Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

En okkele als we met voorbeelden komen dan komt er 1 pagina vol hier

okkele

dat weet ik.
je mag mij ook een kuiken noemen hoor.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ik ben ook altijd zo blij met een youtube-link naar welke roda-cambuur of cambuur - roda dan ook.
hierbij wil ik nog wel even melden dat nijhuis een paardebek heeft.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Nee daar wil ik niet aan terug denken. Wordt ik weer vreselijk kwaad.

diekhuzen

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2015, 15:09:43
Sorry maar ik geloof er juist wel in dat knjb een hekel heeft aan ons. Ze hebben verl jaar ook aangegeven dat er eigenlijk plek is voor 1 club hier. Dkv is 1 van hun paradepaardjes uit de provincie. Als je nu eens alles op een rijtje zet en begint bij de indeling vd competitie en dan wedstrijd voor wedstrijd alles opschrijft wat in ons nadeel was kun je zo 100 dingen opschrijven. En ga daarna eens alle dingen opschrijven van feyenoord waar hun voordeel uithaalden. Calimero gedrag of niet de FEITEN zijn er

Absoluut geen feiten. KNVB doet geen uitspraken over een voorkeur o.i.d. Ik ben benieuwd hoe je aan die informatie komt? Gecreëerd door de supporters zelf? Of dubieuze beslissing van de scheidsrechter? Competitie programma of indeling mankeert weinig aan. In de maand december valt er nog genoeg te behalen en dan kun je mogelijk weer aansluiten. Als we lopen te zeuren over het programma kunnen we beter in de Jupiler League gaan spelen.

Timmie

Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 18:52:43
Absoluut geen feiten. KNVB doet geen uitspraken over een voorkeur o.i.d. Ik ben benieuwd hoe je aan die informatie komt? Gecreëerd door de supporters zelf? Of dubieuze beslissing van de scheidsrechter? Competitie programma of indeling mankeert weinig aan. In de maand december valt er nog genoeg te behalen en dan kun je mogelijk weer aansluiten. Als we lopen te zeuren over het programma kunnen we beter in de Jupiler League gaan spelen.

Exact! Als het goed is speel je tegen elke club twee keer.
Ik ben wel van mening dat de topclubs voordeel van de twijfel krijgen..

PePe

De KNVB wil Nederland dmv de tobclubs, beter op de kaart te zetten, en dit ten koste van de kleine clubs.

diekhuzen

Als de KNVB de topclubs bevoordeeld, waarom dan de play-offs voor Europees voetbal in de plaats van plaatsing op basis van de ranglijst? Juist "kleinere" clubs profiteren daarvan. Ik denk dat de scheidsrechters zich te veel laten beïnvloeden door publiek en de tegenstander.  Soms is het ook lastig en kun je pas na een aantal herhalingen een oordeel vellen over een bepaalde situatie. Oplossing gebruikmaken van camerabeelden en de discussie gesloten :-)

Timmie

Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 20:34:59
Als de KNVB de topclubs bevoordeeld, waarom dan de play-offs voor Europees voetbal in de plaats van plaatsing op basis van de ranglijst? Juist "kleinere" clubs profiteren daarvan. Ik denk dat de scheidsrechters zich te veel laten beïnvloeden door publiek en de tegenstander.  Soms is het ook lastig en kun je pas na een aantal herhalingen een oordeel vellen over een bepaalde situatie. Oplossing gebruikmaken van camerabeelden en de discussie gesloten :-)

Amen!

sunderland

Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 20:34:59
Als de KNVB de topclubs bevoordeeld, waarom dan de play-offs voor Europees voetbal in de plaats van plaatsing op basis van de ranglijst? Juist "kleinere" clubs profiteren daarvan. Ik denk dat de scheidsrechters zich te veel laten beïnvloeden door publiek en de tegenstander.  Soms is het ook lastig en kun je pas na een aantal herhalingen een oordeel vellen over een bepaalde situatie. Oplossing gebruikmaken van camerabeelden en de discussie gesloten :-)
als we gebruik hadden gemaakt van camera beelden hadden we zeker 6 pnt meer gehad. En als jij niet ziet dat clubs worden bevoordeeld.... Tja. Dream on

sunderland

Ik heb geen zin in al die feiten op te schrijven. Zal jij ook 1 feit kunnen opnoemen. Penalty twente. Krijg je ook weer reactie dat Rosheuvel duidelijk werd vastgehouden in de eerste helft wat ook een penalty was. Ach.....

diekhuzen

6 punten, feyenoord en psv, serieus? Misschien puntje tegen Feyenoord en eentje eraf tegen Fc Twente. Verder kan ik me geen puntenverlies bedenken.Ik zeg niet dat scheidsrechters Cambuur niet benadelen trouwens. Ik kan wel een beetje relativeren.

sunderland

Feyenoord sowieso pnt. Ik bedoel ook andere weds zoals Utrecht. Waarom mag die back 25 meter met de bal lopen en dan pas ingooien. Ingooi was op de middellijn en daarna wordt er iemand onder de bal doorgeduwd... Maar laten we er maar over ophouden

diekhuzen

Ja, laten we gewoon Cambuur steunen en fuck de scheidsrechters! Ik zie na laatste 3 wedstrijden genoeg positieve ontwikkelingen!

Collingwood

Zit nu even te kijken naar Emmen tegen Kowet, maar die Boy Deul is wel een speler om in de gaten te houden als ik het zo zie.
Kalmte alleen kan u redden.