Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
nee dat weet niemand .Wel weet ik dat Rusnak met aankoop en 1.5 seiz salaris op1,1a1,2 milj zat .En dat was ook het probleem he

speculeter

Citaat van: PeterCambuur op juni 14, 2015, 12:35:23
Toevallig een (ex) Zweeds jeugdinternational die momenteel op de loonlijst staat van een Italiaanse topclub? ;)
zeg ga even een andere naam nemen....ik ben van de speculaties?

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 12:36:55
zeg ga even een andere naam nemen....ik ben van de speculaties?

Je moet wel weten onder welke naam je bent ingelogd met bepaalde reacties he  8P

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juni 14, 2015, 12:42:12
Je moet wel weten onder welke naam je bent ingelogd met bepaalde reacties he  8P
:_schater ik zou het net neerzetten...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 14, 2015, 12:36:41
nee dat weet niemand .Wel weet ik dat Rusnak met aankoop en 1.5 seiz salaris op1,1a1,2 milj zat .En dat was ook het probleem he
Aankoop was 5 ton geloof ik dus blijft er 6 a 7 ton over voor anderhalf jaar salaris, praat je over zo'n 4 tot 4,66 ton aan salaris..
Dan verdienen die knaapjes leuk...
IN HENK WE TRUST!!!

DeBruyne

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 12:36:55
zeg ga even een andere naam nemen....ik ben van de speculaties?

Misschien Melker Hallberg van Udinese?  Misschien heeft Henry hier nog wat contacten? Is iig een voormalig Zweeds jeugdinternational

Sccambuurdebeste

Citaat van: DeBruyne op juni 14, 2015, 13:07:49
Misschien Melker Hallberg van Udinese?  Misschien heeft Henry hier nog wat contacten? Is iig een voormalig Zweeds jeugdinternational
Heb even op Melker Hallberg gezocht, schijnt een aardige voetballer te zijn. Speelt bij Udinese en veel voor jong Zweden. Vd Vegt heeft ook bij Udinese gevoetbald. Misschien een link. :camigo

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sccambuurdebeste


Sakin

Alweer een middenvelder... We moeten verdedigers of linkeraanvaller, centrale spits!!!

Mand

Mischien diks huren van vitese en perera links :y

Mand

Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 14:10:19
Mischien diks huren van vitese en perera links :y
of brenet  :y van psv

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 14:10:19
Mischien diks huren van vitese en perera links :y
Basis speler van Vitesse huren,geloof je het zelf?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1994
Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 14:11:12
of brenet  :y van psv
Je denkt dat de 2e rechtsback(achter Arias) verhuurd mag worden... koekoek...je valt een beetje door de mand :_schater
IN HENK WE TRUST!!!