Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 16:01:13
Ik dacht in de rust van voorronde Champions league...
Voorronde ?? Champions League; wat bist negatief juh
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

paulissen prima speler trouwens.. Roda echt beter dan NAC in twee wedstrijden.

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 16:15:31
paulissen prima speler trouwens.. Roda echt beter dan NAC in twee wedstrijden.
NAC speelt zo voorspelbaar als het maar kan met alle ballen over links via Tiachadouini.

En ondanks alles blijven ze volharden in het verdedigende spelletje; ik hoop niet dat ze daar nog succes mee gaan krijgen ook, want dan wordt dat ook hun 2015/2016 strijdwijze  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

NAC moet blijkbaar eredivisie blijven   :R :R :R :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

papier

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 16:15:31
paulissen prima speler trouwens.. Roda echt beter dan NAC in twee wedstrijden.

Emmen was ook beter dan roda over 2 wedstrijden.

Len Cantello

Citaat van: Tukker op mei 31, 2015, 16:36:46
NAC moet blijkbaar eredivisie blijven   :R :R :R :R
Ten koste van Roda? Altijd!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

JurjenS7

Haha ik gun het Maaskant en de Zeeuw ook wel om fftjes op hun plek te worden gezet  l8l

Grijskijkert

Cambuur nu gelijk Manchester City bellen voor Naah...
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur123

Risico nemen om geld neer te leggen voor Tighadouini, koste wat het kost!  :y

Len Cantello

Citaat van: JurjenS7 op mei 31, 2015, 16:59:10
Haha ik gun het Maaskant en de Zeeuw ook wel om fftjes op hun plek te worden gezet  l8l
Gaat wel ten koste van een echte club. Nu worden we we weer opgescheept met dat walgelijke 'bitte, danke' gejank van een zwik reserve moffen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 17:05:53
Cambuur nu gelijk Manchester City bellen voor Naah...


Jaaaaaaa! !!!!!

JurjenS7

Citaat van: Len Cantello op mei 31, 2015, 17:16:21
Gaat wel ten koste van een echte club. Nu worden we we weer opgescheept met dat walgelijke 'bitte, danke' gejank van een zwik reserve moffen....
Roepen ze zelf op zich af toch, pas in verlenging gaan wisselen,. nog geluk dat blom scheel is