Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Treb op juni 27, 2015, 22:57:30
Woensdag worden de 2 gepresenteerd..  :proost
Heb je ff met Ard gebeld?
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde


John Hiatt

Volgens Gerard Bos gaat Jack Byrne bijtekenen bij City. Dit betekent dat hij snel aan Cambuur verhuurd kan worden!

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juni 27, 2015, 23:28:06
Volgens Gerard Bos gaat Jack Byrne bijtekenen bij City. Dit betekent dat hij snel aan Cambuur verhuurd kan worden!
Waar blijft die spits??
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S


Hasses

@GerardBos - Had afgelopen dagen niks te melden over eventuele versterking #Cambuur. Want niks concreet, laat staan rond. Maar sinds vanavond anders 1/3

@GerardBos - Buitenlandse bronnen melden me dat Jack Byrne namelijk contract City verlengt. Na dit weekeinde is t dus zover: hij kan naar Cambuur 2/3

@GerardBos - #Cambuur reageert niet op namen. Goed recht, want was gerucht. Mijn info over #Byrne van vandaag zegt genoeg: hij gaat komen. 3/3

veteraan

 Jack Byrne is zeer welkom, erg leuk een Ierse speler , maar de spanning hangt rond de overgang van een spits
if you have no good news, don't bring any

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 22:28:14
Ik zie aan de youtube filmpjes van Berisha en Byrne echt wel dat die een behoorlijk nivo kunnen aantikken. Je moet volgens mij eerder de vraag stellen of de rest van de selectie wel mee kan op dat nivo. Rusnak was veel te goed voor ons. Als je zag hoe vaak die wel niet vrijliep tussen de linies maar domweg niet werd gezien of overgeslagen is dat ook wel een teken. Echter scheelt het wel dat je naast Reijnen nu ook Overgoor en Masek hebt met gogme. Tel daar de exeptionele kwaliteiten van B2  :_schater bij op en je hebt 5 klasbakken ipv 1 Rusnak.

Ik zie het helemaal zitten!

Juust, ik oek. En dat na slechts 1 training....... Gistermorgen bij de training weest, het niveau was heel hoog. Wat een speler die Masek. Snel, behendig, baltechniek en een geweldige voorzet. En die Overgoor is een klasbak, aannemen, opendraaien en een strakke inspeel pass. Die jongen zag je genieten tijdens de training.  Peersman lijkt hetzelfde niveau als Vytas te hebben. Dus oek dat valt mee. En let op Berend Schootstra. Wat een leuke speler is dat zeg!
Maar dit was nog maar de 1e training.
Verder viel mij Nienhuis in positieve zin op, was flink afgetraind. Geen grammetje vet i.t.t vorig seizoen.
Volgende week die 2 erbij van city en as roma en nog een rechtsback hopelijk. Dan heb je alle posities dubbel bezet.

wiekie1969

#2859
Wat een gelul over Willem 2 hier overigens. Wordt gvd 2 pagina's aan besteed.  Dit is het cambuurforum. Wat kan mij het schelen wat die lui voor spelers halen. Alleen Zivkovic is een versterking. Maar die heeft een mentaliteitsprobleem, zal mij dus benieuwen wanneer die uit de selectie wordt gezet. Koppers, De Sa, Joppen en Ligeon is Jupiler League niveau. Paniekaankopen. Zit geen enkele visie achter.


wiekie1969

Citaat van: carlo de leeuw op juni 26, 2015, 18:32:58
Er zijn hier al weken mensen interessant aan het doen over mogelijke geweldige aanwinsten en dankzij allerlei figuren rond de club, waar blijkbaar het amateurisme hoogtij viert zou een mogelijke geweldige aanwinst nu niet doorgaan.en arme Henk A krijgt overal de schuld van, omdat ie zijn werk doet.
Als dit niet doorgaat is de club blijkbaar gewoon nog niet in staat om dit soort zaken tot een goed einde te brengen.


Dat is juist de charme van cambuur, must van genieten |:) |:) |:)

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:52:22

Dat is juist de charme van cambuur, must van genieten |:) |:) |:)

Welkom in de wondere wereld van SCC, dit gaat al jaren zo en zal nooit veranderen.  :proost of nee liever  :koffie
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:49:13
Wat een gelul over Willem 2 hier overigens. Wordt gvd 2 pagina's aan besteed.  Dit is het cambuurforum. Wat kan mij het schelen wat die lui voor spelers halen. Alleen Zivkovic is een versterking. Maar die heeft een mentaliteitsprobleem, zal mij dus benieuwen wanneer die uit de selectie wordt gezet. Koppers, De Sa, Joppen en Ligeon is Jupiler League niveau. Paniekaankopen. Zit geen enkele visie achter.

Mij is geleerd dat je altijd van eigen krachten uit moet gaan. Volgens mij presteert onze club de afgelopen jaren prima op deze manier. Niet naar een ander kijken. Bovendien hebben wij een mooi wapen. De 12e man.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:49:13
Wat een gelul over Willem 2 hier overigens. Wordt gvd 2 pagina's aan besteed.  Dit is het cambuurforum. Wat kan mij het schelen wat die lui voor spelers halen. Alleen Zivkovic is een versterking. Maar die heeft een mentaliteitsprobleem, zal mij dus benieuwen wanneer die uit de selectie wordt gezet. Koppers, De Sa, Joppen en Ligeon is Jupiler League niveau. Paniekaankopen. Zit geen enkele visie achter.
Ik vind het gelul over die club uit Brabant ook niet op z´n plaats hiero, hierin heb je gelijk.. Maar ze hebben echt wel goede spelers gehaald de enige twijfel heb ik bij de Sa, maar de rest is echt wel eredivisie waardig en wordt voor het gemak Ojo nog vergeten...
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Citaat van: Destroyer op juni 28, 2015, 08:10:03
Mij is geleerd dat je altijd van eigen krachten uit moet gaan. Volgens mij presteert onze club de afgelopen jaren prima op deze manier. Niet naar een ander kijken. Bovendien hebben wij een mooi wapen. De 12e man.

Precies de keeltjes moeten goed open dit jaar.

Masek was fantastisch om te zien. Klein, lenig, zeer mooie controle over de bal. En fantastische pass! KatyHeerings, Overgoor ook mooie spelers voor Cambuur. Nu kijken dat interesse in spelers niet leidt tot verkoop