Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

PePe

#5490
We kunnen iets zoeken, wat er mogelijk niet is? (maar het is wel eens anders geweest)
Ik hoop dat er in de winterstop, iets op gevonden wordt. (matige resultaten)
We hebben ook veel pech, door de verkeerde beslissingen van de man met de fluit.

DayDreamer

Citaat van: SCC op oktober 25, 2015, 17:10:43
Vytas en Berisha zelfs al 5 minuten eerder weg dan Steblecki. Die liepen om 14: 19 al richting auto of fiets. Die zijn volgens mij niet eens in de box geweest. Wel veelzeggend....

Heel raar allemaal. zit dus niet goed in de selectie.

SCC

Valt mij al langere tijd op. Er wordt volgens mij geen aandacht door de club gegeven aan de jongens van buitenaf. Dit zijn jongens van 19-22 jaar, die mogelijk voor het eerst op zichzelf wonen en dan ook nog in het buitenland. Die jongens kun je niet na een training alleen maar aan hun lot overlaten. Zie een Steblecki, die woont in zijn flatje en keert na een training naar huis en heeft niets. Als je dan eens bij de selectie zit en alleen de ballen die naast worden getrapt mag terugspelen (achter de goal) en bij voorbaat al weet dat je niet invalt, snap ik wel dat je geen binding krijgt. Er wordt ook niet aan spelers aangegeven waarin ze moeten verbeteren (ja, dat is waar).
Natuurlijk, het ligt ook aan de betrokkenheid van de jongens zelf. Je kan ook zelf even na een wedstrijd met z'n allen een paar biertjes drinken, kaartje leggen, pijltje gooien, etc. Maar het geeft inderdaad wel wat aan (helaas). Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de sfeer NIET goed is.

okkele

lekker veel voorzetten hier voor de stokers van lc,omrop  :R en alle meeleesboeren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC

Citaat van: okkele op oktober 26, 2015, 09:53:46
lekker veel voorzetten hier voor de stokers van lc,omrop  :R en alle meeleesboeren.
Glas is halfvol of halfleeg. Zie het als een voorzet voor de TS....

Holwerd voor Cambuur

Loopt er niet nog ergens een transfervrije verdediger met acceptabel niveau rond die tot het einde van het seizoen hier kan spelen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2015, 11:44:26
Loopt er niet nog ergens een transfervrije verdediger met acceptabel niveau rond die tot het einde van het seizoen hier kan spelen?
ron Vlaar  :devil

John Hiatt

Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2015, 11:51:42
ron Vlaar  :devil

Is ook niet fit. We zullen het moeten doen met de spelers die er nu zijn.

Destroyer

Citaat van: SCC op oktober 26, 2015, 09:43:27
Valt mij al langere tijd op. Er wordt volgens mij geen aandacht door de club gegeven aan de jongens van buitenaf. Dit zijn jongens van 19-22 jaar, die mogelijk voor het eerst op zichzelf wonen en dan ook nog in het buitenland. Die jongens kun je niet na een training alleen maar aan hun lot overlaten. Zie een Steblecki, die woont in zijn flatje en keert na een training naar huis en heeft niets. Als je dan eens bij de selectie zit en alleen de ballen die naast worden getrapt mag terugspelen (achter de goal) en bij voorbaat al weet dat je niet invalt, snap ik wel dat je geen binding krijgt. Er wordt ook niet aan spelers aangegeven waarin ze moeten verbeteren (ja, dat is waar).
Natuurlijk, het ligt ook aan de betrokkenheid van de jongens zelf. Je kan ook zelf even na een wedstrijd met z'n allen een paar biertjes drinken, kaartje leggen, pijltje gooien, etc. Maar het geeft inderdaad wel wat aan (helaas). Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de sfeer NIET goed is.

Misschien kun je als supporters zijnde ook wat meer hierin op inspelen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2015, 11:44:26
Loopt er niet nog ergens een transfervrije verdediger met acceptabel niveau rond die tot het einde van het seizoen hier kan spelen?
http://www.transfermarkt.nl/david-mendes-da-silva/profil/spieler/16913 Mag weg of is al vertrokken bij Panathinaikos ...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op oktober 26, 2015, 11:53:29
We zullen het moeten doen met de spelers die er nu zijn.
In ieder geval tot de winterstop...
IN HENK WE TRUST!!!

Mand

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2015, 12:10:16
http://www.transfermarkt.nl/david-mendes-da-silva/profil/spieler/16913 Mag weg of is al vertrokken bij Panathinaikos ...
wel al 33 jaar maar speelde dan vorig jaar samen met berisha

Collingwood

Op dit moment hebben we achterin over:

RB: Anderson
RCV: Dammers
LCV: Peersman, Heerings, Van der Laan
VL: Vytas, Van der Laan, Peersman

Er zullen dus in de winterstop minimaal twee verdedigers bij moeten komen.
Kalmte alleen kan u redden.

OuweSkeve

Hopelijk Is er nog budget voor of heeft meneer vd vegt als l uitgegeven?

Collingwood

Ik denk dat er nog wel ruimte is. Reijnen had hier volgens mij een topsalaris, en Dammers zal niet al te duur zijn. Daar moet dus iets van over zijn gebleven, lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.