Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:39:00
Dit ook en is hij wel zo goed als sommigen hier doen geloven  :?
Ik probeer altijd een beetje op hem te letten maar hij is mij nog nooit echt enorm opgevallen maar dat kan ook mijn beperkte kennis van zijn kwaliteiten zijn moet ik eerlijk bekennen.
Als hij komt hoop ik natuurlijk dat hij mij positief verrast  :thumbsup
Maar of Cambuur hier nu zoveel geld in moet steken ik weet het niet  :?
In principe is het juist goed toch als een centrale verdediger niet opvalt. Laat van der Laan maar doorstomen naar middenveld en Fischer kopt 4 hoekschoppen binnen..

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:39:00
Dit ook en is hij wel zo goed als sommigen hier doen geloven  :?
Ik probeer altijd een beetje op hem te letten maar hij is mij nog nooit echt enorm opgevallen maar dat kan ook mijn beperkte kennis van zijn kwaliteiten zijn moet ik eerlijk bekennen.
Als hij komt hoop ik natuurlijk dat hij mij positief verrast  :thumbsup
Maar of Cambuur hier nu zoveel geld in moet steken ik weet het niet  :?
Hij stond vorig seizoen hoog in alle cijfer klassementen, dus van vi,telegraaf,ad noem ze maar op... en is bij Excelsior speler van het jaar geworden.. en elke analist vond dat hij makkelijk een stapje hogerop kon..
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:47:37
Hij stond vorig seizoen hoog in alle cijfer klassementen, dus van vi,telegraaf,ad noem ze maar op... en is bij Excelsior speler van het jaar geworden.. en elke analist vond dat hij makkelijk een stapje hogerop kon..

Daarom schrijf ik ook, het kan aan mijn gebrek aan kennis van hem zijn, dit zal dan zeker het geval zijn.
Ik hoop gewoon dat het gros van de leden hier gelijk krijgt en hij hier de pannen van het dak speelt  :thumbsup

carlo de leeuw

Fischer is wel te goed en te duur voor back up van Macintosh.
Mac is nl. volgens de trainer de nr 1 op positie van rcv.
Of is dat op dit moment... en na de evt. komst van Fischer weer gewoon op bankje?!

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:53:02
Daarom schrijf ik ook, het kan aan mijn gebrek aan kennis van hem zijn, dit zal dan zeker het geval zijn.
Ik hoop gewoon dat het gros van de leden hier gelijk krijgt en hij hier de pannen van het dak speelt  :thumbsup
Dat eerste zal ik nooit zeggen.. En het is afwachten of hij hier ook zo zal presteren(als hij hier heen komt), wat ik wel vreemd vind is dat Mac-Intosch eerste keus is, je haalt Fischer niet voor de bank lijkt me...
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 22, 2015, 08:54:44
Fischer is wel te goed en te duur voor back up van Macintosh.
Mac is nl. volgens de trainer de nr 1 op positie van rcv.
Of is dat op dit moment... en na de evt. komst van Fischer weer gewoon op bankje?!

Ik denk dat zijn salariswensen wat te hoog zijn om op het bankje plaats te nemen. Sportief zal hij dat ook niet willen. Misschien was gisteravond ook wel een spelletje om andere clubs te lokken.

SCC

Fischer haal je niet voor de bank. Daarmee schrijf je Mac af, ik zou persoonlijk de voorkeur aan een andere (wendbaardere ) cv geven.
Gisteren kwam de Leeuw vrij vaak eenvoudig bij kopduels voor Fischer en wanneer hij mee naar voren gaat, viel me op dat hij als aanvoerder niet het voortouw neemt door sprintend terug in positie te gaan (getuige het tweede doelpunt). Prima speler, maar meer voor League One vind ik.

Tanjajeah

Ok, dus nu moeten we een speler níet halen omdat hij te goed is.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:41:57
Over hoeveel geld praten we Richard?
reken maar dat ze rond de 7 ton vragen .Dat verwacht ik omdat cambuur denk ik max 4-5 ton kan bieden .Gelukkig wil hij zelf heel graag hierheen .Wat mij wel opvalt is dat zowel Leeuwin,vd laan en nu ook Reijnen [zoals ik gister zag] het bij hun nieuwe werkgever [dus zonder een goede trainer] niet bijster goed doen/deden

sunderland

Citaat van: SCC op augustus 22, 2015, 09:52:08
Fischer haal je niet voor de bank. Daarmee schrijf je Mac af, ik zou persoonlijk de voorkeur aan een andere (wendbaardere ) cv geven.
Gisteren kwam de Leeuw vrij vaak eenvoudig bij kopduels voor Fischer en wanneer hij mee naar voren gaat, viel me op dat hij als aanvoerder niet het voortouw neemt door sprintend terug in positie te gaan (getuige het tweede doelpunt). Prima speler, maar meer voor League One vind ik.
ik had het idee dat hij gisteren ook niet met zijn kop bij de wedstr was [waar hebben we dat eerder gezien].Hij was meer met coaching bezig dan met de wedstr

AL

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2015, 10:57:27
reken maar dat ze rond de 7 ton vragen .Dat verwacht ik omdat cambuur denk ik max 4-5 ton kan bieden .Gelukkig wil hij zelf heel graag hierheen .Wat mij wel opvalt is dat zowel Leeuwin,vd laan en nu ook Reijnen [zoals ik gister zag] het bij hun nieuwe werkgever [dus zonder een goede trainer] niet bijster goed doen/deden

Dacht dat Excelsior 400.000 wil hebben.
Ik zie Cambuur niet meer dan 200.000 bieden.
Daarnaast heeft Fischer ook salariseisen.
Schakel dan  maar over op N'Toko of ga anders Otigba huren.

hobbes

Citaat van: AL op augustus 22, 2015, 11:13:24
Dacht dat Excelsior 400.000 wil hebben.
Ik zie Cambuur niet meer dan 200.000 bieden.
Daarnaast heeft Fischer ook salariseisen.
Schakel dan  maar over op N'Toko of ga anders Otigba huren.

Mee eens, niet alle ballen op Fischer. Als hij het dubbele wil verdienen van het gemiddelde dan krijg je scheve verhoudingen. En laten we eerlijk zijn, zo goed is hij nou ook weer niet. Want dan zat hij niet bij Excelsior

Eewal

Citaat van: Tanjajeah op augustus 22, 2015, 10:29:21
Ok, dus nu moeten we een speler níet halen omdat hij te goed is.
Haha, ik dacht hetzelfde..

SCC

Volgens mij heerst hier juist bij eenieder een dubbel gevoel: prima speler maar juist niet bovengemiddeld. Onverantwoord dus om daar en een (te) hoge transfersom voor te betalen en nog hoog in de salariskosten gaan zitten ook. Hij is niet aanmerkelijk veel beter dan Mac.
Nergens een nood dat hij niet mag komen omdat hij te goed is, mijn inziens.