Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal
Lichamelijk veel te zwak, nog lang geen 1e eerste elftal speler.

Becker is voor mij optie nummer 1!

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 06:58:38
Lichamelijk veel te zwak, nog lang geen 1e eerste elftal speler.

Becker is voor mij optie nummer 1!
Daar heb ik een andere mening over...

Becker kan en wil bij PEC blijven(ze wachten op Ajax) ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 07:08:18
Daar heb ik een andere mening over...

Becker kan en wil bij PEC blijven(ze wachten op Ajax) ;)
Slabbekoorn was eerst altijd het grootste talent uit de Feyenoord jeugd, maar door z'n geringe kracht en lengte is hij de laatste jaren voorbij gestreefd bij zowel Feyenoord als Oranje. Dat zijn contract nog niet is verlengd, zegt genoeg lijkt me. Een Acolatse of Menig van Ajax is veel verder dan een Slabbekoorn.

Helaas, dan maar op zoek naar een tropische verrassing of het vervelende mannetje Tannane?

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 07:14:38
Slabbekoorn was eerst altijd het grootste talent uit de Feyenoord jeugd, maar door z'n geringe kracht en lengte is hij de laatste jaren voorbij gestreefd bij zowel Feyenoord als Oranje. Dat zijn contract nog niet is verlengd, zegt genoeg lijkt me.

Een Acolatse of Menig van Ajax is veel verder dan een Slabbekoorn.

Helaas, dan maar op zoek naar een tropische verrassing of het vervelende mannetje Tannane?
Kracht en lengte compenseert hij met snelheid,techniek en een lekkere voorzet..
Dus liever  weer een gehuurde rechtsbenige linksbuiten van Ajax,ipv een talent oppikken zelf verder opleiden en er in de toekomst wat op verdienen?

Tropische verrassing is niet nodig er zijn zat linksbuitens in Nederland en weet je Tannane scherp te houden dan is dat een hele goede eredivisie voetballer...
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 07:28:57
Kracht en lengte compenseert hij met snelheid,techniek en een lekkere voorzet..
Dus liever  weer een gehuurde rechtsbenige linksbuiten van Ajax,ipv een talent oppikken zelf verder opleiden en er in de toekomst wat op verdienen?

Tropische verrassing is niet nodig er zijn zat linksbuitens in Nederland en weet je Tannane scherp te houden dan is dat een hele goede eredivisie voetballer...
Ik heb in eerste instantie altijd liever een speler die van jezelf is, dan een gehuurde speler. Echter is Slabbekoorn in mijn ogen nog niet zover dat hij 30 wedstrijden bij ons in het eerste kan spelen. Voor de beloftenploeg en 10 wedstrijden in het eerste zou Slabbekoorn ideaal zijn, maar om iemand zonder 'volwassen' voetbal (lees: Nog niet hoger dan de A1 gespeeld) zomaar in het eerste te gooien is te veel van het goede.

Ajax heeft overigens ook nog een échte linksbuiten in de A1 lopen. Vince Gino Dekker, geweldige voorzet met links, maar die heeft net zoals Slabbekoorn geen ervaring hogerop.

Voorstopper

Ik heb gewoon alle vertrouwen in dat de selectie voor het komend seizoen wel op orde komt. Vorige seizoenen kwamen ook namen naar voren die wij niet op het forum noemden. Dus die komen er nu ook wel weer.

Mss met hulp van Stblecki en Vyts komen er wel een paar wijzen uit het Oosten :)

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 08:01:12
Ik heb in eerste instantie altijd liever een speler die van jezelf is, dan een gehuurde speler. Echter is Slabbekoorn in mijn ogen nog niet zover dat hij 30 wedstrijden bij ons in het eerste kan spelen. Voor de beloftenploeg en 10 wedstrijden in het eerste zou Slabbekoorn ideaal zijn, maar om iemand zonder 'volwassen' voetbal (lees: Nog niet hoger dan de A1 gespeeld) zomaar in het eerste te gooien is te veel van het goede.

Ajax heeft overigens ook nog een échte linksbuiten in de A1 lopen. Vince Gino Dekker, geweldige voorzet met links, maar die heeft net zoals Slabbekoorn geen ervaring hogerop.
Met een fitte Hoefdraad heb je ervaren(qua leeftijd) een prima stand-inn voor een jonge speler die moet groeien en nog niet alles kan spelen.. Zolang het talent en de wil er is dan kan zo'n jonge vent ver komen(Rusnak had ook niet heel veel ervaring)
Over Rusnak gesproken wij(supporters) willen graag een type Rusnak, dan zeg ik Joey Sleegers...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op mei 28, 2015, 08:04:27
Ik heb gewoon alle vertrouwen in dat de selectie voor het komend seizoen wel op orde komt. Vorige seizoenen kwamen ook namen naar voren die wij niet op het forum noemden. Dus die komen er nu ook wel weer.

Mss met hulp van Stblecki en Vyts komen er wel een paar wijzen uit het Oosten :)
Vytas heeft nu zijn eerste echte vakantie sinds 1,5 jaar en die komt uitgerust terug en verwacht wel wat van hem..
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Wat betreft Sleegers...Die gaat denk ik voor zijn kans bij Feyenoord. Daar gaat nog voldoende vertrekken zodat er ruimte voor hem is.

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op mei 28, 2015, 08:28:28
Wat betreft Sleegers...Die gaat denk ik voor zijn kans bij Feyenoord. Daar gaat nog voldoende vertrekken zodat er ruimte voor hem is.
Inderdaad, maar vorig jaar heb ik zijn naam ook wel eens laten vallen, wat ik er mee wil zeggen is dat er meer dan genoeg jonge spelers rondlopen die een stap hogerop kunnen.. En had je hem vorig jaar(mocht hij gratis weg) gehaald dan was je nu spekkoper geweest...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Zou Ajax na het fiasco met Meleg het nog aandurven om een talentvolle speler te verhuren aan ons?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 08:49:50
Zou Ajax na het fiasco met Meleg het nog aandurven om een talentvolle speler te verhuren aan ons?
Vast wel, want lag het aan de speler of aan de club? Ik vond hem niet echt gemotiveerd overkomen..
Maar ik zou als club eerst goed rondkijken voor eigen spelers voordat er over word gegaan tot huren..
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 08:54:23
Vast wel, want lag het aan de speler of aan de club? Ik vond hem niet echt gemotiveerd overkomen..
Maar ik zou als club eerst goed rondkijken voor eigen spelers voordat er over word gegaan tot huren..

Frank de Boer was vrij duidelijk daarin, het lag aan het niveau van de speler.

Gasgeve

Bij Lukoki en Bizot is het wel gelukt, dus dat zal geen probleem zijn.

hobbes

Zat er gisteravond nog wat bij, of was dat echt bedoeld voor jong Cambuur?