Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Henk heeft een naam in zijn hoofd zegt hij in de krant.
Deze is op dit moment nog niet te huur....aldus Henk.
Interview was gisteren...Daarna is situatie met vd hoorn gewijzigd.
Die mag nu wel verhuurd worden.
Focus is nu gericht op feijeNoord.
Na weekend komen de twee nieuwe aanwinsten wel binnen.
Denk of hoop dat het vriends...vd laan. ..vd hoorn of Gorter worden.
Of zouden ze weer eens met een onverwachte naam komen?
We wachten maar af.

Bankzitter

#4306
Even ter relativering, als Reijnen een tik op de training had gehad, speelde die zondag ook niet.
Als hij 1 september zijn kruisbanden had afgescheurd, had je helemaal niks gehad.
Er is nu 2 weken de tijd om dit op te lossen en als je talentvolle jongens weet te halen is de selectie alleen maar in waarde gestegen.

Gorter is niet zo'n rare naam. Kan linksback en op 6, centraal achterin weet ik niet. De Jong was wel gecharmeerd van hem, had ik de indruk.

Collingwood

Precies, en met Mac-Intosch hebben we een heel aardige vervanger. Het komt alleen enigszins beroerd uit dat hij net nu niet helemaal fit lijkt te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Iemand op de training die kan zeggen hoe we er voor staan?
Of die nog wat geruchten heeft meegekregen?

Joop

Huren moeten we zo weinig mogelijk doen. speelt zo'n jongen goed, dan wandelt hij volgend jaar weer voor niets de deur uit, ben je er niets mee opgeschoten en kun je weer overnieuw beginnen. V/d Hoorn is veel te duur. Ajax heeft hem voor veel geld gekocht en zal niet zomaar die transfersom afschrijven. Daarnaast zal zijn salaris minimaal zo hoog zijn als onze hele achterste linie bij elkaar. V/d Hoorn zal dan wel naar het tweede niveau in Engeland gaan.

Wat wij moeten doen is via ons uitstekende netwerk constant op zoek gaan naar de beste spelers uit de JL of nog te betalen landen als bijv. de Scandinavische landen. Deze jongens voor een goede prijs halen en met forse winst verkopen. Alleen op deze manier kun je groeien als club. Steeds de transfersommen goed investeren. Met het nieuwe stadion zal je dan door kunnen groeien naar een redelijk structurele plaats in het linker rijtje. Spelers gaan zien dat Cambuur een uitstekende opstap is voor de top en zullen graag naar Cambuur komen. Dat zie je nu ook al bij de huurlingen van MC. Het lot van Cambuur is nu, en dat zal over 10 jaar niet anders zijn, dat de beste spelers verkocht worden, soms zelfs op 31 augustus, dat zal altijd zo blijven en geldt voor alle Nederlandse clubs.

poelie-lwd

We lopen wel allemaal te roepen om vd Hoorn maar als er nou 1 speler is die niet op kan bouwen is hij het wel. Dat Vriends voetballend te zwak zou zijn (volgens Ard) kan ik niet zoveel mee. Het beeld dat ik van hem heb kan hij dat wel en wist hij de afgelopen seizoenen makkelijk Overgoor te vinden. Heb 'gezonde' sympathie voor de egeltjes en in dat kader aardig wat potjes gezien. Daarom zag ik ook vd Linden graag komen maar goed, die zit nu bij AZ.

Benieuwd waar ze mee op de proppen komen maar tot die tijd hebben ze de steun van de supporters morgen meer dan ooit nodig. Als Macintosh fit is heb ik daar alle vertrouwen in en moeten we in staat zijn om de ploeg met titel aspiraties onder leiding van een ZEER ONERVAREN coach  :_schater pijn te doen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Ze zijn bezig met hun eerste optie, vanmorgen bij de training hoorde ik OTIGBA van Dkv :R l0l l8l

We zien het wel.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 12:22:27
We lopen wel allemaal te roepen om vd Hoorn maar als er nou 1 speler is die niet op kan bouwen is hij het wel. Dat Vriends voetballend te zwak zou zijn (volgens Ard) kan ik niet zoveel mee. Het beeld dat ik van hem heb kan hij dat wel en wist hij de afgelopen seizoenen makkelijk Overgoor te vinden. Heb 'gezonde' sympathie voor de egeltjes en in dat kader aardig wat potjes gezien. Daarom zag ik ook vd Linden graag komen maar goed, die zit nu bij AZ.

Benieuwd waar ze mee op de proppen komen maar tot die tijd hebben ze de steun van de supporters morgen meer dan ooit nodig. Als Macintosh fit is heb ik daar alle vertrouwen in en moeten we in staat zijn om de ploeg met titel aspiraties onder leiding van een ZEER ONERVAREN coach  :_schater pijn te doen.

Die Ard mut sien bek eens houwe, brengt alles naar buiten. Lekker koffie zetten want meer ken ie niet.

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:26:54
Die Ard mut sien bek eens houwe, brengt alles naar buiten. Lekker koffie zetten want meer ken ie niet.

:_schater WHUUUUUUUU  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op augustus 15, 2015, 10:54:54
Iemand op de training die kan zeggen hoe we er voor staan?
Of die nog wat geruchten heeft meegekregen?


Ja, Otigba.

El Ma-kri-niii

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:26:06
Ze zijn bezig met hun eerste optie, vanmorgen bij de training hoorde ik OTIGBA van Dkv :R l0l l8l

We zien het wel.
Laat maar komen hoor, volgens mij een prima aanwinst. Zodra hij met het Cambuurwapen op de borst speelt is het een held.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op augustus 15, 2015, 10:54:54
Iemand op de training die kan zeggen hoe we er voor staan?
Of die nog wat geruchten heeft meegekregen?


Calvin speelt voor Reijnen, met naast zich Peersman. Heerings is wissel.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter


Collingwood

#4319
Is daar volgens mij al een tijdje zeer ontevreden, dus een echte DKV'er is hij niet. (Voor sommigen nogal belangrijk  8P.) Wel een type (rauwdouwer) dat we volgens mij nog goed kunnen gebruiken. Het is nu fysiek allemaal wel behoorlijk licht.
Kalmte alleen kan u redden.