Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:56:56
Daar hebben we geloof ik andere spelers voor... El Makrini scoort ook zelden tot nooit.

hoop dat de numero 6 een scorende speler is... dat is wat we misten.

jeff

Update na het aantrekken van Sjoerd Overgoor .

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Collingwood

Nog een type Rusnak erbij en we hebben een geweldig middenveld!
Kalmte alleen kan u redden.

Sccambuurdebeste

Overgoor is een prima aanwinst, beter dan el Makrini vind ik zelf
:camigo

sunderland


AL

Prima versterking!!!
Met Overgoor heb je veel meer voetbal dan met Mo.
Verdedigend is hij wel minder dan Mo.

ruubmac

Citaat van: pvanbuijtene op juni 01, 2015, 17:06:31
hoop dat de numero 6 een scorende speler is... dat is wat we misten.

Afgelopen seizoen 1 maal gescoord. Echte doelpuntenmaker is het dus niet. Maar ach, als hij er 10 voorbereid ben ik ook tevreden.

Yellow Army

Citaat van: ruubmac op juni 01, 2015, 20:16:59
Afgelopen seizoen 1 maal gescoord. Echte doelpuntenmaker is het dus niet. Maar ach, als hij er 10 voorbereid ben ik ook tevreden.

Dan was ie bijna clubtopscorer dus  8P
Area 58

TonnyZ


TonnyZ

Het is geen scorende speler - al zat die er tegen Ajax wel erg lekker in - maar hij heeft andere kwaliteiten.
Ik denk dat dit een uitstekende vervanger van Mo is.

poelie-lwd

Er moet nog een scorende middenvelder met gogme en power bij. Een echte 10 zogezegd. Messaoud zou fantastisch zijn al zal die voor het geld kiezen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2015, 21:50:44
Er moet nog een scorende middenvelder met gogme en power bij. Een echte 10 zogezegd. Messaoud zou fantastisch zijn al zal die voor het geld kiezen.
http://www.vi.nl/nieuws/messaoud-kiest-voor-avontuur-in-het-buitenland.htm
Maak van zal maar gaat...
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Een nieuwe keeper vind ik ook wel op zijn plaats. Die logge Nienhuis heeftniet echt veel kwaliteit. En nog nooit een wedstrijd gewonnen voor ons

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juni 01, 2015, 22:17:38
Een nieuwe keeper vind ik ook wel op zijn plaats. Die logge Nienhuis heeftniet echt veel kwaliteit. En nog nooit een wedstrijd gewonnen voor ons
Utrecht uit ook niet zeker? :zucht
Beide keepers hebben bijgetekend, de andere 2 zullen voor de beloften zijn en dus goedkoop. Er komt dus GEEN vervanger voor Nienhuis. Kan dat gezeik ook eens afgelopen zijn!

Sakin

Misschien is het dus geen gezeik!