Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:32:34
Op basis van mijn geschiedenis hier. Vrijwel alle dingen goed die ik hier gezegd heb.
Werd trouwens ook meerdere malen niet geloofd:)

Maar je bent hier alleen met kut nieuws. Daarom zullen de meesten je wel niet geloven, iets met kop in het zand, en profeet en zo. Breng een keer goed nieuws dan

Dokkumer

Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:32:34
Op basis van mijn geschiedenis hier. Vrijwel alle dingen goed die ik hier gezegd heb.
Werd trouwens ook meerdere malen niet geloofd:)
Laten we dan maar hopen dat het ditmaal niet onder "vrijwel" valt :P
Ik geloof je echt wel, maar ik hoop gewoon (helemaal zo vlak voor de competitiestart) dat het je er gewoon faliekant (net als met Chery vorig seizoen) naast zit.

Marc S

Citaat van: gewoon een fan op juli 30, 2015, 15:26:19
Je bent een letter vergeten, je bedoeld "Reijnen naar de KFC"   :insane
Maar ik hoop dat jij geen gelijk hebt  ;(

Is niet moeilijk je daarin te vergissen. KFC is op een steenworp afstand van de Euroborg.

SaVaGe

Als Reijnen  gaat, vd Laan maar de omgekeerde weg terug met een zak geld erbij.

Vd Laan LCV en Heerings RCV. Probleem weer opgelost :-)

poelie-lwd

Citaat van: SaVaGe op juli 30, 2015, 19:55:56
Als Reijnen  gaat, vd Laan maar de omgekeerde weg terug met een zak geld erbij.

Vd Laan LCV en Heerings RCV. Probleem weer opgelost :-)

2 linkspoten naast elkaar gaat niet gebeuren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Vriends van eagles dan maar halen.
En van de rest van het geld een goede linksbuiten en/of een rechtsback kopen.

Collingwood

Enige (misschien realistische) opties die ik zie zijn Mattheij en Fischer. Of je moet Van der Hoorn kunnen huren. Anders zou ik zo even niemand weten die beter is dan Mac-Intosch (wat uiteraard niet wil zeggen dat die er niet is).
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Haha wat een paniek!
Voor Reijnen moet de hoofdprijs worden betaald!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

NRG

Citaat van: dit is mien club op juli 31, 2015, 08:33:30
Haha wat een paniek!
Voor Reijnen moet de hoofdprijs worden betaald!

En wat is de hoofdprijs?
Je kan wel zeggen we vragen een miljoen, maar dat zal iedere rechter van tafel vegen mocht het zover komen..

Yellow Army

Citaat van: NRG op juli 31, 2015, 09:53:56
En wat is de hoofdprijs?
Je kan wel zeggen we vragen een miljoen, maar dat zal iedere rechter van tafel vegen mocht het zover komen..

Tja, dan zal Reijnen wel een zaak moeten aanspannen.
Area 58

pvanbuijtene

Nog een seizoen cambuur zal ie niet erg vinden, als ie weer zo speelt als vorig seizoen en hij is dan ook tramsfervrij komen de clubs en het geld ook wel.

NRG

Ach.. Voorlopig is Botteghin nog niet naar Feyenoord, en heeft Groningen zich nog niet gemeld voor Reijnen. Dus we lopen wel heel erg op de zaken vooruit. Feit blijft, als een speler echt weg wil, kan je hem niet tegenhouden.

Timmie

Citaat van: Cor op juli 30, 2015, 16:17:42
Maar je bent hier alleen met kut nieuws. Daarom zullen de meesten je wel niet geloven, iets met kop in het zand, en profeet en zo. Breng een keer goed nieuws dan

Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?
nieuws als t daadwerkelijk zo ver is

Cor

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?

Laat ik het anders zeggen, je lijkt een enorme kik te halen uit het feit dat je goed ingevoerd bent en FCG weer een speler hier vandaan wil halen. Mensen horen dat liever niet en hopen dat je dus niet gelijk hebt. Vervolgens met de borst vooruit roepen dat je het al zei geeft mij niet het gevoel dat je het klote vindt voor SCC. En misschien zou het journaal er goed aan doen om naast alle ellende in de wereld ook eens wat meer prettige dingen te melden, maar dat is een andere discussie