Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Hasses

Willem II heeft vleugelaanvaller Daniël de Ridder op het oog als nieuwe versterking.
De Tilburgers hebben al contact gelegd met de 31-jarige De Ridder. Die neemt de aanbieding vanuit het Koning Willem II Stadion in overweging.

De Amsterdammer werd opgeleid bij Ajax, maar wist daar nooit echt door te breken. Hij trok naar Celta de Vigo en belandde via Birmingham City, Wigan Athletic, Hapoel Tel Aviv, Grasshoppers, SC Heerenveen en RKC Waalwijk afgelopen seizoen bij SC Cambuur.

In Friesland kwam De Ridder tot 21 optredens in de Eredivisie, waarvan vijftien als basisspeler. Twee keer trof de vleugelspits doel.

Sakin

Citaat van: Hasses op juli 02, 2015, 21:16:13
Willem II heeft vleugelaanvaller Daniël de Ridder op het oog als nieuwe versterking.
De Tilburgers hebben al contact gelegd met de 31-jarige De Ridder. Die neemt de aanbieding vanuit het Koning Willem II Stadion in overweging.

De Amsterdammer werd opgeleid bij Ajax, maar wist daar nooit echt door te breken. Hij trok naar Celta de Vigo en belandde via Birmingham City, Wigan Athletic, Hapoel Tel Aviv, Grasshoppers, SC Heerenveen en RKC Waalwijk afgelopen seizoen bij SC Cambuur.

In Friesland kwam De Ridder tot 21 optredens in de Eredivisie, waarvan vijftien als basisspeler. Twee keer trof de vleugelspits doel.

waar haal je dit vandaan... We zijn gek op bronnen hiero!!! :_schater

Hasses

Citaat van: Sakin op juli 02, 2015, 21:25:58
waar haal je dit vandaan... We zijn gek op bronnen hiero!!! :_schater
http://tinyurl.com/qyu2xeo - goede bron dacht ik?

Sakin


legeips

Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:17:15
Kan iemand dit vertalen?

Holland kan het juiste land zijn om de carrière van Valmir Berisha herleven, de spits gekocht van Roma in de zomer van 2013 en nooit protagonist of met de rode en de gele trui, noch met die van Panathinaikos, waar hij vorig seizoen op huurbasis vinden heel weinig ruimte. Na twee moeilijke jaren, is de zweed er klaar voor om opnieuw te beginnen en, zoals hij zelf zei aan het einde van mei, moeten deelnemen in de zomer trainingskamp met Roma voordat u weer op een tijdelijke of zelfs permanente .

Volgens de geruchten uit Nederland, komt Cambuur naar voren om Berisha een kans te geven om in de hoogste klasse van het nederlandse betaald voetbal te spelen. Een omgeving waar heel vaak jong talent gemakkelijker kan floreren dan in andere Europese competities.

Google komt er niet helemaal uit, maar dit is een bitsje vertaald...

legeips

Citaat van: MI 81-96 op juli 02, 2015, 10:22:28
Nel frattempo, però, è spuntata una notizia risalente ad un paio di settimane fa, secondo la quale il Liverpool avrebbe messo nel mirino l'attaccante di proprietà della Roma. L'indiscrezione è stata lanciata dal quotidiano inglese Daily Express, che spiega come la società dei Reds sarebbe pronta a presentare un'offerta al club capitolino per acquistare Berisha già durante questa finestra di calciomercato. La veridicità della notizia appare poco probabile, ma si sa, le vie del mercato sono infinite e chissà che una di esse non possa davvero condurre il centravanti svedese verso la Premier League.

Hier staat dat hij ook bij Liverpool werd genoemd een aantal weken geleden. Koop. Die steken we dan mooi de loef af  :proost

Intussen wordt gecontroleerd nieuws dateert van een paar weken geleden, volgens welke de Liverpool spits zijn zinnen zou zetten op het terrein van Rome. Het gerucht werd gelanceerd door de Britse krant Daily Express, waarin wordt uitgelegd hoe het bedrijf van de Reds klaar om een poging om de club Capitolijnse Berisha reeds kopen tijdens dit venster van de transfers in te dienen zou zijn. De juistheid van het nieuws lijkt onwaarschijnlijk, maar weet je, de straten van de markt zijn eindeloos en misschien een van hen kan niet echt leiden de Zweedse spits naar de Premier League.

Nu maar hopen, dat hij zijn keuze maakt om te spelen en niet om bank te zitten op Anfield..

moodygrunn

Citaat van: legeips op juli 02, 2015, 23:16:48
"de straten van de markt zijn eindeloos en misschien een van hen kan niet echt leiden de Zweedse spits naar de Premier League"


Dit is een bekend Italiaans spreekwoord, 'er leiden meerdere wegen uit Rome'
In Henk en Sandor we trust

Gasgeve

Citaat van: KristCambuur op juli 02, 2015, 19:12:44
Een rechtsback zou wel moeten lukken. Ze hebben er 2 voor jong Ajax (achter Tete en Van Rhijn) en die zijn beide erg talentvol. Owusu en Lartey Sanniez.
Een talentvolle linksbuiten loopt er niet echt rond in Amsterdam, op rechts des te meer.

Hoop zelf ook op Sleegers naast Berischa en een goede rechtsback (wie weet één van Ajax).
Acolatse en Menig zijn toch aardige talenten op de linksbuiten positie.

dit is mien club

Opnieuw een dag van afwachten.
Zou het dan vandaag rond komen. Ik verklap het maar vast, het kan ook nog dagen duren.
Niet om me zelf in te dekken, maar zo zijn de kaarten geschut.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Harry L.

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 09:00:21
Opnieuw een dag van afwachten.
Zou het dan vandaag rond komen. Ik verklap het maar vast, het kan ook nog dagen duren.
Niet om me zelf in te dekken, maar zo zijn de kaarten geschut.

Kun je nog een tipje van de sluier geven? Kun je ook inschatten  hoe groot de kans op succes is? Of is dit een soort eto'o verhaal die net zo lang wacht tot hij elders 3 tientjes meer kan krijgen.

Gasgeve

Is die gast zo goed dat Cambuur zolang met zich laat spelen?

Harry L.

Citaat van: Gasgeve op juli 03, 2015, 09:45:28
Is die gast zo goed dat Cambuur zolang met zich laat spelen?

Dat vraag ik me ook af. Graag of niet, anders heb ik liever iemand die echt wil

Voorstopper

Citaat van: Harry L. op juli 03, 2015, 09:48:52
Dat vraag ik me ook af. Graag of niet, anders heb ik liever iemand die echt wil
Als ik het goed begrepen heb gaat het om een transfer en niet om een huurconstructie, dus dat zal wel iets meer tijd kosten. Duur van het contract, salaris, afkoopsommen etc. etc.

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op juli 03, 2015, 09:53:13
Als ik het goed begrepen heb gaat het om een transfer en niet om een huurconstructie, dus dat zal wel iets meer tijd kosten. Duur van het contract, salaris, afkoopsommen etc. etc.
Tekengeld? Het zal wel niet niet zo eenvoudig zijn dan wij denken...
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Als hij het maar waard is.