Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Turuc van de Eagles maar halen als 10. Zal wel naar het buitenland gaan denk ik
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

mo is nog niet weg toch.

denk dat de ts vooral ziet naar spelers die passen in hoe zei ons voetballende
plaatje neerzetten en dat zijn denk ik vaak andere spelers dan wij denken.

we spelen niet vaak met een verdelende 10 (ook rusnak speelde niet vaak centraal)
vd streek is onze man achter de spitsen maar geen verdeler.

hoefdraad bijvoorbeeld is misschien geen grote naam maar de ts kan hem beter maken
en in een systeem laten spelen waarin ie goed funtioneert en daar gaat het vooral om.

denk dat we Peters van Emmen wel gaan halen. verder verwacht ik wel iets van Twente
want die kunnen het geld wel gebruiken.we zullen toch weer heel creatief moeten zijn
in het aantrekken van spelers want veel poen hebben we niet.

ik noem wat namen

Peters emmen

Kusk-twente  huren

Haye az         huren

Sleegers f.noord  huren

Gladon  sparta

Menig  ajax  huren

Vloet  psv  huren

Joppen  vvv

Bruns  Heracles




Galdiano

Ik noem hem wederom. Stans van Excelsior. Wat een speler.  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op maart 22, 2015, 13:17:34
Ik noem hem wederom. Stans van Excelsior. Wat een speler.  _O_

Zeker een goede.  Wederom een fantastisch doelpunt.
Er lopen echter wel meer goede spelers bij Excelsior rond.


speculeter

Die goede spelers gaan wel met Dijkhuizen mee als hij over een jaar naar ons toegaat!

Sander Scc

Aangezien de helft van onze verdediging een stap hogerop (denkt te) gaan maken. Maar een bult verdedigers halen! Te beginnen met van der Linden.
Vytas, beste vent maar maakt echt teveel fouten, mooi laten gaan.

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 22, 2015, 13:17:34
Ik noem hem wederom. Stans van Excelsior. Wat een speler.  _O_

het nog een contract toch voor ons niet haalbaar denk ik

sunderland


poelie-lwd

Bizot of Mulder
Dijkhuizen
Vd Linden en/of Matthei
Dogan of Overgoor
Turuq, Stans of Holla
Tannane
Avdic
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Drumfather SCC

Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2015, 18:38:06
Bizot of Mulder
Dijkhuizen
Vd Linden en/of Matthei
Dogan of Overgoor
Turuq, Stans of Holla
Tannane
Avdic

Veel beter zo!
Tannane moet je niet willen, is een etterbak eerste klas en Avdic is 3x niks! Nu doet hij het even goed..

poelie-lwd

#115
Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2015, 18:44:29
Veel beter zo!
Tannane moet je niet willen, is een etterbak eerste klas en Avdic is 3x niks! Nu doet hij het even goed..

Met etterbakken hadden we gisteren gewonnen als je begrijpt wat ik bedoel. Avdic is een hele slimme spits die het beste rendeert in een voetballende ploeg zoals bij Zwolle.

Overigens stel ik het niet op prijs dat u in mijn lijstje loopt te krassen. Maak er zelf maar eentje  ;)

Nog ter info, mijn lijst is samengesteld volgens het Poelieball principe  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Drumfather SCC

Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2015, 18:49:16
Met etterbakken hadden we gisteren gewonnen als je begrijpt wat ik bedoel. Avdic is een hele slimme spits die het beste rendeert in een voetballende ploeg zoals bij Zwolle.

Overigens stel ik het niet op prijs dat u in mijn lijstje loopt te krassen. Maak er zelf maar eentje  ;)

Nog ter info, mijn lijst is samengesteld volgens het Poelieball principe  :zweep
Dat soort etterbakken/harde voetballers mogen ook zeker wel komen wat mij betreft! Maar niet het soort etterbak (sfeerverzieker) als Tannane
Maar waar vind je die? Niet bij Tannane in mijn ogen, Betaalbare mensen zijn lastig te krijgen of op leeftijd a la Yuri Rose
Excuses voor de streep  ;) Heb mezelf al even vermanend toe gesproken hahaha!
Poelieball = een nieuw fenomeen op CO?  :proost

piene hassus

Je hewwe 2 soorten etterbak, 1 inne kleedkamer en 1 op ut feld, de laaste suden we wel bruke kenne, de 1e mag wel fut blyve

Cambuur058

Citaat van: speculeter op maart 22, 2015, 14:11:21
Die goede spelers gaan wel met Dijkhuizen mee als hij over een jaar naar ons toegaat!
Hij mag Daamen (die keeper) en Stans wel mee nemen dan  8)

mrkela

Twente houdt opruiming; verlengen niet met Tim Breukers, zeer ervaren rechtsback, dat hebben we nodig