wijf, ik zie meer voetbal dan dei.
Hahahaha.. en nou er nog wat van snappen Wiekstra... want dat hest nog nooit deen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:07:39

Vertel.........is ie beter dan Bakker, Steblecki of Vd Streek op het middenveld? Nee!!!
Wat een dom vergelijk... Een verdedigende middenvelder vergelijken met aanvallende middenvelders... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03

Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?
Hahahaha probeer je er maar uit te lullen... Wel lachen trouwens nu er weer eens bent.. :_schater
IN HENK WE TRUST!!!