Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 11:24:15
Prima doen we dat in het vervolg :)

Dat hoeft niet. Ik stel voor dat ssc-j gewoon jou op de negeerlijst zet dan hoeft ie ook niet te reageren.

Sakas

Citaat van: Utekleitrokken op juni 17, 2015, 14:43:19
Dat hoeft niet. Ik stel voor dat ssc-j gewoon jou op de negeerlijst zet dan hoeft ie ook niet te reageren.

Kan hij de rest van het forum ook wel negeren!   :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Mand

#2207
Ik zou obeche gewoon verkopen en een jong talent halen nu obeche nog wat waard is :clint :clint

SCC

Ik word wat ongeduldig: waar blijft die spits?

dit is mien club

Citaat van: SCC op juni 17, 2015, 16:27:40
Ik word wat ongeduldig: waar blijft die spits?

Must um even belle
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

hobbes

Citaat van: SCC op juni 17, 2015, 16:27:40
Ik word wat ongeduldig: waar blijft die spits?

De spits is toch meestal van 5 tot 7?

Collingwood

Overgoor en Masek waren ook om 5 en 6 uur. En anders morgen maar! (Ervan uitgaande dat onze gewaardeerde medeforummers het bij het rechte eind hebben.)
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Ik verwacht vandaag geen presentatie meer.
Ard de Graaf is om uurtje of 4 al lekker naar huis gegaan ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Weer een dag wachten dus....
Weten we nog niks :zweep

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op juni 17, 2015, 14:43:19
Dat hoeft niet. Ik stel voor dat ssc-j gewoon jou op de negeerlijst zet dan hoeft ie ook niet te reageren.
leg jij mij dan het nut uit van iemand die weet dat er een speler komt maar vervolgens niet zegt wie het is? Wat moet je met die info?

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op juni 17, 2015, 17:27:36
leg jij mij dan het nut uit van iemand die weet dat er een speler komt maar vervolgens niet zegt wie het is? Wat moet je met die info?

Dan weet ik dat er iemand komt ;) Uitkijken naar iets. Is leuk, menselijk zelfs.

John Hiatt

Hoe zit het (bet)weters? Weer geen nieuws vandaag?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2015, 19:14:32
Dat zou inderdaad heel wat zijn   ;)

:proost
Dan zal het wel zo zijn? :D
IN HENK WE TRUST!!!