Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard

Vd Hoorn veel te duur en en vriends voetballend te zwak aldus ard de graaf dus streep maar door!!

wiekie1969

Gisteravond eindhoven-nac gezien. N'Toko beste man bij eindhoven. Rechter centrale verdediger. Ik zeg: halen!!!!!

AL

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 08:21:00
Gisteravond eindhoven-nac gezien. N'Toko beste man bij eindhoven. Rechter centrale verdediger. Ik zeg: halen!!!!!

Die heb ik inderdaad liever dan Vriends. Vriends is voetballend zo zwak, die kan bij ons niet meekomen.

mindra

Zeiden we dat van reijnen ook niet toen die werd gehaald?

Gasgeve

Hoop dat Fischer optie nummer 1 is.

zeewolde

Citaat van: richard op augustus 15, 2015, 07:14:02
Vd Hoorn veel te duur en en vriends voetballend te zwak aldus ard de graaf dus streep maar door!!
vd looi riep ook dat reijnen niet hun gewenste versterking is. Het zal dus wel vriends of vd hoorn worden.

Sakin

Ik vind dat Cambuur zeer traag is met het aantrekken van een nieuwe cv. Dit scenario is al weken bekend!!! En dan nog niets gepresenteerd. Zit je zondag met 4,5 verdediger.

Destroyer

Cambuur kennende zal het allemaal weer goed komen, rustig afwachten dus. Zal zondag na de wedstrijd wel gepresenteerd worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 09:44:51
Ik vind dat Cambuur zeer traag is met het aantrekken van een nieuwe cv. Dit scenario is al weken bekend!!! En dan nog niets gepresenteerd. Zit je zondag met 4,5 verdediger.

Ook al prestenteerde je vrijdagavond al een speler, die mag zondag toch nog niet spelen..

Tanjajeah

Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 09:44:51
Ik vind dat Cambuur zeer traag is met het aantrekken van een nieuwe cv. Dit scenario is al weken bekend!!! En dan nog niets gepresenteerd. Zit je zondag met 4,5 verdediger.

Traag?? Ze zijn bezig met hun eerste optie. En het lukt voor zondag sowieso niet meer, want dan had de nieuwe speler gisteren voor 12 uur aangemeld moeten worden. Dus of het dan vandaag wordt of dinsdag maakt dan niet meer zoveel uit.

Yellow Army

Zolang er geen andere club voor vd hoorn komt, wordt ie met de week goedkoper.
Area 58

Bankzitter

Als er eentje snel is, dan is het vd Vegt wel. Dag na degradatie GAE lag er al een contract voor de neus van Overgoor, Houtkoop contract ontbonden, direct overgenomen. Alleen zal onder tijdsdruk spelers aantrekken altijd ten koste gaan van je onderhandelingspositie. De situatie is nu helaas zo dat je of financieel of sportief een risico moet gaan nemen. Mijn keuze zou toch zijn het laatste jaar afkopen van een nieuwe CV en daarin investeren met een meerjarig contract.  Huren van vd Laan lost het probleem op rechts niet op en is op lange termijn weggegooid geld. Je helpt Groningen ook nog de kosten van hun "miskoop" terug te verdienen, doe maar niet.

Tanjajeah

De naam Fischer komt regelmatig voorbij, maar dat is toch totaal niet het type verdediger wat Cambuur, met zijn huidige speelstijl, zoekt? Fischer rendeert heel goed in een elftal (excelsior) dat zich in laat zakken en de ruimtes heel klein houdt. Maar voetballen met ruimte in je rug, indribbelen in het middenveld, echt meevoetballen, das natuurlijk wel even wat anders.

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op augustus 15, 2015, 10:19:07
Als er eentje snel is, dan is het vd Vegt wel. Dag na degradatie GAE lag er al een contract voor de neus van Overgoor, Houtkoop contract ontbonden, direct overgenomen. Alleen zal onder tijdsdruk spelers aantrekken altijd ten koste gaan van je onderhandelingspositie. De situatie is nu helaas zo dat je of financieel of sportief een risico moet gaan nemen. Mijn keuze zou toch zijn het laatste jaar afkopen van een nieuwe CV en daarin investeren met een meerjarig contract.  Huren van vd Laan lost het probleem op rechts niet op en is op lange termijn weggegooid geld. Je helpt Groningen ook nog de kosten van hun "miskoop" terug te verdienen, doe maar niet.

Henk heeft aangegeven er nog een linker- en rechter centrale verdediger bij te willen, dan is vd Laan toch een prima optie? Je haalt in deze fase niet zomaar ergens een transfervrije verdediger vandaan. En het geld dát je hebt kun je dan gebruiken voor een linker centrale verdediger.

Collingwood

De TS heeft wel een lijstje klaar, alle vertrouwen! Dat het wat langer duurt dan bij Groningen is zeer begrijpelijk. Cambuur kan niet zo even een paar ton neertellen voor een nieuwe speler.
Kalmte alleen kan u redden.