Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Drumfather SCC op juni 26, 2015, 13:18:26
:_schater Beste opmerking van de dag!
OT: Cambuurfront meldt het nu ook al, Nog meer onrust?
copy paste site , niks meerbniks minder.

gelukkig maar weinig ophef over 1 berichtje in de hah. 8)

moodygrunn

Citaat van: Delamere op juni 26, 2015, 13:11:11
Nog een gerucht, Henk Albers schijnt een contract getekend te hebben bij de Privé. Wordt volgende week meer over bekend. In zijn eerste interview zal hij toegeven dat hij een broer heeft die Koos heet, en dat die niet zo goed ter been is. Afwachten tot volgende week dus.

Mijn bron zegt wat anders, kan verder niet veel vertellen, maar schijnt buitenlandse interesse te zijn.. :devil
In Henk en Sandor we trust

dit is mien club

Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 12:36:51
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.


Niet om H. in bescherming te nemen, maar het feit dat jij zegt dat het in de loop van volgende week pas rond kon komen betekend in mijn optiek dat ook jij dus hiervan al op de hoogte was, en dat er dus iemand naar jou heeft gelekt. Anders kan ik het niet verklaren.

Moet ik hier nu op reageren Klaas?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DLSVC

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:44:54
Moet ik hier nu op reageren Klaas?

Doe wat je wilt er mee Chris! Ik geef hier net zoals iedereen mijn ongezouten mening!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

dit is mien club

Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 13:46:59
Doe wat je wilt er mee Chris! Ik geef hier net zoals iedereen zijn ongezouten mening!

Laten we dat dan maar privé houden.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DLSVC

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:49:05
Laten we dat dan maar privé houden.

Prima, ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk. Prima. Even goede vrienden.
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Berisha nu ook in belangstelling van NEC!!
Schijnt dat de TS van NEC op ons forum heeft gekeken :devil :devil

Zonder gekheid. Als Cambuur vindt dat het niet naar buiten gebracht mag worden en dit wel wordt gedaan vind ik het een zeer trieste zaak.
Echter dient Cambuur dit dan ook stil te houden tegenover Henk.

Als het inderdaad zo is dat het in vertrouwen is verteld en dat vertrouwen nu is geschaad, dan lijkt het mij einde oefening voor Henk.




Galdiano

Taurus was ook nog wel eens actief!  :D
Benieuwd naar zijn mening.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Ken dat topic van Judas niet van@t slot, kenne we daar nog eve los

Cor

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 14:13:27
Taurus was ook nog wel eens actief!  :D
Benieuwd naar zijn mening.

Grapjas

dit is mien club

Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 13:51:59
Prima, ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk. Prima. Even goede vrienden.
Zo is het maat, kom je morgen ook even op het veld van dat gehucht waar je in woont?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DLSVC

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 14:14:31
Zo is het maat, kom je morgen ook even op het veld van dat gehucht waar je in woont?

Sterker nog, ik doe met morgen :)
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

sccambuurlwdd

CiteerHITC Sport understands from sources close to the potential deal that highly-rated Manchester City youngster Jack Byrne is on the verge of making a move to Eredivisie side SC Cambuur.

Midfielder Byrne is regarded as one of the best young prospects at City and is a regular in Patrick Vieira's Elite Development Squad.

The 19-year-old trained with Manuel Pellegrini's first-team last season on several occasions and he is tipped for a bright future at the Etihad Stadium.

Ook vanuit Engeland wordt de interesse bevestigd. Zal wel doorgaan dus. Ben benieuwd, bovenstaande tekst is veelbelovend.

Marc S

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 14:33:51
Ook vanuit Engeland wordt de interesse bevestigd. Zal wel doorgaan dus. Ben benieuwd, bovenstaande tekst is veelbelovend.

Dat de deal met Jack Byrne door gaat twijfelt niemand over. Het is de deal Berisha wat gevaar loopt.