Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

PePe

De soep wordt nooit zo heet gegeten, als hij wordt op gediend. (geloof niet alles wat er wordt gezegd, of er geschreven wordt)

jimny

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 15:58:58
Zal ik je ogen eens laten openen? Dan kan 90% van de mensen binnen de organisatie (waaronder onze AD) wel vertrekken vanwege lekken!
We kunnen roomser zijn dan de paus, lekken gebeurt overal.

Ik heb nog nooit de AD horen lekken dus dat is onzin en 90% van de organisatie lekt dat slaat nergens op.

PePe

Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 18:21:39
Ik heb nog nooit de AD horen lekken dus dat is onzin en 90% van de organisatie lekt dat slaat nergens op.

Ik zie er ook niks van, het is er vreselijk droog rond het stadion  :_schater

Dokkumer

Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 18:21:39
Ik heb nog nooit de AD horen lekken dus dat is onzin en 90% van de organisatie lekt dat slaat nergens op.
Ga jij eerst maar eens flink teruglezen, of beter... Ik kom met 1 voorbeeld.

Meneer de Graaf staat op de dag dat de spelers naar Ameland zouden doodleuk aan 3 supporters te verkondigen dat de komst van Berisha en Byrne een kwestie van tijd is. Een paar dagen daarvoor was er nog dikke paniek omdat iemand op het forum de naam toevallig(?) genoemd had en alles wat met betrekking tot Berisha strikte geheimhouding vereiste om geen slapende concurrenten wakker te maken.
Ik kan zo een flink aantal mensen opnoemen die informatie prijsgeven, dat doe ik niet om twee redenen.
1. Ik wil die mensen niet in diskrediet brengen
2. Dan snijd ik mezelf ook in de vingers

Dokkumer

Citaat van: PePe op augustus 22, 2015, 18:38:54
Ik zie er ook niks van, het is er vreselijk droog rond het stadion  :_schater
:_schater
Check de bierpomp maar eens in de zakenclub als Ard erachter staat :devil

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 18:41:15
Ga jij eerst maar eens flink teruglezen, of beter... Ik kom met 1 voorbeeld.

Meneer de Graaf staat op de dag dat de spelers naar Ameland zouden doodleuk aan 3 supporters te verkondigen dat de komst van Berisha en Byrne een kwestie van tijd is. Een paar dagen daarvoor was er nog dikke paniek omdat iemand op het forum de naam toevallig(?) genoemd had en alles wat met betrekking tot Berisha strikte geheimhouding vereiste om geen slapende concurrenten wakker te maken.


Hij had wel geliek  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 22, 2015, 18:44:13
Hij had wel geliek  :_schater
That's out of the question Cor. Het ging om lekken ja of nee ;0

sunderland


scclwd

Nog nooit zo meegemaakt. Maar ook in mindere tijden blijven we achter de club staan. We zijn geen successupporters toch? Klasse mi-side hoe jullie blijven zingen. Trots.

Destroyer

Citaat van: scclwd op augustus 22, 2015, 22:08:12
Nog nooit zo meegemaakt. Maar ook in mindere tijden blijven we achter de club staan. We zijn geen successupporters toch? Klasse mi-side hoe jullie blijven zingen. Trots.

:thumbsup Back to old days. Helaas  ;( Maar komt goed!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Overgang Fischer naar Cambuur lijkt van de baan

SC Cambuur rekent niet meer op de komst van Excelsior-aanvoerder Sander Fischer. Trainer Henk de Jong voerde 'een goed gesprek' met de verdediger, maar de onderhandelingen met de Rotterdammers over een transfer van de 27-jarige Fischer verliepen stroef. Dat zegt De Jong in gesprek met Voetbal International.

'We missen een leider en hebben ingezet op de komst van Fischer, maar die komt waarschijnlijk niet', vertelde De Jong na afloop van het met 6-1 verloren duel met Heracles Almelo. 'Ik heb een goed gesprek gehad met hem, maar dat is klaar. Excelsior wil sowieso niet meewerken.'

De Jong kon wel enig begrip opbrengen voor de starre houding van de Rotterdammers in de onderhandelingen over een mogelijke transfer van de 26-jarige verdediger. 'Ik begrijp Excelsior', relativeerde De Jong. 'Zij zijn ook niet gek. Wij doen het nu met deze jongens. We moeten opnieuw beginnen.'

Fischer kwam zelf vrijdagavond al in actie. Met Excelsior moest hij tegen FC Groningen (0-2) uiteindelijk het hoofd buigen, door twee late treffers van Mimoun Mahi. SC Cambuur ging op eigen veld hard onderuit tegen Heracles Almelo. Mede dankzij vier treffers van Oussama Tannane - allen voor rust - verloor de ploeg van De Jong met 1-6 van de Almeloƫrs.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/overgang-fischer-naar-cambuur-lijkt-van-de-baan.htm
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Geen leider achterin zou wel eens (directe) degradatie kunnen betekenen.

speculeter

Denk ook niet dat hij na deze wedstrijd nog deze kant opwil.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 22, 2015, 23:53:30
Denk ook niet dat hij na deze wedstrijd nog deze kant opwil.
Waarom niet,er is veel eer te behalen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:58:59
Waarom niet,er is veel eer te behalen...
idd kan alleen maar beter .We hebben juist zo iemand nodig