Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Selectie begint er goed uit te zien.
Nog 3 verdedigers en 2 aanvallers?
Spitspositie zal zwakste positie worden denk ik.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 08, 2015, 19:28:40
Selectie begint er goed uit te zien.
Nog 3 verdedigers en 2 aanvallers?
Spitspositie zal zwakste positie worden denk ik.
Rechtsback,linkercentrale verdediger,linksback,linksbuiten en een spits...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:31:21
Rechtsback,linkercentrale verdediger,linksback,linksbuiten en een spits...

en een keeper.... speciaal voor Poelie ;)

AL

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:31:21
Rechtsback,linkercentrale verdediger,linksback,linksbuiten en een spits...

Zou ik ook zeggen, maar of er een goede spits komt???
Rechtsback en linksbuiten zijn prioriteit.

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juni 08, 2015, 19:35:03
en een keeper.... speciaal voor Poelie ;)
Moet Poelie eerst Nienhuis verkopen.. :devil
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 08, 2015, 19:35:45
Zou ik ook zeggen, maar of er een goede spits komt???
Rechtsback en linksbuiten zijn prioriteit.
Inderdaad en qua spits hoop ik op een type stormram(voor plan B)
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:38:47
Moet Poelie eerst Nienhuis verkopen.. :devil
Hij probeert Marinus al flink te overtuigen.

666

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:40:01
Inderdaad en qua spits hoop ik op een type stormram(voor plan B)

Hemmen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969


wiekie1969

Cambuur is met Locadia bezig, probeert men te huren voor een seizoen. SSSSSSSSSSSTTTTTT, niet verder vertellen.

el haj

Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 08, 2015, 19:09:49
Dominik Mâsek is de nieuwe creatieve aanvallende middenvelder van SCC. Hij is aanvoerder van jong Tsjechië en is vier keer uitgeroepen tot beste speler
Uit de Tsjechische competitie. :camigo

Waar haal je het vandáán man? Hij heeft überhaupt maar vier keer gespeeld in de Tsjechische competitie!
Wel een heel bijzonder talent; vier wedstrijden verspreid over twee seizoenen maar wel vier keer de beste speler van de hele competitie. We hebben een talent in handen waarbij Messi verbleekt.

YellowBlue

En Albert Rusnak had 5 potjes gespeeld op profniveau, 2 in League 2 en 3 in de  Championship, dus wat zegt dat nou?

ruubmac

Citaat van: YellowBlue op juni 09, 2015, 09:00:20
En Albert Rusnak had 5 potjes gespeeld op profniveau, 2 in League 2 en 3 in de  Championship, dus wat zegt dat nou?

Dat zegt helemaal niks. Alleen klopt er niks van het verhaal dat ie 4x is uitgeroepen tot beste speler/talent van de competitie als hij in 2 seizoenen 4 wedstrijden heeft gespeeld. Dat is een apart verhaal...

Collingwood

Hij is niet vier keer uitgeroepen tot talent van de competitie, maar van Tsjechië (en dan ook nog in zijn eigen leeftijdscategorie). Daar hoef je alleen Tsjech voor te zijn en niet per se daar te spelen (net zoals Arjen Robben in Nederland tot sportman van het jaar kan worden uitgeroepen).
Kalmte alleen kan u redden.