Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot

Gokje: Timmermans als 3e keeper.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2015, 22:43:44
Utrecht uit ook niet zeker? :zucht
Beide keepers hebben bijgetekend, de andere 2 zullen voor de beloften zijn en dus goedkoop. Er komt dus GEEN vervanger voor Nienhuis. Kan dat gezeik ook eens afgelopen zijn!

Omdat jij tevreden bent met een kippenvanger op de goal is het dus gezeik? Dat bepalen we nog altijd zelf nog even.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 00:48:43
Omdat jij tevreden bent met een kippenvanger op de goal is het dus gezeik? Dat bepalen we nog altijd zelf nog even.
Nee het is gezeik omdat er 4 keepers zijn,Zeinstra,Nienhuis,Wilpstra en waarschijnlijk Schimmel..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder
is die spits ook niet voor de breedte? of B. op de bank??

Collingwood

#1535
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder

Dit zou Schootstra kunnen worden, lijkt me. De creatieve middenvelder en linksbuiten hebben naar mijn mening de hoogste prioriteit. Al moet er ook zeker een nieuwe rechtsback komen.

Citaat van: pvanbuijtene op juni 02, 2015, 09:36:55

is die spits ook niet voor de breedte? of B. op de bank??

Wordt wel zaak dat we een derde spits gaan halen die (ten minste in potentie) goed genoeg is voor de basis. B. en Barto zijn beiden de jongsten niet meer.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Citaat van: Collingwood op juni 02, 2015, 09:37:26
Dit zou Schootstra kunnen worden, lijkt me. De creatieve middenvelder en linksbuiten hebben naar mijn mening de hoogste prioriteit. Al moet er ook zeker een nieuwe rechtsback komen.

Wordt wel zaak dat we een derde spits gaan halen die (ten minste in potentie) goed genoeg is voor de basis. B. en Barto zijn beiden de jongsten niet meer.

Ik gaf ook aan wat directe versterkingen moeten zijn en welke voor de breedte!!!
Daarnaast ben ik van mening dat je echt een spits voor de basis moet halen. In ieder geval één die de strijd aan gaat met B. Barto zal echt derde spits worden.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:42:44
Ik gaf ook aan wat directe versterkingen moeten zijn en welke voor de breedte!!!
Daarnaast ben ik van mening dat je echt een spits voor de basis moet halen. In ieder geval één die de strijd aan gaat met B. Barto zal echt derde spits worden.

Ik ben het met je eens! Alleen vind ik binnen de directe versterkingen de linksbuiten en vooral de creatieve middenvelder de belangrijkste posities.

Een spits die de concurrentie met Ogbeche aan kan gaan is absoluut gewenst, zeker met het oog op de toekomst. Maar niet zo noodzakelijk als een nieuwe linksbuiten en middenvelder, naar mijn mening.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder

verdedigende middenvelder ken schootstra oek wel hoor. dus die is nu dubbel bezet.

ogbeche zal wel de spits blijven dus die positie invullen achter hem wut lastig denk ik
want barto is er oek nog. maar het komt allemaal wel goed dat zie je met overgoor
wel wou super graag hier naar toe.su mutte we het hebben.

dit is mien club

Klopt Denistel maar Ogbeche het oek niet ut eeuwige leven.
Ik zeg nogmaals een extra middenvelder voor de breedte zu wenselijk weze.
Rechtsback- links buiten- creatieve middenvelder en een spits mutte prioriteit heffe.

Ik seg oek niet dat ik er over inzit hoor. Veel vanne speulers wille nou wel naar Cambuur en zien ut as een mooie opstap. Rusnak is der een mooi voorbeeld van. We kinne ze een mooi pudium biede. Dat heffe wij as supporters verdiend vien ik. De sfeer, de steun as we achter komme enz.

Disse club het bewezen met weinig middelen een goed collectief neer te zette. At je dan één of twee verrassingen kinne krije must blied weze
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Na de aankopen van Heerings en Overgoor heb ik nog meer vertrouwen in de TS.  |:)

Grijskijkert

#1541
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Linksbuiten
Rechtsback halen en dan heb je Pereira als directe back-up voor beide back posities

Voor de breedte de jongens uit Jong Cambuur..
Linksback/rechtsback
Linkercentrale verdediger( die Verlaan die op proef was bij J-C was niet slecht)
Links en rechtsbuiten
verdedigende middenvelder(Schootstra)
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Ik hoorde van deskundigen hier dat we mogen rekenen op twee ervaren eredivisie spelers. En stuk of 5 JL spelers.
Die twee eredivisie spelers zijn er inmiddels.
Hoefdraad van de JL.
Dus rest van aankopen moeten we rekenen op talent uit JL?
Rutten van den Bosch voor de back.?
Wolters van vvv voor de linksbuiten?
En van city creatieve middenvelder. ..naah?

zeewolde

Adnane moet zeer makkelijk te regelen zijn voor vd VEGT!!!!! :devil

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 10:28:07
Ik hoorde van deskundigen hier dat we mogen rekenen op twee ervaren eredivisie spelers. En stuk of 5 JL spelers.
Die twee eredivisie spelers zijn er inmiddels.
Hoefdraad van de JL.
Dus rest van aankopen moeten we rekenen op talent uit JL?
Rutten van den Bosch voor de back.?
Wolters van vvv voor de linksbuiten?
En van city creatieve middenvelder. ..naah?
Naah is een voetballende verdedigende middenvelder, dus geen sloper als Kamps
IN HENK WE TRUST!!!