Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: sunderland op juni 25, 2015, 17:05:11
Dkv zal achter iedere speler aangaan waar wij interesse in hebben, dat is al jaren zo. Snapt nu iedereen ook een beetje waarom alles zo stil word gehouden. Als bekend word welke 2 spelers wij mee bezig zijn dan melde de triesten zich ook
Ik wou dat ze indertijd achter spelers als Van Rooijen en Collen aan waren gegaan :devil
Don't say too much sunderland, als ik al namen weet zit het niet goed ;)

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal? Ogbeche of Barto kun je er ook neerzetten, werkt ook niet. We wachten maar af maar ik verwacht nog wel wat voor op de linkerflank.
Ard is geen algemeen directeur meer maar assistent assistent trainer? Een AD moet zich buiten dit soort zaken houden en leiding geven aan het grotere geheel, laat de TS hun werk maar doen, Henk gaat toch ook niet beginnen over het opwaarderen van sponsorcontracten en Sandor bemoeit zich toch niet met de invulling van de back office?

Holwerd voor Cambuur

Ga jij es ff snel bij de visite zitten! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:03:31
Hoefdraad moet eerst maar fit worden en dan ook nog maar aantonen het nivo aan te kunnen. Masek op linksbuiten slaat nergens op. Dat is een echte middenvelder. De signalen zijn er wel degelijk dat men gericht zoekt (of al heeft gevonden) naar een lb van nivo.
Hoefdraad van voor zijn blessure kon het niveau wel aan...maar hoe het na zijn blessure is moeten we afwachten..
Misschien dat Masek wat hangend van links kan spelen , indien nodig.. Beetje zoals Rusnak dat wel deed... Maar er zou volgens de berichten een 1e man gehaald worden voor de linkerkant of niet?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 25, 2015, 21:32:41
Ga jij es ff snel bij de visite zitten! :proost
Er is er 1 jarig(of waren het er nou 2?)...hoerA hoerA...
IN HENK WE TRUST!!!

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal?
Die praatjesmaker moet sponsoren binnenslepen. En heel ver weg blijven van het voetbal.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

hij weet natuurlijk wel wat de ts van plan is met spelers.masek zou in de zelfde rol als
de ridder kunnen spelen en dan dus veel naar binnen komen en uiteraard zijn we ook nog
op zoek naar een echte linksbuiten.maar er wordt niet met alle spelers overhaast te werk
gegaan want ja dan ruiken die lui ook geld he.

AL

Is de beoogde spits nog in beeld?
4 nieuwe spelers, dan zou ik gaan voor rechtsback, aanvallende middenvelder, linksbuiten (linksbenig en snel) en een beweeglijke spits.

Rechtsback zou ik snel proberen vast te leggen.
Linksbuiten, Spits en aanvallende middenvelder zie ik zo snel niet komen en zou je kunnen wachten tot einde als spelers afvallen bij topclubs.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juni 25, 2015, 22:00:26
Die praatjesmaker moet sponsoren binnenslepen. En heel ver weg blijven van het voetbal.
Die praatjesmaker hoeft dat niet meer, hij is daar immers weggepromoveerd ;) Hij moet er wel sturing aan geven dat de commerciƫle rakkers nog meer sponsoren binnen halen. Zorgt hij er maar voor dat er meer ruimte voor hun bitterballen is.


Drumfather SCC

Cambuur lijkt zich op de korte termijn te gaan versterken met Jack Byrne en Valmir Berisha.

Jack Byrne (Ierland) zal worden gehuurd van Manchester City. De 19-jarige rechtsbenige middenvelder kwam uit voor meerdere vertegenwoordigende jeugdelftallen van zijn land en kan zowel verdedigend als aanvallend opereren vanuit de as.

Valmir Berisha (Albanees van geboorte met Zweeds paspoort) komt over van AS Roma Primavera (jeugd AS Roma, red.). Afgelopen seizoen werd de 19-jarige aanvaller verhuurd aan Panathinaikos. Voor jong Zweden (-17 en -19) wist hij in 29 duels 19 maal te scoren. Naar verwachting brengt de club midden volgende week het een en ander naar buiten omtrent deze spelers

Galdiano

Dit heeft wel heel lang geduurd voordat deze twee namen hier zijn geplaatst.
Goed teken dat de club alles steeds beter voor elkaar heeft intern  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore


Galdiano

Citaat van: Lore op juni 25, 2015, 23:01:17
Ik las het! Nog nooit van gehoord. Ik ben benieuwd

Dit speelt al een tijdje, zoek ze maar op. Hier gaan we heel veel plezier aan beleven  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets