Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Overigens verwacht ik de komende tijd niet al te veel actie. Volgens mij zijn de meeste spelers nu op vakantie.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 09:58:38
Overigens verwacht ik de komende tijd niet al te veel actie. Volgens mij zijn de meeste spelers nu op vakantie.

Gelukkig hebben ze allemaal wel een mobiele telefoon ;) Vd Vegt is gewoon aan het werk...

Collingwood

Toch zal de handtekening in Nederland gezet moeten worden. En pas dan worden transfers door de club bevestigd. Misschien dat er voor die tijd al (sterke) geruchten zullen zijn  ;).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 09:58:38
Overigens verwacht ik de komende tijd niet al te veel actie. Volgens mij zijn de meeste spelers nu op vakantie.
Denk ik ook....
Aankomende tijd ms nog eens een speler.
In de voorbereiding vanaf 27 juni zal het wel los barsten.
Ze zullen ook wel weer gaan kijken wat er bij bepaalde clubs op laatste moment afvalt.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 05, 2015, 10:22:25
Gelukkig hebben ze allemaal wel een mobiele telefoon ;) Vd Vegt is gewoon aan het werk...
Inderdaad, goede zaak dat v/d Vegt er is, voorgaande jaren was iedereen op vakantie..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 10:29:27
Toch zal de handtekening in Nederland gezet moeten worden. En pas dan worden transfers door de club bevestigd. Misschien dat er voor die tijd al (sterke) geruchten zullen zijn  ;).
Zaakwaarnemers mogen ook i.o. tekenen en anders contract per koerier heen en weer laten bezorgen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 05, 2015, 10:29:59
Denk ik ook....
Aankomende tijd ms nog eens een speler.
In de voorbereiding vanaf 27 juni zal het wel los barsten.
Ze zullen ook wel weer gaan kijken wat er bij bepaalde clubs op laatste moment afvalt.
24 juni toch?
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 10:42:41
24 juni toch?

27 juni eerste training. Dagen ervoor teamdag en familiedag ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2015, 12:42:14
27 juni eerste training. Dagen ervoor teamdag en familiedag ;)
Oke thanks.. is dat ook weer duidelijk..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Hooi van Nac.....waren ze ook mee bezig vorig jaar.
Is nu weer beschikbaar.
Maar is dat een links of rechtsvoor?

Collingwood

#1720
Rechtsvoor. Lijkt me vrij overbodig nu we Narsingh en Rosheuvel hebben.

EDIT: Overigens stond Robin Gosens inderdaad in de belangstelling van Cambuur (bron: TC Tubantia).
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Uit de SCC Update:

Ook qua spelersbegroting kunnen we een kleine plus noteren, maar deze wordt grotendeels  geïnvesteerd in het nieuw op te richten beloften team. Wat betreft het eerste elftal zitten we dan ook ongeveer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 17:02:30
Uit de SCC Update:

Ook qua spelersbegroting kunnen we een kleine plus noteren, maar deze wordt grotendeels  geïnvesteerd in het nieuw op te richten beloften team. Wat betreft het eerste elftal zitten we dan ook ongeveer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.
Het zelfde niveau, maar met minder spelers als ik het goed heb/begrijp...Dus in verhouding meer te besteden..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 17:10:44
Het zelfde niveau, maar met minder spelers als ik het goed heb/begrijp...Dus in verhouding meer te besteden..

Komt ook omdat de belofte spelers deels de ron jansens van de wereld kunnen vervangen bij ons nu

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 17:10:44
Het zelfde niveau, maar met minder spelers als ik het goed heb/begrijp...Dus in verhouding meer te besteden..

Dat zou goed kunnen ja. We hebben bijvoorbeeld geen derde keeper, Ron Janzen, etc. meer nodig met een beloftenteam, lijkt me.
Kalmte alleen kan u redden.