Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Ik hoop wel op een ander type spits dan we al hebben. Ik denk dan aan Harry v/d Laan, Michel van Oostrum en die van Weert van Excelsior.

sunderland

Citaat van: De Gast op juni 22, 2015, 16:06:17
Een topspits waar we nog nooit van gehoord hebben.. wordt wel spannend allemaal zo
eerst maar es zien he .Duurt al even

sunderland

Citaat van: Harry L. op juni 22, 2015, 16:16:41
Ik hoop wel op een ander type spits dan we al hebben. Ik denk dan aan Harry v/d Laan, Michel van Oostrum en die van Weert van Excelsior.
laat v oostrum er maar tussenuit want die deed het hier ook niet .Hij deed het goed in de ouwe stoep

Harry L.

Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 16:19:20
laat v oostrum er maar tussenuit want die deed het hier ook niet .Hij deed het goed in de ouwe stoep

:_schater, klopt. Ging me meer om het type (klein, behendig en snel zijn mijn criteria).

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op juni 22, 2015, 16:24:49
:_schater, klopt. Ging me meer om het type (klein, behendig en snel zijn mijn criteria).
Lui, behendig en scorend uit alle hoeken bedoel je? :D

dit is mien club

Ik denk dat iedereen graag de kogel door de kerk zag gaan.
Maar laten we hopen dat het snel rond komt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

Nog 4 nieuwe spelers volgens Henk dus.
Ook bekend welke posities?

Ik denk dan:
Rechtsback
Middenvelder
Linksbuiten
Spits


Zou dan mooi zijn dat de rechtsback ook nog centraal uit de voeten kan.
Middenvelder zou ik toch graag een complete middenvelder willen zien met loopvermogen en voetballend vermogen (die ook nog kan scoren).
Linksbuiten dan een snelle linkspoot.
Spits een beweeglijke speler die ook vanaf links zou kunnen spelen.

Collingwood

Citaat van: AL op juni 22, 2015, 16:42:03
Nog 4 nieuwe spelers volgens Henk dus.
Ook bekend welke posities?

Ik denk dan:
Rechtsback
Middenvelder
Linksbuiten
Spits


Zou dan mooi zijn dat de rechtsback ook nog centraal uit de voeten kan.
Middenvelder zou ik toch graag een complete middenvelder willen zien met loopvermogen en voetballend vermogen (die ook nog kan scoren).
Linksbuiten dan een snelle linkspoot.
Spits een beweeglijke speler die ook vanaf links zou kunnen spelen.

In het interview worden geen posities genoemd, maar ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt. Zeer benieuwd wat er nog gaat komen. De beginsituatie is in ieder geval goed.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 16:45:54
In het interview worden geen posities genoemd, maar ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt. Zeer benieuwd wat er nog gaat komen. De beginsituatie is in ieder geval goed.

Basis is goed. Vooral de aanvallende versterkingen zijn denk ik van cruciaal belang.
We moeten voorin veel scherper zijn.
Met Overgoor en Macek lijken we weer meer voetbal te hebben dan na de winterstop al is het met Macek natuurlijk afwachten.


Collingwood

Citaat van: AL op juni 22, 2015, 16:48:22
Basis is goed. Vooral de aanvallende versterkingen zijn denk ik van cruciaal belang.
We moeten voorin veel scherper zijn.
Met Overgoor en Macek lijken we weer meer voetbal te hebben dan na de winterstop al is het met Macek natuurlijk afwachten.

Precies. Met het team dat we nu hebben plus nog vier aanwinsten moeten we een sterk elftal op de been kunnen brengen. Al is het natuurlijk nog afwachten wie de aanwinsten zijn, en hoe de komst van Heerings, Masek en Overgoor uitpakt.

Dat we meer voetbal op het middenveld krijgen lijkt duidelijk. In ieder geval is dat zeker de intentie van de staf. En dat is een goede zaak want naar mijn mening ontbrak het ons daar het meest aan na de winterstop van vorig seizoen. En inderdaad kunnen we voorin wel wat killers gebruiken.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Ik denk eerder:

Rechtsback (Droste)
Linksbuiten (de Ridder)
Linksbuiten (Schepers)
Spits (Hemmen)
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2015, 16:54:35
Ik denk eerder:

Rechtsback (Droste)
Linksbuiten (de Ridder)
Linksbuiten (Schepers)
Spits (Hemmen)

Ook dat zou kunnen. Het middenveld is in ieder geval al dubbel bezet, en Hoefdraad is lang uit de roulatie. Moeilijk te zeggen of we nog een middenvelder nodig hebben, aangezien we niet precies weten hoe goed Masek (al) is.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 16:57:19
Ook dat zou kunnen. Het middenveld is in ieder geval al dubbel bezet, en Hoefdraad is lang uit de roulatie. Moeilijk te zeggen of we nog een middenvelder nodig hebben, aangezien we niet precies weten hoe goed Masek (al) is.
Hoefdraad komt sneller terug.. Zit nu alweer op de fiets en de volgende stap zal lopen onder belasting(loopband) worden.. Wat ik begreep werk hij hard aan zijn herstel.. Dus oktober is haalbaar en misschien wel eerder..
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 17:13:46
Hoefdraad komt sneller terug.. Zit nu alweer op de fiets en de volgende stap zal lopen onder belasting(loopband) worden.. Wat ik begreep werk hij hard aan zijn herstel.. Dus oktober is haalbaar en misschien wel eerder..

Ben benieuwd wat hij brengt als hij fit is

Voorstopper

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 17:13:46
Hoefdraad komt sneller terug.. Zit nu alweer op de fiets en de volgende stap zal lopen onder belasting(loopband) worden.. Wat ik begreep werk hij hard aan zijn herstel.. Dus oktober is haalbaar en misschien wel eerder..

rustig brengen, mist nog wedstrijdritme en moet niet gelijk weer geblesseerd raken