Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.

Dan halen ze vd Hoorn of Fischer
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Met Mac-Intosch hebben we ook al een potentiële opvolger in huis.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 10, 2015, 14:06:18
Met Mac-Intosch hebben we ook al een potentiële opvolger in huis.
Inderdaad en je kan een deel van een eventuele transfersom goed besteden om de selectie te versterken..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.
gezellig naast vd laan op de bank

speculeter

Mc intosh is opbouwend nog niet sterk.
Met Heerings erbij ziet dat er stuk beter uit.
Hopelijk komt er nog een speler bij van niveau zoals Turuc. ..peters. ..Gladon. ..en een goede vleugelspeler.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op mei 10, 2015, 14:06:18
Met Mac-Intosch hebben we ook al een potentiële opvolger in huis.

Viel niet best in vandaag.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 18:31:58
Mc intosh is opbouwend nog niet sterk.
Met Heerings erbij ziet dat er stuk beter uit.
Hopelijk komt er nog een speler bij van niveau zoals Turuc. ..peters. ..Gladon. ..en een goede vleugelspeler.
Vertel eens wat meer, je kent Heerings goed dus,of is het opportunistische gedachte? Mac-Intosch speelde linkscentraal en dat is niet zijn beste positie,zet je bijvoorbeeld Reijnen daar neer dan is die ook in eens een stuk minder..

Peters speelt vooral op de linkervleugel of bedoel je naast Peters nog een vleugelspeler?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op mei 10, 2015, 18:34:11
Viel niet best in vandaag.

Lijkt me niet eerlijk om hem op basis van één invalbeurt (ook nog in een uitwedstrijd tegen Ajax) te beoordelen. Heeft al genoeg goede wedstrijden gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Die Peter van Ooijen van de Eagles is ook een leuke speler. Nog transfervrij ook volgens mij (volgens mij hebben ze de optie in zijn contract niet gelicht en willen ze later nog met hem onderhandelen).
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Moeten minimaal 8 man bij, anders red je het niet niet volgend seizoen.

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 10, 2015, 18:47:11
Vertel eens wat meer, je kent Heerings goed dus,of is het opportunistische gedachte? Mac-Intosch speelde linkscentraal en dat is niet zijn beste positie,zet je bijvoorbeeld Reijnen daar neer dan is die ook in eens een stuk minder..

Peters speelt vooral op de linkervleugel of bedoel je naast Peters nog een vleugelspeler?
vriend van me komt uit Utrecht.
Die is zeker positief. ...Dus heb goede hoop.
Naast peters zie ik graag nog een goede vleugelspeler.
Vaak is het toch een geweldig wapen.
Voor een creatieve middenvelder zou je kunnen denken aan Turuc of van ooijen. Deze werd vorig jaar hier ook veel genoemd.
En de vervanging voor Mo.....dat zal wel moeilijk worden.

Grijskijkert

#671
Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 22:26:29
vriend van me komt uit Utrecht.
Die is zeker positief. ...Dus heb goede hoop.
Naast peters zie ik graag nog een goede vleugelspeler.
Vaak is het toch een geweldig wapen.
Voor een creatieve middenvelder zou je kunnen denken aan Turuc of van ooijen. Deze werd vorig jaar hier ook veel genoemd.
En de vervanging voor Mo.....dat zal wel moeilijk worden.
Het zal mij benieuwen wat Heerings betreft,maar de TS zal hem wel bekeken hebben of goede informatie hebben ingewonnen,ik zie hem binnen de selectie als vervanger van Dijkstra..
Leuke linksbuiten die hier goed zou passen is Wolters(VVV),komt daar niet veel aan de bak door het 4-4-2 systeem, maar is snel,heeft een goed schot en een knappe voorzet..Elvio van Overbeek een hele snelle buiten speler..(speelt in jong oranje)
Turuc en van Ooijen zijn geen creatieve middenvelders(meer type Bakker)
Vervanger Mo(is hij te vervangen?) Sporkslede en Noor zijn talenten met groei potentie en de TS maken deze jongen ongetwijfeld beter.. Of Mac-Intosch in de voorbereiding op die positie laten spelen en kijken of hij het kan..
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: Collingwood op mei 10, 2015, 19:59:22
Die Peter van Ooijen van de Eagles is ook een leuke speler. Nog transfervrij ook volgens mij (volgens mij hebben ze de optie in zijn contract niet gelicht en willen ze later nog met hem onderhandelen).

Deze valt mij de laatste weken ook positief op. Cambuur wilde hem al eens eerder hierheen halen. Is op dit moment gehuurd van PSV toch?

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op mei 11, 2015, 08:47:57
Deze valt mij de laatste weken ook positief op. Cambuur wilde hem al eens eerder hierheen halen. Is op dit moment gehuurd van PSV toch?
Nee niet gehuurd,was/is van de Egels
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2015, 20:47:39
Moeten minimaal 8 man bij, anders red je het niet niet volgend seizoen.

en je moet hopen dat er een paar gelukjes bij zitten a la ritzmaier, leeuwin, reijnen, rusnak... tis goede scouting maar ook puur geluk hoe dat uitpakt. geld is er nie veel.