Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

De rugnummers van de nieuwe aanwinsten voor de liefhebbers:
Van der Laan => 21
Anderson => 16
Keeper Krul => 28

dit is mien club

Citaat van: Oosttribune op augustus 19, 2015, 13:57:19
ik gok toch Otigba. Voor Fischer moet je hoofdprijs betalen, dat kan alleen met een externe financier of de club neemt een financieel risico.
In de winterstop zal er budget moeten zijn voor eventuele versterkingen door blessures of gebrek aan kwaliteit.

Vandaag de dubbelcheck bij Excelsior gedaan en Fischer is nu niet haalbaar. Vriends heeft ook geen clausule en Otigba kan gehuurd worden. Macintosh heeft zondag laten zien dat hij goed niveau heeft, Peersman kan er naast in het centrum, en dan hebben we ook nog onze vriend Heerings, die net als Reijnen vorig jaar even moet wennen.

Geen paniek Cambuur en gewoon voor een veilige optie gaan met eredivisie ervaring

Ik ben blij dat jij niet één van de beleidsbepalers bent.
Otigba is een drama, is ook geen interesse in. Status Fischer is gehoord om te horen of de vraag prijs het zelfde bleef.
Vraag is of Cambuur dat kan betalen. 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

Maar geen leider achterin, die heb je wel nodig!!

AL

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

Maar nog steeds geen vervanger voor Reijnen!

dit is mien club

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

Jongen, het gaat om een rcv... die is belangrijk. Daar staan vd laan en Anderson los van
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Snap ik....bedoelde meer...niet de financiële hoofdprijs voor fischer.
Dan doorschakelen en op zoek naar een andere rcv

Oosttribune

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:13:38
Ik ben blij dat jij niet één van de beleidsbepalers bent.
Otigba is een drama, is ook geen interesse in. Status Fischer is gehoord om te horen of de vraag prijs het zelfde bleef.
Vraag is of Cambuur dat kan betalen.

Dan verschillen we van mening over zijn kwaliteit, prima.
Fischer is een uitblinker bij Excelsior maar ik heb nog wel wat voorbehoud helemaal omdat je de hoofdprijs moet betalen. Is echt een prima verdediger maar lang niet zo goed als Reijnen.

AL

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:24:27
Snap ik....bedoelde meer...niet de financiële hoofdprijs voor fischer.
Dan doorschakelen en op zoek naar een andere rcv

Maar Fischer is wel de beste uit de genoemde spelers. Tenminste iemand die leiding kan geven.

dit is mien club

Reijen was een buitenkansje, krijg je niet 1 2 3 weer.
Hij was voor ons echt heel goed. Fischer past hier wat dat betreft beter en kan nog stappen maken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

PePe

Wat duurt het lang met Sander Fischer? (of ben ik nu ongeduldig?)

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:28:46
Reijen was een buitenkansje, krijg je niet 1 2 3 weer.
Hij was voor ons echt heel goed. Fischer past hier wat dat betreft beter en kan nog stappen maken.

Vriends ook en die is 2 jaar jonger..... en goedkoper.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2015, 14:39:11
Vriends ook en die is 2 jaar jonger..... en goedkoper.

Qua salaris wellicht goedkoper.
Vriends moet 400.000 kosten, dus erg duur.

dit is mien club

Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 14:56:32
Qua salaris wellicht goedkoper.
Vriends moet 400.000 kosten, dus erg duur.

Dat moet Fischer ook kosten.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 14:56:32
Qua salaris wellicht goedkoper.
Vriends moet 400.000 kosten, dus erg duur.

Denk je?
Iedereen heeft recht op mijn mening.