Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Neemt ook een pak ervaring mee.

DannySCC

Stam wil iig graag weer na nederland zou idd een prima aanwinst zijn!
AMF

dit is mien club

Dat zou inderdaad een uitstekende aanwinst zijn.
Wordt vast aangeboden door zijn zaakwaarnemer, maar kunnen wij niet betalen hij wil minstens 2 a 3 ton denk ik.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: dit is mien club op juli 01, 2015, 13:21:38
Dat zou inderdaad een uitstekende aanwinst zijn.
Wordt vast aangeboden door zijn zaakwaarnemer, maar kunnen wij niet betalen hij wil minstens 2 a 3 ton denk ik.

Een speler die afgelopen seizoen niet tot nauwelijks gespeeld heeft, die heeft natuurlijk weinig te willen. Maar er zullen ongetwijfeld clubs zijn die aan die eisen willen doen. Maar verder zou het een geweldige aanwinst zijn...

Marc S

Rene Smid ‏@Renesmidje  24 min.24 minuten geleden
Van der Vegt hoopt overigens deze week nog een spits te presenteren bij Cambuur. Daarna pas op de plaats, zoals hij al eerder zei in LC.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Marc S

Citaat van: dit is mien club op juli 01, 2015, 13:58:54
Dat hoopt iedereen haha

Dat klopt :P, gaat me er meer om dat er nu iets over mensen binnen de club over wordt gezegd. Al wordt de naam nog niet genoemd.

atsb

Volgens deze site http://www.milannews.it/ - Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE  - Gaat het om huur en lopende de onderhandelingen nog.

Zit in zijn laatste contract jaar..  een Rusnak scenario lijkt aanwezig.     


Scc01

Det zou minder zijn..... We wachten af

michello

Citaat van: atsb op juli 01, 2015, 17:01:28
Volgens deze site http://www.milannews.it/ - Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE  - Gaat het om huur en lopende de onderhandelingen nog.

Zit in zijn laatste contract jaar..  een Rusnak scenario lijkt aanwezig.   

Zie het nergens staan?  ;)

Collingwood

Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Valmir Berisha' voorkomt is er één uit 2014... Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Cambuur' voorkomt gaat over de meest recente wedstrijd tegen Ajax...
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op juli 01, 2015, 18:31:56
Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Valmir Berisha' voorkomt is er één uit 2014... Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Cambuur' voorkomt gaat over de meest recente wedstrijd tegen Ajax...

http://www.milannews.it/calciomercato-tmw/

ff zoeken met ctrl+f, dan heb je m zo
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Huh, apart. Verkeerd gezocht zeker. Hopelijk heeft deze site het mis dan!
Kalmte alleen kan u redden.

de Schoot

Citaat van: atsb op juli 01, 2015, 17:01:28


Zit in zijn laatste contract jaar..  een Rusnak scenario lijkt aanwezig.   

Zou juist TOP zijn, zijn we in de winter al veilig ;)

Voorstopper

#3134
Lijkt inderdaad dat Berisha deze kant op komt:

CAMPAGNA TRASFERIMENTI ESTIVI 2015/2016

Cessioni (vertrekkende spelers)
Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE

Bron: http://www.milannews.it/calciomercato-tmw/

En ook was te lezen (gister geplaatst)
ROMA, BERISHA È PRONTO A RIPARTIRE DALL'OLANDA

http://mondoprimavera.it/roma-berisha-e-pronto-a-ripartire-dallolanda-43488.html

Potrebbe essere l'Olanda il paese giusto per rilanciare la carriera di Valmir Berisha, attaccante acquistato dalla Roma nell'estate del 2013 e mai protagonista né con la maglia giallorossa né con quella del Panathinaikos, dove ha trascorso l'ultima stagione in prestito trovando pochissimo spazio. Dopo due annate difficili, lo svedese classe '96 è carico e pronto a ricominciare e, come lui stesso ha dichiarato alla fine del mese di maggio, dovrebbe prendere parte al ritiro estivo con la Roma, per poi partire nuovamente a titolo temporaneo o addirittura definitivo. Secondo le voci che filtrano dall'Olanda, il Cambuur si sarebbe fatto avanti per rilevare Berisha e concedergli una chance in un campionato importante come l'Eredivisie, un ambiente in cui molto spesso i giovani talenti riescono a sbocciare con maggior facilità rispetto a quanto avviene in altri campionati europei.