Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

SCC

B. Barker, ken hem niet. Is het wat (vast op basis van video's)?

speculeter

Word weer een leuke spannende dag.
Bijna niet van het forum weg te slaan laatste tijd.

Sakas

Citaat van: SCC op augustus 04, 2015, 09:50:52
B. Barker, ken hem niet. Is het wat (vast op basis van video's)?

Geen idee, zag het bericht langs komen op fcupdate. In combinatie met de buitenlandse auto's en Dijks die een portret gaat maken dacht ik, zou kunnen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Johnson

 Marzo lijkt buiten de boot te vallen bij DKV

speculeter

Wat mij betreft is marzo hier van harte welkom.
Voor ons een prima rechtsback.
En nou even geen gezeur over dkv verleden.

Collingwood

Dijks zit de boel wel vaker op te naaien. Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat vandaag onze nieuwe topspeler wordt gepresenteerd.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 10:20:44
Dijks zit de boel wel vaker op te naaien. Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat vandaag onze nieuwe topspeler wordt gepresenteerd.

Precies, die gaat vanmiddag weer mooie foto's maken van de nieuwe gehaktballen in de kantine. Zou wel erg, erg klungelig zijn als een fotograaf een transfer uitlekt!

zeewolde

Hoe laat is de persconferentie vanmiddag? 8) :devil

Oosttribune

Marzo is volgens mij een prima back.. laten we de wereld eens omdraaien en bij DKV een speler weghalen..

Sakin

Was dit niets voor ons:

Todd Kane: de 21-jarige rechtsback zal gedurende het seizoen 2015/16 gehuurd worden van Chelsea. Naar Nec!

ruubmac

Citaat van: Sakin op augustus 04, 2015, 13:47:50
Was dit niets voor ons:

Todd Kane: de 21-jarige rechtsback zal gedurende het seizoen 2015/16 gehuurd worden van Chelsea. Naar Nec!

:clint was hebben we niks aan  ;)

zeewolde

Citaat van: Sakin op augustus 04, 2015, 13:47:50
Was dit niets voor ons:

Todd Kane: de 21-jarige rechtsback zal gedurende het seizoen 2015/16 gehuurd worden van Chelsea. Naar Nec!

Mathias Bossaerts !

Op beide backs een belg.
En goeie contacten met City....

sccambuurlwdd

Citaat van: Oosttribune op augustus 04, 2015, 13:31:34
Marzo is volgens mij een prima back.. laten we de wereld eens omdraaien en bij DKV een speler weghalen..

Mwa, vind je? Ik ben er niet zo kapot van.

Collingwood

Joey Sleegers geeft zelf aan er niets van te weten dat hij mag worden verhuurd en dat hij zich op Feyenoord focust.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Lore op augustus 04, 2015, 12:48:41
Precies, die gaat vanmiddag weer mooie foto's maken van de nieuwe gehaktballen in de kantine.
Zou wel erg, erg klungelig zijn als een fotograaf een transfer uitlekt!

:_schater