Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: SCC op augustus 22, 2015, 11:29:10
Volgens mij heerst hier juist bij eenieder een dubbel gevoel: prima speler maar juist niet bovengemiddeld. Onverantwoord dus om daar en een (te) hoge transfersom voor te betalen en nog hoog in de salariskosten gaan zitten ook. Hij is niet aanmerkelijk veel beter dan Mac.
Nergens een nood dat hij niet mag komen omdat hij te goed is, mijn inziens.
Cambuur voert een prima beleid dus ze gaan echt geen onverantwoorde dingen doen.

jimny

#4891
Citaat van: richard op augustus 22, 2015, 07:36:36
Veel te duur!!

Hoe weet je dat hij veel te duur is of je zit in de RVC bij Cambuur, of is het gewoon kalverdijkje praat

Dokkumer

Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 11:53:23
Hoe weet je dat hij veel te duur is of je zit in de RVC bij Cambuur, of is het gewoon kalverdijkje praat
Laten we het zo zeggen, richard heeft regelmatig de beschikking over inside informatie. Waar dat dan vandaan komt weet hij zelf wel en gaat dat niet aan de grote klok hangen!

speculeter

Mocht hij inderdaad te duur zijn dan zal cambuur dat niet doen volgens mij.
Dan komen er meerdere opties....Cambuur wacht nog langer en Fischer komt hier net voor 31 augustus nog binnen...
Of toch gaan voor de tweede optie.
Maar wanneer schakel je over naar je tweede optie?
Wat ik heb gelezen mag Fischer in winterstop transfervrij weg?
Dan vangt excelsior helemaal geen geld meer.

pvanbuijtene



jimny

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 12:07:31
Laten we het zo zeggen, richard heeft regelmatig de beschikking over inside informatie. Waar dat dan vandaan komt weet hij zelf wel en gaat dat niet aan de grote klok hangen!

Als hij inderdaad inside informatie heeft is dat ronduit schandalig van degene die zaken lekt bij Cambuur

Oetseuuh

Als ik het interview nog een keer terug kijk is het volgens mij vrij duidelijk.

Sander wil heel graag. Dat lijkt me vrij duidelijk, daar ligt het niet aan.
Excelsior en Cambuur moeten eruit zien te komen, iets waar ik nog niet direct van overtuigd ben dat dat gaat gebeuren. Wat meerdere mensen zeggen: ik denk niet dat Cambuur Fischer ten koste van alles gaat halen. Zolang de clubs er nog niet uit zijn kan Fischer wel van alles willen maar dat is toch echt een voorwaarde...

Ik wacht het lekker af  |:) Vanavond eerst maar 3 punten.  |:)

Drumfather SCC

Nu al zo'n toon tegen Richard, na 2 berichten  :_schater
Wie Richard kent weet dat hij weet waar hij het over heeft
Hij lult niet zomaar wat! Tenzij het over Bakker gaat, dan gaan de remmen los  :devil

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Drumfather SCC

Oh ja; En onze keeper(s)  :devil
Peppie en Kokkie
Copyright van deze Quote ligt bij Richard  :_schater

John Hiatt

Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 11:53:23
Hoe weet je dat hij veel te duur is of je zit in de RVC bij Cambuur, of is het gewoon kalverdijkje praat

Richard is de geheime adviseur van de RvC en ts! Waarvan akte!

SCC

Bah, klinkt als het forum van Een datingsite hier. Ware parendans. Hij zal vast dingen horen langs de velden, maar daarom mag een ander inhoudelijk op hem reageren en/ of een andere mening toebedeeld zijn.

Dokkumer

Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 13:31:33
Als hij inderdaad inside informatie heeft is dat ronduit schandalig van degene die zaken lekt bij Cambuur
Zal ik je ogen eens laten openen? Dan kan 90% van de mensen binnen de organisatie (waaronder onze AD) wel vertrekken vanwege lekken!
We kunnen roomser zijn dan de paus, lekken gebeurt overal.