Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Delamere op mei 20, 2015, 21:25:32
Volgens de LC waren er 4 proefspelers waaronder die van FC Dordrecht, maar voor de rest vonden ze het kennelijk niet nodig om die namen even te vermelden. Waarom zou je ook, als nieuwsmedium,....pffffff
die weten het niet .Die kloosterman schreef in de eerste div soms stukken die totaal niet klopten .Soms stonden er zelfs verkeerde namen bij foto,s.

el haj

Citaat van: Galdiano op mei 20, 2015, 17:54:25
Vermoedelijk weer een amateur contract voor een jaar.

Wéér? Hij had afgelopen seizoen toch geen contract? Ik dacht dat 'ie alleen de mogelijkheid had om bij ons te revalideren.

Delamere

Dit zijn de proefspelers die tegen Broekster Boys meededen:

@Renesmidje: @Justremco058 Hilal Ben Moussa (FC Groningen), Adnan Bajic (FC Dordrecht), Richelo Fecunda en Guy Smith (ADO Den Haag). Moest even zoeken.

EdsjeSCC

Die rechtsbuiten van Dordrecht was zo slecht nog niet, maar die gast is nog een kop kleiner dan Messi en dat werkt toch enigzins op de lachspieren als je dat ziet bewegen. Guy Smith was een drama. Andere 2 wat onzichtbaar

Timmie

Citaat van: Delamere op mei 20, 2015, 22:23:39
Dit zijn de proefspelers die tegen Broekster Boys meededen:

@Renesmidje: @Justremco058 Hilal Ben Moussa (FC Groningen), Adnan Bajic (FC Dordrecht), Richelo Fecunda en Guy Smith (ADO Den Haag). Moest even zoeken.

Ben Moussa niet aan beginnen. Aardige baller, maar niet het niveau wat wij willen nastreven..

Lore

Citaat van: Timmie op mei 20, 2015, 23:55:43
Ben Moussa niet aan beginnen. Aardige baller, maar niet het niveau wat wij willen nastreven..

Allemaal voor de reserves toch?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

denistel

ja allemaal voor de beloften die Bajic goeie techniek hoor en overzicht hij is idd klein maar dat mag geen probleem zijn.

dizzhead

Citaat van: denistel op mei 21, 2015, 14:05:09
ja allemaal voor de beloften die Bajic goeie techniek hoor en overzicht hij is idd klein maar dat mag geen probleem zijn.
Inderdaad. Messi, Xavi en Sneijder zijn ook niet de grootsten  :P

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op mei 21, 2015, 14:33:51
Inderdaad. Messi, Xavi en Sneijder zijn ook niet de grootsten  :P
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!
Kan de je de normen hier even neer zetten dan?
Dan weet ik waar de spelers aan moeten voldoen....  :P

Marc S

Citaat van: jeff op mei 21, 2015, 20:54:12
Kan de je de normen hier even neer zetten dan?
Dan weet ik waar de spelers aan moeten voldoen....  :P

-Minimaal 30 kunnen inleggen per seizoen.
-uitzonderlijk goed kunnen verdedigen
-niet de draaicircle hebben van een vrachtwagen
-het liefst geen jupiler league verleden
-minimaal 32 clean sheets per seizoen als keeper
-DKV verleden het liefst niet maar verschilt per geval

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 21, 2015, 21:06:42
-Minimaal 30 kunnen inleggen per seizoen.
-uitzonderlijk goed kunnen verdedigen
-niet de draaicircle hebben van een vrachtwagen
-het liefst geen jupiler league verleden
-minimaal 32 clean sheets per seizoen als keeper
-DKV verleden het liefst niet maar verschilt per geval
Een goed begin:
Minimaal 1,95 lang zijn
Fysiek van een bokser hebben
Snelheid van Usain Bolt
Techniek van Ronaldo
De ervaring hebben van Steven Gerrard
Salariseis hebben van 3 pakjes kauwgom en 2 consumptiebonnen

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 21:56:26
Een goed begin:
Minimaal 1,95 lang zijn
Fysiek van een bokser hebben
Snelheid van Usain Bolt
Techniek van Ronaldo
De ervaring hebben van Steven Gerrard
Salariseis hebben van 3 pakjes kauwgom en 2 consumptiebonnen

Rechtsback kunnen spelen  :zweep
Knapper zijn dan Mart Dijkstra!
Iedereen heeft recht op mijn mening.