Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

keije


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

keije

Hahaha , ik ook..... maar fischer is toch niet de speler waar we op wachten. Dan geef ik liever Macintosch het vertrouwen

PeterCambuur

Citaat van: keije op augustus 21, 2015, 22:12:46
Ik heb Stans liever

We hebben inderdaad dringend aanvallende middenvelders nodig....

Collingwood

Citaat van: keije op augustus 21, 2015, 22:18:15
Hahaha , ik ook..... maar fischer is toch niet de speler waar we op wachten. Dan geef ik liever Macintosch het vertrouwen

En wat gaan we doen als Mac-Intosch langdurig geblesseerd raakt?
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Welkom Fischer!
Als ik het interview net zag, staat Sander maandag op het trainingsveld in Leeuwarden.

R-member

Interview al online? Zo ja linkje?
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

keije

Dus Fischer als back up voor Macintosch ? Nee hou de centjes maar en kijk rustig verder. Tis nog 2 weken transferperiode.

Collingwood

#4868
Jan Dirk Stouten ‏@JanDirkStouten 
Sander Fischer spreekt openlijk uit graag de overgang naar Cambuur te maken. #groexc

Geen idee of hij het hier ook over het Fox-interview heeft, of met Fischer zelf heeft gesproken.

EDIT: Stouten is overigens een journalist van RTV Rijnmond. Zit ook wel eens aan de bar bij VI.

EDIT 2:
SC Cambuur heeft een bod uitgebracht op aanvoerder Sander Fischer van Excelsior. Tot teleurstelling van de verdediger zelf werd dat bod afgewezen. ,,Ik wil graag de stap maken'', zei Fischer vrijdag bij FOX Sports, na de verloren wedstrijd tegen FC Groningen (2-0).

Fischer verlengde zijn contract op Woudestein deze zomer nog met één jaar, ondanks belangstelling uit het buitenland. Fischer speelde afgelopen seizoen alle 34 competitiewedstrijden voor Excelsior en werd door de supporters gekozen tot speler van het jaar.

SC Cambuur is op zoek naar een rechtercentrumverdediger, maar trainer Henk de Jong benadrukte vrijdag ook Calvin Mac-Intosch op die positie de eerste keus is.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/4126526/2015/08/21/Fischer-wil-graag-transfer-naar-sc-Cambuur.dhtml

Kalmte alleen kan u redden.



Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Gasgeve


richard


gewoon een fan

Citaat van: richard op augustus 22, 2015, 07:36:36
Veel te duur!!

Dit ook en is hij wel zo goed als sommigen hier doen geloven  :?
Ik probeer altijd een beetje op hem te letten maar hij is mij nog nooit echt enorm opgevallen maar dat kan ook mijn beperkte kennis van zijn kwaliteiten zijn moet ik eerlijk bekennen.
Als hij komt hoop ik natuurlijk dat hij mij positief verrast  :thumbsup
Maar of Cambuur hier nu zoveel geld in moet steken ik weet het niet  :?