Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: justremco op juni 16, 2015, 14:25:15
Dan zijn we eruit, Fortes en Kuipers dus  8)

Vergeet Rayhi niet!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Had het alleen over de backs. Verwacht nog 2 linksbuitens, dus 1 kan best rayhi zijn

Grijskijkert

#2132
Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 14:34:28
Fortes. ..kuipers. ..peters...
En nog een spits uit buitenland volgens de geruchten.
Mooi...klaar....slotje :zweep
Of ipv Peters, van Ewijk,die vind ik completer dan Peters,is sneller, is ook meer een voorbereider dan Peters...
Competitie

Peters 23 doelpunten en 4 assists
Van Ewijk 18 doelpunten en 9 assists

Over alle competities dit seizoen

Peters 24 doelpunten en 5 assists
Van Ewijk 24 doelpunten en 11 assists
IN HENK WE TRUST!!!

Mand

Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y

papier

Citaat van: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y

Terwijl
Hij vroeger zelfs een Cambuur pyjama had!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y
Zeer valide argumentatie. Ik zou ook nooit naar Cambuur gaan want ik heb bij VV Dokkum gevoetbald. De kleuren komen overeen :O
De enige reden die ik kan bedenken is dat Zivkovic om de centen niet naar Cambuur zou willen, bij welke club hij vandaan komt valt in mijn ogen in de categorie stierenpoep!

poelie-lwd

Wij hebben zivkodinges helemaal niet nodig
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2015, 17:54:11
Zeer valide argumentatie. Ik zou ook nooit naar Cambuur gaan want ik heb bij VV Dokkum gevoetbald. De kleuren komen overeen :O
De enige reden die ik kan bedenken is dat Zivkovic om de centen niet naar Cambuur zou willen, bij welke club hij vandaan komt valt in mijn ogen in de categorie stierenpoep!

De centjes zijn meestal van doorslaggevend belang (zie judas), niet in welke pyjama je vroeger geslapen hebt, niet onder welk dekbed je sliep en ook niet met welke sjaal je vroeger rondliep.
Daarbij is de deal van Zivkovic met FCG toch al zo goed als rond? Volgens mij dus al helemaal niet aan de orde (geweest)?

In Henk en Sandor we trust

sccambuurlwdd

Citaat van: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y
Je hebt tot nu toe wel zeer waardevolle bijdrages zeg.

sunderland


Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 16, 2015, 18:44:00
De centjes zijn meestal van doorslaggevend belang (zie judas), niet in welke pyjama je vroeger geslapen hebt, niet onder welk dekbed je sliep en ook niet met welke sjaal je vroeger rondliep.
Daarbij is de deal van Zivkovic met FCG toch al zo goed als rond? Volgens mij dus al helemaal niet aan de orde (geweest)?
Dat zeg je goed, meestal. Er zijn inderdaad nog een aantal spelers die voor speeltijd gaan in plaats van knaken ;)
Of die deal nagenoeg rond is weet ik niet, Zivkovic is niet een speler die naar mijn weten op een van de lijsten stond (haalbaar is), dus volg ik dat niet.

richard

Lekker slapen allemaal zal morgen toch wel eens nieuws komen??? |:)

poelie-lwd

Citaat van: richard op juni 16, 2015, 22:59:11
Lekker slapen allemaal zal morgen toch wel eens nieuws komen??? |:)

Dit noemen ze een teaser... dank, ik doe geen oog dicht vannacht! 
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 23:12:16
Dit noemen ze een teaser... dank, ik doe geen oog dicht vannacht!
???